Cuber Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Ci to robią Benny Hill.. Zabrać Małopolsce dolary na walkę ze smogiem, a dać fundusze Rydzykowi.. Niech berety sprzedaje http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19664795,nfosigw-zabral-pieniadze-na-walke-ze-smogiem-i-zgodzil-sie-na.html Ręce opadają niestety........ Yoghurt , nie pokaże Jak na razie to zobaczymy , jak się sprzedadzą to kupię jak nie to będę na nich jeździł ogólnie to felga u mnie jest ta : a teraz 3 opcje
edraven Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Dla mnie dwójka najlepsza. Niech cie Bóg broni przed rotorami. Jakkolwiek ładne to oklepane do granic możliwości.
OGr Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Dla mnie dwójka najlepsza. Niech cie Bóg broni przed rotorami. Jakkolwiek ładne to oklepane do granic możliwości. Popieram.
Cuber Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/308850-cubrowoz-c7-30-tdi-avant-quattro-s-line-avant-b-o-20-303-ps-678-nm/page-27 tutaj dyskusja ale Rotory oklepane ? hmmm byc moze ale w Krakowie jeszcze ani jednej Szóstki na Rotorze nie widziałem.......
Radekst Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 jak dla mnie jedynka the best rotory na bank odpadaja, sa ladne ale jest ich pelno.
Cuber Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Jeden a dwa to głównie różnica kolorystyki
Radekst Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 dwójki mi sie kojarzą z chinskimi podjebkami i jedynki wygladaja masywniej
edraven Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 nie do końca, bo jeszcze szlif na ramionach jest inny. Obie sa ładne
Yoghurt Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 jak pisalem u Ciebie w temacie. imho opcja nr2 jest lepsza od tego co masz teraz. a co do rotorow - ja tam jestem fanem. udaly sie im te felgi. dodatkowo jesli sie nie myle to dla A6 jest tez wersja srebrna rotora
Cuber Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 jak pisalem u Ciebie w temacie. imho opcja nr2 jest lepsza od tego co masz teraz. a co do rotorow - ja tam jestem fanem. udaly sie im te felgi. dodatkowo jesli sie nie myle to dla A6 jest tez wersja srebrna rotora No własnie nie ma ...... jak by była to już dawno bym je miał u siebie...... opcja 1 i 2 to jest ta sama felga różnica w kolorystce
edraven Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 jak pisalem u Ciebie w temacie. imho opcja nr2 jest lepsza od tego co masz teraz. a co do rotorow - ja tam jestem fanem. udaly sie im te felgi. dodatkowo jesli sie nie myle to dla A6 jest tez wersja srebrna rotora No własnie nie ma ...... jak by była to już dawno bym je miał u siebie...... opcja 1 i 2 to jest ta sama felga różnica w kolorystce inny szlif, delikatniej wygląda koło.
Radekst Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 a do mnie wlasnie dotarla paka a w niej... BIXY! soczewki intemo, przetwornice koito d4s, palniki nowe philipsa
edraven Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 pewnie ze sa ...jeżdżą jeszcze na innym aucie.
D4NTE Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 a teraz 3 opcje Jak dla mnie Te co masz albo Rotor pozostałe za delikatne w stosunku do masy/bryły Twojej A6
boseron Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 A ja bym właśnie rotora założył do c7 pasuje idealnie , a oklepane.....nie wydaje mi sie , moze w Niemcowi tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się