Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

heloł banda

zderzaczek zamontowany. Narazie nie jest do końca dopasowany, ale o tym dalej. Niestety podczas montażu wyszło pare niespodzianek. Przeoczyłem sprawe podkładek pod spryski przez co po założeniu zaślepek zderzaka wystawały na ok. 0,5cm. Podkładki już zamówione w ASO i jutro są do odbioru.

Okazało się również że ETKA kłamie i zbiorniczek płynu jest inny przy spryskiwaczach reflektorów (w moim nie ma miejca na pompke). I tu miłe zaskoczenie- cena nowego w ASO 100zł. Już go mam i bedzie wymieniony.

Pojawił się kłopot klaksonu ponieważ nie mieści się tam gdzie był i trzeba go dać gdzie indziej. Ponieważ potrzebowałem auto na dzisiaj, umówiłem się na te poprawki na wtorek. Wtedy zderzak zostanie ściągnięty, spryski zostaną zamontowane a klakson przełożony w inne miejsce. Wtedy też podciągne kable pod elektronike ponieważ jeszcze nie działają mi światła drogowe (długie- przesłoną steruje centr. elektronika).

Foteczki na szybko:

z2.jpg

z1.jpg

Aha. Znaczek s4 oczywiście zniknie tylko musze się jeszcze zastanowić jak zrobić żeby nie było widać mocowania znaczka...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego piszesz że ETKA kłamie ? przecież wiadome jest ze do sprysków jest dodatkowy zbiorniczek ( nawet na forum jest o tym mowa ),taki malutki wraz z pompką na samym dole dużego zbironiczka na płyn do sprysków :cool1:

aaadr3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego piszesz że ETKA kłamie ? przecież wiadome jest ze do sprysków jest dodatkowy zbiorniczek ( nawet na forum jest o tym mowa ),taki malutki wraz z pompką na samym dole dużego zbironiczka na płyn do sprysków :cool1:

aaadr3.jpg

wg. ETKI po aktualizacji w 2005 i 2006 roku był tylko jeden rodzaj zbiorniczka który nadaje się pod dodatkową pompke. W ASO mi potwierdzili że w ETCE musi być bład. W historii częsci nic nie pisze żeby były kiedyś w b7 2 rodzaje... A Mk4 mówi że jak sprawdzał rok temu przed aktualizacją etki to była informacja ze są 2 rodzaje zbiorniczków... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2010, 12:23_________________________________________________cos z tymi zbiorniczkami jest powalone. Ja na szybko znalazlem 3 rodzaje. Z tego co widze to z koncowka a sa chyba dwuczesciowe a z koncowka b sa juz jednoczesciowe. Ale to tylko moje przypuszczenia.

tu jest dwuczesciowy:

1076316368_1

tu jakis inny:

1069556013

a mój ten co kupiłem w ASO jest najbardziej podobny do tego po lewej na tej fotce:

1060400037

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

Pany, gdzie na szybkości ktoś mi zdemontuje radio z A4.

Najlepiej okolice NH :gwizdanie:

Niestety ale wyjmakami nie chciało wyjść po grzeczności... :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Witam Sirów

:siema:

Pany, gdzie na szybkości ktoś mi zdemontuje radio z A4.

Najlepiej okolice NH :gwizdanie:

Niestety ale wyjmakami nie chciało wyjść po grzeczności... :disgust:

Jarko teraz będzie kłopot bo gorąco i siedzą po kwadratach ale jakbyś tak po godz. 22 gdzieś na Bohaterów albo Tysiąclecia postawił z otwartą szybą to chyba by szybko wyjęli :naughty:

Marek :oklaski: ładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarko teraz będzie kłopot bo gorąco i siedzą po kwadratach ale jakbyś tak po godz. 22 gdzieś na Bohaterów albo Tysiąclecia postawił z otwartą szybą to chyba by szybko wyjęli :naughty:

Eee, od Bohaterów to wara :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Witam Sirów

:siema:

Pany, gdzie na szybkości ktoś mi zdemontuje radio z A4.

Najlepiej okolice NH :gwizdanie:

Niestety ale wyjmakami nie chciało wyjść po grzeczności... :disgust:

Jarko teraz będzie kłopot bo gorąco i siedzą po kwadratach ale jakbyś tak po godz. 22 gdzieś na Bohaterów albo Tysiąclecia postawił z otwartą szybą to chyba by szybko wyjęli :naughty:

Marek :oklaski: ładnie

A to zgrywus :D

Siema all :hi:

Siemian no całkiem całkiem ci to wyszło gdyby jeszcze nie ten kolor auta :naughty:[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2010, 13:27_________________________________________________

Jarko teraz będzie kłopot bo gorąco i siedzą po kwadratach ale jakbyś tak po godz. 22 gdzieś na Bohaterów albo Tysiąclecia postawił z otwartą szybą to chyba by szybko wyjęli :naughty:

Eee, od Bohaterów to wara :evil:

I znowu będzie "Wąski co się dzieje " :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. Znaczek s4 oczywiście zniknie tylko musze się jeszcze zastanowić jak zrobić żeby nie było widać mocowania znaczka...

Marek ja bym sobie dał spokój z tym zastanawianiem znając Ciebie zaraz znowu glebniesz i się okaże że w efekcie całe S4 będzie już dorezane i twój franek będzie zasługiwał na ten znaczek więc po co sobie trudu zadawać jak zaraz może być potrzebny

Eee, od Bohaterów to wara :evil:

Spoko spoko skoro ziomali tam nie robią to zostaje tysiąclecia

Siemian no całkiem całkiem ci to wyszło gdyby jeszcze nie ten kolor auta :naughty:[br]

Czemu dla mnie w A4 to czarny srebrny i teraz jeszcze biały się podoba (ale w wersji full black) no i kolor Wąskiego B6 też mi pasi ale B7 w takim nie widziałem zresztą zawsze mi się podobał ten blusubaru kolor.

Czarny kozacki ale masakra z utrzymaniem dzisaj jazda jak w mikrofali , srebrny praktyczny i większość aut pasuje więc są to dwa kolory które są chyba najpopularniejsze i najłatwiej odsprzedawalne Siemianowóz dużo lepiej by wyglądał w/g. mnie gdyby miał całą resztę pakietu zew. w czarnym kolorze (może bez felg) wtedy by to fajnie kontrastowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian wywal jeszcze zolc z kierunkow :)

No właśnie w4 klosze są chyba na spinkach i można je sciągnąć i może da się wydłubać te żółte platiki kierunków ? wtedy zostaje tylko kupić te niby chromy żarówki które świecą na żółto i jest git da się to wymodzić ? bo nie przyglądalem się nigdy temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piekarniku się rozkleja lampe i się wyciąga. Miron to u siebie robił. Godzinka roboty. Teraz juz nie miałem siły z tym robić, ale obiecuję że po wakacjach już tego nie będzie. :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piekarniku się rozkleja lampe i się wyciąga. Miron to u siebie robił. Godzinka roboty. Teraz juz nie miałem siły z tym robić, ale obiecuję że po wakacjach już tego nie będzie. :) :)

:mysli: myślałem że jest tak jak np BMW e46 tam masz wkoło obudowy/klosza są takie pastikowe zaczepy które trzymają klosz po podniesieniu klosz odchodzi nie ma kleju jest uszczelka. W B7 widziałem takie metalowe spinki lata temu kolega wymieniał w B5 szkło i odpinał podobne spinki bez pieca myślałem że dalej jest ten patent też w B7 bo u mnie w C6 to klej jest a'la jak do szyb nie ma szans lampy rozłożyć nic go nie rusza .

Czyli po rozklejeniu nie ma problemu z wyjęciem tego żółtka tak ? jest jakiś ślad widać że coś było odklejane z odbłyśnika widział to ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja widziałem u mirona. Nie widać. Żeby dostać się do zaczepów tego pomarańczowego gówna trzeba lampe rozebraćz tyłu i je pourywać. Rozklejenie szkła jest potrzebne żeby potem ten plastik wyciągnąć.

Podobno rozklejenie lampy to nie problem a na niemieckim forum pisali że nawet nie trzeba kleju zmieniać. Wystarczy spowrotem podgrzać. Miron też nie zmieniał kleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby dostać się do zaczepów tego pomarańczowego gówna trzeba lampe rozebraćz tyłu i je pourywać. Rozklejenie szkła jest potrzebne żeby potem ten plastik wyciągnąć.

Podobno rozklejenie lampy to nie problem a na niemieckim forum pisali że nawet nie trzeba kleju zmieniać. Wystarczy spowrotem podgrzać. Miron też nie zmieniał kleju

Co masz na myśli że trzeba lampę rozebrać z tyłu i pourywać ? trzeba wyciągnąć cały odblask kierunku i z tyłu są zaczepy i je trzeba połamać ? mnie interesuje czy coś widać po demontarzu że czegoś brakuje i jest nie ori?

A temat rozklejania jest prosty i kleju nie zmieniasz bo to jest specjalny klej który praktycznie nigdy nie zastyga zawsze jest plastyczny w większych (powiedzmy pow. 80stC) temperaturach robi się całkiem plastyczny i stąd wystarczy tylko pilnować przy rozklejaniu żeby go jak najwięcecej zostało na swoim miejscu wtedy po ponownym nagrzaniu i sciśnieciu będzie jak było wiem bo robilem to kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...