andrzej104513 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 zaciski 312 i 320 są inne
Enduro Grybów Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Jeśli masz b6 to musisz kupić kompletne zaciski. Jeśli w grę wejdzie tył 288 to trzeba też osłony tarcz lub przeróbka ( delikatna) swoich Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
lukaszek13ns Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 B7 a ok to mi się pomieszało z 288 na 312 zaciski są takie same i klocki tez, a na 320 już są inne dzięki za info
Dev Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Przy 320/345 zmieniasz wszystko
Bobasan Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Po przeczytaniu wątku, prośba o potwierdzenie co musze zrobić w swojej a4 AVF ( wirus na 170 KM ) dla poniższego swapu ? Przód: 288 na 320 - do wymiany tarcze, klocki, jarzmo, zaciski ? Czy ori ALU 16stki wejdą? Tył: 245 (?) na 288 - do wymiany tarcze, klocki, jarzmo, zaciski, osłony ? Ile orientacyjnie bedzie kosztował taki pakiet? Może ktoś podesłać nr seryjne klamotów czy podawać poprostu ze dla B7 2,0 TFSI? Będę wdzięczny za pomoc. Pzdr.
Enduro Grybów Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Musisz kupić komplet. Zaciski przód i tył z jarzmami (około 800zł) Tarcze i klocki. Osłony z przodu zostają a tył warto kupić. Można też przerobić swoje.
Bobasan Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Pytanie jeszcze czy felgi ori ALU Audi 16stki da rade zamontować po tym swapie czy trzeba montować dystanse? Pzdr.
Enduro Grybów Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Tak. Ale et 42 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Bobasan Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Sorry, jestem laikiem w tej kwestii. .. na felgach mogę odczytać oznaczenia? Gdzie tego szukać? Musze ściągnąć kolo?
Enduro Grybów Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Tak. Od środka będą napisy. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Bobasan Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Oba zestawy mam 16stki ALU et 42 czyli rozumiem ze nie będzie problemów dla zestawu 320/288? Swap che zrobić w dwóch etapach, najpierw przód - pytanko czy nie zakłóci to proporcji pomiędzy siła hamowania na obie osie? Zastanawiam się jeszcze nad wymianą przewodów na oplot stalowy, może ktoś ma to za sobą i może podać orientacyjne koszty? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pzdr.
Bobasan Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Pisze z androida także nie nie mogę wstawić fotek. Mam nadzieje ze linki przejdą, znalezione na szybko z sieci... Lato: http://www.google.pl/search?q=felgi+audi+a4&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjp763W6aPQAhUGGCwKHeOEAqYQ_AUIBygB&biw=800&bih=500#tbm=isch&q=oryginalne+felgi+audi+a4&imgrc=UNVKBRQDNEI7kM%3A Zima: http://sprzedajemy.pl/audi-a4-b6-felgi-aluminiowa-8e0601025b-7jx16h2-et42-nr25067062
Enduro Grybów Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Możesz zrobić to w 2 etapach. Nie przeszkadza. Przewodów nie ma potrzeby zmieniać chyba że chcesz. Alu ogarną zaciski. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
spekulos Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Oba zestawy mam 16stki ALU et 42 czyli rozumiem ze nie będzie problemów dla zestawu 320/288? Swap che zrobić w dwóch etapach, najpierw przód - pytanko czy nie zakłóci to proporcji pomiędzy siła hamowania na obie osie? Zastanawiam się jeszcze nad wymianą przewodów na oplot stalowy, może ktoś ma to za sobą i może podać orientacyjne koszty? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pzdr. W moim przypadku do kół 16 cali z et 45 nie dało rady wsadzić zacisków 320, ocierały o ramiona felgi. Niby można założyć najpierw przód, każdy robi jak uważa. Ja jednak nie polecam takiego rozwiązania. Jezdziłem tak kilka dni i czasami za szybko blokowało przednie koła, abs nie wyrabiał. Oplot to koszt okolo 400zl i fajnie przyspiesza czas reakcji po nacisnieciu na hamulec. Pzdr
Enduro Grybów Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Dla tego min. ET 42 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Zaciski od 2.0 TFSi są takie samo jak od 3.0 tdi czyli pod tarczę 320mm ?
Enduro Grybów Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Tak. Jeśli są 320stki. Bo w 2.0 t są 4 rodzaje Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
andrzej104513 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Dev jakie wymiary ma zestaw naprawczy (tłoczek ,gumka) zacisku tylnego pod 288 z b7 3.0 tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się