Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana hamulców przednich na 312mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli masz b6 to musisz kupić kompletne zaciski.

Jeśli w grę wejdzie tył 288 to trzeba też osłony tarcz lub przeróbka ( delikatna) swoich

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

B7 a ok to mi się pomieszało z 288 na 312 zaciski są takie same i klocki tez, a na 320 już są inne dzięki za info

Opublikowano

Przy 320/345 zmieniasz wszystko

Opublikowano

Po przeczytaniu wątku, prośba o potwierdzenie co musze zrobić w swojej a4 AVF ( wirus na 170 KM ) dla poniższego swapu ?

Przód: 288 na 320 - do wymiany tarcze, klocki, jarzmo, zaciski ? Czy ori ALU 16stki wejdą?

Tył: 245 (?) na 288 - do wymiany tarcze, klocki, jarzmo, zaciski, osłony ?

Ile orientacyjnie bedzie kosztował taki pakiet?

Może ktoś podesłać nr seryjne klamotów czy podawać poprostu ze dla B7 2,0 TFSI?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pzdr.

Opublikowano

Musisz kupić komplet.

Zaciski przód i tył z jarzmami (około 800zł)

Tarcze i klocki.

Osłony z przodu zostają a tył warto kupić. Można też przerobić swoje.

Opublikowano

Pytanie jeszcze czy felgi ori ALU Audi 16stki da rade zamontować po tym swapie czy trzeba montować dystanse?

Pzdr.

Opublikowano

Tak.

Ale et 42

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sorry, jestem laikiem w tej kwestii. .. na felgach mogę odczytać oznaczenia?

Gdzie tego szukać? Musze ściągnąć kolo?

Opublikowano

Tak.

Od środka będą napisy.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Oba zestawy mam 16stki ALU et 42 czyli rozumiem ze nie będzie problemów dla zestawu 320/288?

Swap che zrobić w dwóch etapach, najpierw przód - pytanko czy nie zakłóci to proporcji pomiędzy siła hamowania na obie osie?

Zastanawiam się jeszcze nad wymianą przewodów na oplot stalowy, może ktoś ma to za sobą i może podać orientacyjne koszty?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pzdr.

Opublikowano

Pokaż te felgi

Opublikowano

Możesz zrobić to w 2 etapach.

Nie przeszkadza.

Przewodów nie ma potrzeby zmieniać chyba że chcesz.

Alu ogarną zaciski.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Oba zestawy mam 16stki ALU et 42 czyli rozumiem ze nie będzie problemów dla zestawu 320/288?

Swap che zrobić w dwóch etapach, najpierw przód - pytanko czy nie zakłóci to proporcji pomiędzy siła hamowania na obie osie?

Zastanawiam się jeszcze nad wymianą przewodów na oplot stalowy, może ktoś ma to za sobą i może podać orientacyjne koszty?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pzdr.

W moim przypadku do kół 16 cali z et 45 nie dało rady wsadzić zacisków 320, ocierały o ramiona felgi. Niby można założyć najpierw przód, każdy robi jak uważa. Ja jednak nie polecam takiego rozwiązania. Jezdziłem tak kilka dni i czasami za szybko blokowało przednie koła, abs nie wyrabiał. Oplot to koszt okolo 400zl i fajnie przyspiesza czas reakcji po nacisnieciu na hamulec. Pzdr
Opublikowano

Dla tego min. ET 42

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zaciski od 2.0 TFSi są takie samo jak od 3.0 tdi czyli pod tarczę 320mm ?

Opublikowano

Tak.

Jeśli są 320stki.

Bo w 2.0 t są 4 rodzaje

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeden

Opublikowano

Dev jakie wymiary ma zestaw naprawczy (tłoczek ,gumka) zacisku tylnego pod 288 z b7 3.0 tdi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...