MOHITO Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 panowie - co to może być: 3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km) po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula wasze pomysły ? co kontrolować? nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem.....
bodowp Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 panowie - co to może być:3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km) po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula wasze pomysły ? co kontrolować? nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem..... Wtryski... proponuje test przelewowy ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------
ruks Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 HejPotrzeba namiar na dobrego mechanika w Krakowie, znającego się na TDI - problem jest uszczelnienie vacuum pompy paliwa, niestety cieknie ropa... U mnie to nic nie dało i wymieniłem tą pompę. Jakie masz objawy? Leci ropa pod auto, poza tym nic, odpala ok, ma kopa, nic nie dymi... Arghhh jednak pompa paliwa... pewnie będę wymieniał. Ruks - Długo z tym jeździłeś zanim zrobiłeś? Podobno te pompy były wadliwe i to standard w AVF. Ja od zakupu jeździłem z tym z pół roku bo nie widać było żeby poza wyciekiem coś się działo. Do wymiany skłoniło mnie wspomniane wcześniej zapowietrzenie oraz to że przy niskich temperaturach zaczął gorzej palić (ale to chyba jednak była wina aku)
MOHITO Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 a jeszcze jedno .. KTOS miał tu dobre dojscie do niskich cen na LED TV ( 46 -50'')? muszę kupić taki Tv ( faktura mało istotna0
OGr Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 poszuakaj sobie na morele.net i wyślij mi PW. Zapytam kolegi ile może mi zejść. Fakturę wystawi.
ruks Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 bry Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś
michail55 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 bry Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś kupujesz beje?
KERCZI Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 To się z Boseronem nie pobijcie o beje chyba że Boseron zmienił jU Azymut Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
miodzio Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 bry Miodzio, miałeś mi szukać bejcy a nie lawetować jakieś kupujesz beje? a kto bogatemu zabroni
bodowp Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 ktoś może poratuje http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-czyszczenie-odplywow-wod-podszybia-fotostory-20840/index4.html#post3641427
_Gabriel_ Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 panowie - co to może być:3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km) po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula wasze pomysły ? co kontrolować? nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem..... Wtryski... proponuje test przelewowy ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- Niby dlaczego wtryski? ktore 3.0 TDI masz?
edekzkk Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Wojtek 504-005-569 Dzięki, termin umówiony
bodowp Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 panowie - co to może być:3,0 TDI - po przekroczeniu obrotów 3 500 - zapala sie kontrolka przypominjaca symbol "grzałki" w dieslu Po zgaszeniu silnika , sytuacja wraca do normy - ale gdy znowu przekroczysz 3500 - zapala sie to samo a potem auto przechodzi w tryb awaryjny ( zamula do 60 km) po trzecim restarcie ikona"silnik" czyli check engine....i już non stop zamula wasze pomysły ? co kontrolować? nie było szans na podpięcie VAGa bo go nie miałem..... Wtryski... proponuje test przelewowy ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- Niby dlaczego wtryski? ktore 3.0 TDI masz? Bez podpięcia do kompa to i tak wróżenie z fusów, ale spotkałem się z podobnymi przypadkami i problem tkwił w słabym ciśnieniu w układzie paliwowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się