Sand Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Jakiego rzędu spalania mogę się spodziewać w tym modelu? Najbardziej interesuje mnie cykl miejski.
AndyN Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Manual w warszawskich korkach >= 10 l W zimę więcej Tip jeszcze więcej
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 W mieście A6 12-14l/100km - znajomy ma w tiptroniku 2.5TDI
Bieniek Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Manual w warszawskich korkach >= 10 l W zimę więcej Tip jeszcze więcej Mi manual kolo 11 pali w miescie. Przypuszczam,ze tip podobnie. +0.5L Na trasie od 7 do 9,tu powinno byc to samo.
Norbi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 U mnie z tym że AKN w B5 palił 11 w wawce i j**any nie jechał jak na takie spalanie.
89pawel89 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Kolego przy spokojnej jeździe musisz liczyć się 11.5l po mieście
Suli Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Średnie spalanie z przejazdu (z pierwszego FiS-a) może się wahać od 10 do 14,5/100 choć pamiętam taki korek, w którym i 16 po dotarciu do celu pokazało. Skolei średnie z drugiego FIS-a (czyli całej jazdy) przy w średnio spokojnej jeździe wychodzi 11,5 - 12. Tylko musisz tiptronicowi "nieco" w tym pomagać ręcznie wymuszając mu wcześniejsza zmianę biegu - zwłaszcza z 2 na 3 i z 3 na 4, bo wychodzi na to, że on by najchętniej powyżej 2000 rpm utrzymywał. Wadą tipa jest też to, że 5 wrzuca dopiero przy 80km/h.
Arturoo Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 ...........Tylko musisz tiptronicowi "nieco" w tym pomagać ręcznie wymuszając mu wcześniejsza zmianę biegu - zwłaszcza z 2 na 3 i z 3 na 4, bo wychodzi na to, że on by najchętniej powyżej 2000 rpm utrzymywał. równie dobrze możesz napisać ,że lubi dopiero przy 4300 rpm zmieniać bieg, , przecież to jest uwarunkowane jak dynamicznie lub spokojnie jedziesz ,jak spokojnie pojedziesz to i przy 1500 rpm zmieni bieg na wyższy Wadą tipa jest też to, że 5 wrzuca dopiero przy 80km/h. chyba tylko w B6 :gwizdanie:, w B5 potrafi już w okolicach 70 km/h bieg zmienić z 4 na 5 Sorki za OT. Spalanie bardzo ekonomiczne miasto 12-13,trasa 9-10 :>. Co prawda nie w B6 tylko w B5 .
przemek4net Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Spalanie bardzo ekonomiczne miasto 12-13,trasa 9-10 :>. Co prawda nie w B6 tylko w B5 . quotro w tipie producent podaje chyba cos okolo 13 wiec 12l w korkach mozliwe tylko gdy auto sie czesciowo pcha . Bez zabawy w ekotechniki 100% miasto i h szczytowe, trasy do 10km - obstawiam 14L a 15 zima Pozdrawiam, Przemek
farbi Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 mi w mieście wychodzi 11 mam pita 180 koników przed wymianą wałków i tłoka było to 15 nawet 17 literków
grzes1150 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Przy omijaniu korków 9-10L trzeba liczyć O miejskich korkach nie mówie bo wszystko zależy jakie miasto i w jakich godzinach się jeździ.
Suli Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 równie dobrze możesz napisać ,że lubi dopiero przy 4300 rpm zmieniać bieg, , przecież to jest uwarunkowane jak dynamicznie lub spokojnie jedziesz ,jak spokojnie pojedziesz to i przy 1500 rpm zmieni bieg na wyższy Owszem, ale tylko przy wyższych biegach (powyżej 3) i to pod warunkiem, że toczysz się (zdejmujesz nogę z gazu) a nie rozpędzasz się Wadą tipa jest też to, że 5 wrzuca dopiero przy 80km/h. chyba tylko w B6 :gwizdanie:, w B5 potrafi już w okolicach 70 km/h bieg zmienić z 4 na 5 Jak wyżej - pod warunkiem, że zdejmujesz nogę z gazu - ale jeśli nawet przy 75km/h trochę zaczniesz go dodawać - zredukuje do 4.
Arturoo Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Wadą tipa jest też to, że 5 wrzuca dopiero przy 80km/h. chyba tylko w B6 :gwizdanie:, w B5 potrafi już w okolicach 70 km/h bieg zmienić z 4 na 5 .......pod warunkiem, że zdejmujesz nogę z gazu - ale jeśli nawet przy 75km/h trochę zaczniesz go dodawać - zredukuje do 4. czasem mnie zaskakuje i powoli na 5 się zbiera bez redukcji-zależy jak się mu do "pieca przyłoży"
Gość Damian A4 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Jeżdżę 2.5tip ponad 2 lata, miasto i trasa i nigdy mi nie spalił powyżej 10. Nawet w korkach miejskich
kudalty66 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 u mnie w B5 manual, bez Q, ''w koło komina'' mieszkam 5 km od miasta, a Radom przez remonty czesto ma zatwardzenie, na kompie 8/8.5. cała trasa Polska /Anglia 4 osoby, bez oszczedzania na kompie 6.3, przed chipem paliło więcej. pozdro
Suli Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Jeżdżę 2.5tip ponad 2 lata, miasto i trasa i nigdy mi nie spalił powyżej 10. Nawet w korkach miejskich Pojeździj sobie po Warszawie (i to nie po odcinkach bezkolizyjnych - tylko tych ze światłami), zobaczysz ile Ci spali. Ten silnik w zestawieniu z tipem ma tę samą przypadłość co w 2.7 BiT w eSie - światła i korki wykańczają Ci kieszeń. Jeśli chodzi o koszty - w porównianiu ze zmodzonym AVF-em ten silnik to pomyłka.
Gość Damian A4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 To dlaczego dalej jeździsz 2.5 a nie avfem?
Suli Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Bo rozrząd zrobiłem. I z 1.9 to same golasy po przejściach się trafiają
AndyN Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Bo rozrząd zrobiłem. Czyli co? Czekałeś do tych 160-180 tysi czy wymieniłeś wcześniej? (...) Jeśli chodzi o koszty - w porównianiu ze zmodzonym AVF-em ten silnik to pomyłka. Tyle razy powtarzałem, że ten silnik nie nadaje się do miasta Ale na hajłejach jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się