darrp Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam, Jak w temacie Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48407.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48408.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48409.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48410.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48411.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48412.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48413.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48414.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48415.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48416.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48417.html Grupy: 007,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48418.html
grzes1150 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Przez chwilke fajnie przeładowywuje nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia. Korekcje i bipy mocno rozjechane- jaki przelot auta i kiedy zmieniany filtr paliwa?
darrp Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autko ma 145000. Filtr paliwa nie wiem kiedy był wymieniany Korekcje i bipy mocno rozjechane - co to znaczy i jak to naprawić? 004 dynamiczny to jakaś masakra - co jest nie tak? Poroszę o pomoc [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 19:53_________________________________________________Awaryjnego nie łapie i błędów brak.
spanky Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 kat synchronizacji strasznie sie rozjezdza ...
darrp Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 kat synchronizacji strasznie się rozjezdza ... - jak to naprawić? jak napięcie paska wygląda? - jest ok niedawno wył wymieniany[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 06:05_________________________________________________Dodam tylko że rozrząd był wymieniony o 5000 km temu , a ostatnio mechanik wymieniał napęd pompy. Przy mnie napinał pasek i ustawił naciąg na rowku
spanky Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 w 004 zle to wyglada, jakby napinacz lezal i kwiczal ....
darrp Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc . Dziś zdemontowałem osłonę - szok napinacz nie jest ustawiony tak jak powinien być. Otwór w stosunku do "dzyndzla" przesunięty o ok 180 stopni. Jutro mechanik to ma poprawić ( powiedział że może pasek się ułożył . Jeszcze mam pytanie dotyczące wtrysków ( logi ) , czy wyglądają ok ? Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?
ks Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Przez chwilke fajnie przeładowywuje nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia. Jak się robi logi na trójce i gaz do dechy to kierownice nie zdążą się przestawić w tak krótkim czasie i przeładowuje przez chwilę. U mnie jest to samo. Przy normalnej jeździe tego nie ma.
darrp Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem? nie
darrp Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 To jak mogę poprawić palenie na ciepłym?
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 To jak mogę poprawić palenie na ciepłym? najpierw trzeba znalezc przyczyne ...
darrp Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 A z logów nic nie wynika?[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________Zwrot akcji Byłem u mechaniora i obejrzeliśmy pasek i napinacz ( rozrząd ). Wnioski: - naciąg paska na napinaczu ok ( między wycięciem ) - pasek prawie nówka - napinacz w porządku Logi 004 dalej do kitu. Przy normalnei jeździe 0,5-1. Jak jest butowany czasami na sekundę wskoczy 8 lub -6. Zauważyłem że jak silnik się rozgrzeje to wskaźnik wychodzi poza skalę tzn. poza blaszkę do ustawiania. Mechanik powiedział że to normalne bo temperatura powoduje rozszerzenie materiałów ( przecież to logiczne ) , ale czy aż tyle. Sam nie wiem co mam dalej sprawdzać . Proszę o jakieś podpowiedzi i pomoc[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________Nikt nie ma jakiś propozycji lub sugestii
przemik Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Troche naciagana ta teoria mechanika. Wobec tego w kazdym aucie szalałby zaplon od rozgrzewajacej sie rolki. Nie lekcewazybym tego. Sprobuj pojechac do kogos innego i pokazac objawy. masters ??? mr motors ??? diagtronik ???
darrp Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 W sobotę zrobię log 004 na zimnym silniku ( wiem wiem masakra ) kiedy wskaźnik jest OK , a potem jeszcze raz na rozgrzanym. Wstawię foty napinacza i może coś się rozjaśni
darrp Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Czy da rade wymienić napinacz bez demontażu przodu?
przemik Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Mało sie na tym znam ale.... chyba nie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się