Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie - co to może być:

3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu

Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem

auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km)

po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula

wasze pomysły ?

co kontrolować?

nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem.....

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
panowie - co to może być:

3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu

Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem

auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km)

po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula

wasze pomysły ?

co kontrolować?

nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem.....

Wtryski... proponuje test przelewowy

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

1017192_488622441212555_1389552105_n.jpg

:facepalm::decayed:

Opublikowano
Hej

Potrzeba namiar na dobrego mechanika w Krakowie, znającego się na TDI - problem jest uszczelnienie vacuum pompy paliwa, niestety cieknie ropa...

U mnie to nic nie dało i wymieniłem tą pompę. Jakie masz objawy?

Leci ropa pod auto, poza tym nic, odpala ok, ma kopa, nic nie dymi...

Arghhh jednak pompa paliwa... pewnie będę wymieniał. Ruks - Długo z tym jeździłeś zanim zrobiłeś?

Podobno te pompy były wadliwe i to standard w AVF. Ja od zakupu jeździłem z tym z pół roku bo nie widać było żeby poza wyciekiem coś się działo. Do wymiany skłoniło mnie wspomniane wcześniej zapowietrzenie oraz to że przy niskich temperaturach zaczął gorzej palić (ale to chyba jednak była wina aku)

Opublikowano

a jeszcze jedno ..

KTOS miał tu dobre dojscie do niskich cen na LED TV ( 46 -50'')?

muszę kupić taki Tv ( faktura mało istotna0

Opublikowano

poszuakaj sobie na morele.net i wyślij mi PW. Zapytam kolegi ile może mi zejść. Fakturę wystawi.

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
:hi: bry
Opublikowano
:hi: bry

:hi:

Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś :audi::wink:

Opublikowano

Powitać :bry:

Opublikowano
:hi: bry

:hi:

Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś :audi::wink:

kupujesz beje?

Opublikowano

To się z Boseronem nie pobijcie o beje chyba że Boseron zmienił jU Azymut

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
:hi: bry

:hi:

Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś :audi::wink:

kupujesz beje?

a kto bogatemu zabroni :kox::wink:

Opublikowano

Elo :hi:

Opublikowano

Witam

Opublikowano
:hi: dobry dzień dobry dzień :hi:
Opublikowano
panowie - co to może być:

3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu

Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem

auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km)

po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula

wasze pomysły ?

co kontrolować?

nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem.....

Wtryski... proponuje test przelewowy

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

Niby dlaczego wtryski?

ktore 3.0 TDI masz?

Opublikowano
Wojtek 504-005-569

Dzięki, termin umówiony :)

Opublikowano

siema :hi:

Opublikowano
panowie - co to może być:

3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu

Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem

auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km)

po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula

wasze pomysły ?

co kontrolować?

nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem.....

Wtryski... proponuje test przelewowy

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

Niby dlaczego wtryski?

ktore 3.0 TDI masz?

Bez podpięcia do kompa to i tak wróżenie z fusów, ale spotkałem się z podobnymi przypadkami i problem tkwił w słabym ciśnieniu w układzie paliwowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...