Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Pablo, za***iście że masz odcinki w HD :good:

A wiesz że ostatnio był Stig w Polsce :?: Książkę masz, z dedykacją :?:

Też mam, trzeba było na spota podjechać to byś zobaczył :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Git Pablo biore dysk na nastepnego spocika... :naughty:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś :?: :kox::polew:

Połowa jak na razie za mną :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik (blondyna ale widać, że farbowana ;P ) wkładał dwa wałeczki w koła żeby je zablokować i dodatkowo zaznaczył markerem. Po założeniu paska je wyciągnął i napinał. Później robił ileś tam obrotu wału i sprawdzał czy jest ok.

samo zablokowanie kół tymi wałeczkami to połowa sukcesu trzeba jeszcze popuścić obydwa koła od rozrządu tak aby mogły się przestawić podczas kasowania luzy (wałeczki zabezpieczają wałki rozrządu przed przestawieniem). Ale skoro wiedział o takiej blokadzie to może i to zrobił jak należy. To co teraz opisujesz (wcześniej pisałeś o szarpaniu :mysli:) to mi wygląda na not laufa czyli coś jest z turbiną może być to wina nieszczelnego połączenia na wężach jeśli było coś rozbierane ale wtedy powinieneś słyszeć coś jakby włączający się odkurzacz gdy turbo zaczyna cisnąć może poszedł standartowo zawór sterujący turbiną ? jak masz vag-a to sprawdź sobie co się dzieje na doładowaniu będziesz miał odpowiedź

Zaworek EGR poszedł na taras. Właśnie jest wymieniany i wróci zaraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik (blondyna ale widać, że farbowana ;P ) wkładał dwa wałeczki w koła żeby je zablokować i dodatkowo zaznaczył markerem. Po założeniu paska je wyciągnął i napinał. Później robił ileś tam obrotu wału i sprawdzał czy jest ok.

samo zablokowanie kół tymi wałeczkami to połowa sukcesu trzeba jeszcze popuścić obydwa koła od rozrządu tak aby mogły się przestawić podczas kasowania luzy (wałeczki zabezpieczają wałki rozrządu przed przestawieniem). Ale skoro wiedział o takiej blokadzie to może i to zrobił jak należy. To co teraz opisujesz (wcześniej pisałeś o szarpaniu :mysli:) to mi wygląda na not laufa czyli coś jest z turbiną może być to wina nieszczelnego połączenia na wężach jeśli było coś rozbierane ale wtedy powinieneś słyszeć coś jakby włączający się odkurzacz gdy turbo zaczyna cisnąć może poszedł standartowo zawór sterujący turbiną ? jak masz vag-a to sprawdź sobie co się dzieje na doładowaniu będziesz miał odpowiedź

Zaworek EGR poszedł na taras. Właśnie jest wymieniany i wróci zaraz.

:good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Wczoraj zastałem taki widok :wallbash:

01082011.jpg

Godzinka mojej pracy i efekt taki:

01082011003.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry:

Dzięki za spota i wspólne strzelanie do puszki ;)

Następnym razem niech Ozi przywiezie AK-47 to postrzelamy w gołębie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarnia ktoś niemiecki na tyle żeby mi pomóc w napisaniu ogłoszenia ?

napisz co potrzebujesz, przesle mojej siostrze. studiowala w niemczech i mieszka w berlinie - wiec mowi plynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...