paweela Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 witam,mam pytanie odnośnie kolejnej wymiany rozrządu w tym silniku.Samochód ma przejechane w obecnej chwili 208 000 km z ksiązką serwisową.Pierwsza wymiana rozrzadu była przy 120 000 km.Kiedy według Waszej wiedzy i doświadczenia powinna być nastepna wymiana rozrzadu?czy należy wymienić komplety rozrząd?
Góral65 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 no kolego najlepiej już wymieniać niby można robić 120tys ale po przejechaniu 90tys powinno się sprawdzić stan napinacza a jak się to już rozbierze to lepiej wymieniać a jak wymieniać to kpl razem z pompą wody wszystkie rolki napinacz
paweela Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 dlatego czytam to co pisza chłopaki na forum i wole sie upewnić kiedy zmienić.Poprzedni właściciel (niemiec) tłumaczył że kolejny na 240 000 km ale to wydawało mi się dziwne bo z tego co mówią fachowcy ,że prawidłowo nastepny co 90 000 km należy robić.
Góral65 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 i tak w tych silnikach jest wydłużony okres wymian wcześniej było co 60tys
heretic Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 u mnie pierwsza wymiana byla przy 115tys autko kupilem z przelotem 216tys (przeglad w niemczech 208tys) kompletny rozrzad robilem przy 230tys tak ze spokojnie sie nie spiesz wymiany w tym silniku sa co 120tysi ewentualnie dla spokoju ducha możesz ten okres delikatnie skrocic
g1zm0 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam mam podobny dylemat, może mi ktoś podpowiedzieć co ile należałoby wymienić rozrząd w 2.5 tdi AKN. Z góry dziękuję za odpowiedź
vertus69 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam mam podobny dylemat, może mi ktoś podpowiedzieć co ile należałoby wymienić rozrząd w 2.5 tdi AKN. Z góry dziękuję za odpowiedź to nie bolihttp://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19567.0;highlight=b5+akn+rozrz%B1d
raffik Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dla spokoju wymień kompletny rozrząd,pompa wody,zimeringi na wałku,filtry(wszystkie),olej a jak tak to tylko MOTUL,a jak Motul to tylko od Dzika bo masz od razu super fachową pogadankę na temat auta,a że jesteś z Gorzowa to do Dzika do Szczecina S3 masz 30min Polecam!!!
Kali S4 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Wymień ten rozrząd i licz kilometry do nastepnej wymiany olej a jak tak to tylko MOTUL możesz to uzasadnic?
raffik Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Olej Motul - najlepszy do silników diesla gdzie układ wtryskowy oparty jest na PD. Miałem juz w zyciu parę dieselków i miałem mieszane uczucia co do tego oleju.Ale po rozmowie z Dzikiem zdecydowałem sie zakupić Motula. Coś niesamowitego!!! Silnik chodzi pod każdym wzgledem bosko!!! Duzo by pisać... najlepiej samemu spróbować.Pozdrawiam
zarzyk2 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Właśnie będe przechodził na Mobila niby jest zalany Motul przez niemca i zobaczę czy rzeczywiście jest różnica. Tata jeździł passatem z takim samym silnikem i cały czas na Mobilu (nic się nie działo), dlatego kazał wymienić mi na Mobila przy kolejenej wymianie. zobaczymy dam znać co i jak .. A co rozrządu z doświadczenia wymieniam po każdym zakupie auta, lepiej dmuchać na zimne.
Proof Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 wymiany w tym silniku sa co 120tysi ewentualnie dla spokoju ducha możesz ten okres delikatnie skrocic Kolego w 1,9 PD co 90tys wymiana rozrządu,pasek wytrzyma więcej ale rolki nie i nie ma zmiłuj każda książka serwisowa i mechanicy od TDI są zgodni.
midqard Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 wymiany w tym silniku sa co 120tysi ewentualnie dla spokoju ducha możesz ten okres delikatnie skrocic Kolego w 1,9 PD co 90tys wymiana rozrządu,pasek wytrzyma więcej ale rolki nie i nie ma zmiłuj każda książka serwisowa i mechanicy od TDI są zgodni. do roku 2004 co 90 tys. po 2004 co 120tys. tak jak napisales, ze pasek (powinien) wytrzymac tak samo jak i pozostale czesci (rolki, itd) wiec warto czasem zerknac w ten rozrzad i posluchac oraz co jakis czas zrobic logi dyn. i analizowac gr 4
majkel_majki Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Proponuję zmienić kompletny rozrząd przy przebiegu 210 tys km i będzie z dyńki, na 90 tys, pewnie auto prędzej sprzedasz
jarek23 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ja nie tak dawno kupiłem audi a4 b6 avf 2004 r i w tym tyg odebrałem z wymiany rozrządu,oleju,filtrów. Przebieg licznikowy 192 tys (jaka prawda to nie wiem). Wymieniłem kompletny rozrząd,olej,filtry oraz napinacz,pasek oraz rolke (wszystko 6pk). Za części dałem 1145 plus wymiana i tak jak mówią co 90 tys,lepiej wymienić i miec spokój:) A olej zalałem castrola,zobaczymy jak będzie chodził
Frimuś Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Koledzy na dniach szykuj sie do wymianki rozrzadu w a4 b6 wojaszka i teraz pytanko do was,wiem napewno ze jego silnik 1,9 nie ma juz hydraulicznego napinacza ,ale zastanawiam sie czy sa do wymiany potrzebne jakies specjalne klucze? wolalbym sie nei zaskoczyc a dobrze przyszykowac tak wiec prosze o rady. Dodam ze bede robil najpierw 19 tdi afn a nastepnie dizla od wojka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się