sokolnh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 witam, zastanawiam sie czy tarcze od 110 KM wentylowane zmieszczą sie w zaciski do mojej 90 KM, ja mam pełne tarcze a róznica grubości miedzy nimi to 8 mm, narazie jeszcze u siebie nie ogladałem tych zacisków i nie wiem jak tam sprawy z "wygospodarowaniem" dodatkowego miejsca sie mają, dlatego pytam bo moze ktos juz cos takiego próbowal pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Podłączam sie do pytania jeśli nie same tarcze to czy będzie można cale zaciski bez większych komplikacji przerzucić od mocniejszych wersji??
adadur Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Przy takiej zmianie zaciski też trzeba wymienić.
dudi75 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam tez ruszylem ten temat ale nikt nic mi nie pomogl. Wiec sam sie zaczolem dopytywac i dowiedzialem sie ze trzeba wymienic zaciski z jarzmami i bedzie ok.Powodzenia :th:
grippen Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 tak oczywiście że trzeba wymienić zaciski z jarzmami ale jest jedna sprawa one tanie nie są używane można kupić ale z pewnego źródła i oczywiście sprawdzić stan tłoczków koszt jednego zacisku jest w granicach 350 zł natomiast nowego koło 500 zł w górę. Wiec wybór należy do ciebie
sokolnh Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 tak oczywiście że trzeba wymienić zaciski z jarzmami ale jest jedna sprawa one tanie nie są używane można kupić ale z pewnego źródła i oczywiście sprawdzić stan tłoczków koszt jednego zacisku jest w granicach 350 zł natomiast nowego koło 500 zł w górę. Wiec wybór należy do ciebie coś duże te ceny, już sobie znalazłem komplet zaciski plus jarzma pod tarcze 288 za 300 zł/kpl ale jeszcze szukam bo moze uda sie cos taniej znalesc
dudi75 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Sokolnh skontaktuj sie z pozkiem on ma wymieniac hamulce u niego wyrwiesz taniej Ja mialem od niego brac ale znalazlem duzo taniej wiec zrezygnowalem Kupilem na allegro ale nie wiem w jakim beda stanie wiesz jest ryzyko jest zabawa powodzenia :th: :th:
sokolnh Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 orientuje sie ktoś z was jak rozszyfrowac zaciski o nr 885 275 57 ? bo w etce nic na ten temat nie moge znalesc wydaje mi sie że 57 to jest średnica tłoczka, ale chciałbym wiedziec czy one są pod tarcze 288 [br]Dopisany: 20 Luty 2008, 23:49 _________________________________________________a wie ktoś może czy b5 i b6 maja takie same zaciski i zwrotnice ?
dzik Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 UWAGA = przejście z tarcz 280mm na tarcze 288 mm nie jest możliwe bez wymiany zwrotnic.
dudi75 Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Jestes pewien ??? Nawet mnie nie strasz bo juz wszystko kupilem a jak nie bedzie pasowac to sie wkur....e :wallbash: Kolego dzik zyjesz w bledzie z blednymi informacjami nie tzeba wcale zmieniac zwrotnic poniewaz dzisiaj przymierzalem i jest wszystko ok :kox:[br]Dopisany: 11 Marzec 2008, 04:58 _________________________________________________Tarcze i zaciski wymienione i wszystko pasuje :th: Kolego dzik pierdoly opowiadaliscie :polew: POZDRAWIAM
dzik Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Jestes pewien ??? Nawet mnie nie strasz bo juz wszystko kupilem a jak nie bedzie pasowac to sie wkur....e Kolego dzik zyjesz w bledzie z blednymi informacjami nie tzeba wcale zmieniac zwrotnic poniewaz dzisiaj przymierzalem i jest wszystko ok :kox:[br]Dopisany: 11 Marzec 2008, 04:58 _________________________________________________Tarcze i zaciski wymienione i wszystko pasuje :th: Kolego dzik pierdoly opowiadaliscie :polew: POZDRAWIAM w takim razie wielkie sorry, sugerowałem się przejściami u mnie w seacie. W autach z grupy VAG na płycie A3 czyli toledo, a3, leon , bora, octavia, golf nie sposób przejść z hamulców 280mm - serii w 90 i 110 konnym tdi na 288 bez zmiany zwrotnic na te od mocniejszej wersji. Ja żeby wpakować u siebie to musiałem zmieniać.Wtedy dopiero zakup tarcz, zacisków, jarzm, klocków i jazda. Efekt jednak - malina. Jeszcze raz PRZEPRASZAM za wprowadzenie w niepotrzebne stresy. Tak hebel wygląda u mnie.
dudi75 Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Bardzo ladnie to wyglada :th: :th: pozdrawiam fajme tarcze co to za firma ??
dzik Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 ardzo ladnie to wyglada :th: :th: pozdrawiam fajme tarcze co to za firma ?? Tarox model G88,zaciski i jarzma od tt, zwrotnice od octavii RS a klocki do tego Ferodo DS 2000
sokolnh Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 UWAGA = przejście z tarcz 280mm na tarcze 288 mm nie jest możliwe bez wymiany zwrotnic. niestety masz racje, dzisiaj próbowałem przeszczepić i kicha, jarzma nie pasują do zwrotnicy i rozstaw śrub jest sporo większy , w sumie ja swoje zaciski mam od B6 i moze dlatego dudi75, Ty masz napewno 288 mm ? jaki masz rozstaw śrub na starym jarzmie ?
dzik Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 UWAGA = przejście z tarcz 280mm na tarcze 288 mm nie jest możliwe bez wymiany zwrotnic. niestety masz racje, dzisiaj próbowałem przeszczepić i kicha, jarzma nie pasują do zwrotnicy i rozstaw śrub jest sporo większy , w sumie ja swoje zaciski mam od B6 i moze dlatego dudi75, Ty masz napewno 288 mm ? jaki masz rozstaw śrub na starym jarzmie ? i co ja mam Ci teraz zrobic niestety tak fajnie nie jest. Kombinuj zwrotnice i dzialaj. Dobry hebel to podstawa.
dudi75 Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 Czesc u mnie wszystko gra zaciski z jarzmami od A4 b5 2.5TDI z 2000r wszystko zalozone i jest ok na 100% tarcza 288mm bo taka kupowalem co do rozstawu srub to puzniej sprawdze . Niemozliwe bo Poziek mowil ze od b6 beda pasowac do b5 czyzby zyl w bledzie?? duzo dales za te zaciski??
sokolnh Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 i co ja mam Ci teraz zrobic :mysli nic, a czy ja o cos prosiłem ? Niemozliwe bo Poziek mowil ze od b6 beda pasowac do b5 czyzby zyl w bledzie?? sprawdziłem teraz ETCE i wychodzi, że to jarzmo które mam jest też pod zacisk 312 mm i dlatego nie pasi takze jak ktoś chce to mam na sprzedaż zaciski z jarzmami + tarcze ori 288 mm + klocki (to i to w dobrym stanie, mało zużyte) za 250 zł
dudi75 Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 To w koncu jarzma od B6 nie pasuja do B5?? ;(
sokolnh Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 teorytycznie tak, ale jak widać nie wszystkie[br]Dopisany: 25 Marzec 2008, 17:17 _________________________________________________sprawa wyglada tak: 1 -wszy rodzaj 288x22 takie jarzma pasują 2 -gi rodzaj 288x25 te jarzma tez powinny spasować 3-ci rodzaj 312x25 ( własnie takie ja mam i jarzma mają inny rozstaw śrub, z tym że ja swoje mam z tarczami 288, nie 312 ) one nie pasują, trzeba zmienić zwrotnice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się