YATES Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dziś zrobiłem moje pierwsze w życiu logi statyczne ze względu na niedawną awarię i wymianę silnika opisaną w dziale Diesel. Po wymianie silnika auto wpada często w tryb awaryjny. Stawiam na turbinę ale proszę was o diagnozę. Grupy 000,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47839.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47840.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47841.html Grupa 018 chyba pompki OK http://vaglog.rtnet.pl/zong36_47842.html
YATES Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 z tych logow nic nie wynika Tzn. co jest w nich złego , żle je zrobiłem,zapisałem czy poprostu złe bloki diagnozowałem ?
antonio Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 jeżeli chodzi o logowanie AJM to musisz zlogować takie grupy: grupy statyczne: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 grupy Basic Settings: 000, 003, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s dynamiczne: grupy dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
YATES Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 OK zrobię w najbliższym czasie logi kompletne tylko muszę najpierw uporać się z problemem braku zasilania na ECU bo dziś w czasie logów auto zgasło i już nie odpali. Błąś 18258 powertrain data bus Missing Message from ECU Tylko mam pytanie o tę diagnozę którą zrobiłem - czy te grupy które zrobiłem i zapisałem to było poprawne logowanie ?
przemik Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Mozesz pominąc grupe 000 w trybie Basic Settings
YATES Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc po moich ostatnich przeżyciach z wymianą silnika. Przypomnę autko wchodzi bardzo często w tryb awaryjny przy 3 tys. obrotów. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika moc wraca ale tylko do czasu aż przekroczą np. na III biegu 3 tys. obrotów. Logi statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 023) Log (3 - 004) Log (4 - 013) Log (5 - 014) Log (6 - 018) Log (7 - 007) Logi Basic Seting: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne jeśli będzie trzeba zrobię jak żona wróci z pracy i będzie mi obsługiwać laptopa.
vauxhall95 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 dynamiczne trzeba,choc po 011 BS duzo widac,ale zrob dynamiczne
YATES Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zrobię dynamiczne ale narazie spróbujcie ocenić stan samochodu ( szczególnie turbiny) po logach statycznych również w trybie Basic Seting grupy 3 i 11.[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 16:56_________________________________________________Mam jeszcze pytanko - jak zrobię logi dynamiczne skoro już przy 3 tys. obrotów auto mi wpada w tryb awaryjny. Czy na podstawie takiego logu będzie można coś ocenić ?
vauxhall95 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 tak bedzie mozna,doladowania na statycznych nie ma wiec i tyle sie sprawdzI:)
przemik Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Robisz dynamiczne, az do trybu awaryjnego. Resetujesz auto i kolejna grupa. 011, 010 - najwazniejsze... jesli chodzi o Twoj przypadek. Pozostałe tez wazne - 008,004,003 i 001 - ale moze wykonaj najpierw te dwie co wskazałem.
YATES Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 A oto logi dynamiczne grup 01,08,10,11- bardzo proszę o diagnozę. Grupę 011 próbowałem 4 razy logować . Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 001) Log (3 - 011,011,011,011)
YATES Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 No tego się spodziewałem. A czy oprócz zapieczonej turbiny jest coś co budzi wasz niepokój ?
przemik Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 jak wyczyscisz turbo i wymienisz termo... przyjdz znowu z kompletem logów...
YATES Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 A jeszcze takie pytanie - czy z tych logów można odczytać, że np. to przeładowanie spowodowane jest zapieczonymi kierownicami w turbinie, a nie np. padniętym zawórem N75 ?
przemik Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 A jeszcze takie pytanie - czy z tych logów można odczytać, że np. to przeładowanie spowodowane jest zapieczonymi kierownicami w turbinie, a nie np. padniętym zawórem N75 ? tak wprost .... nie mozna...
YATES Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 To zaraz lecę zerknąć na N75 , może po wymianie silnika jakiś wężyk jest odłączony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się