LUKASZdiy Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Chcąc nie chcąc stałem sie posiadaczem czarnej A4 ktora została przekazana mi w darze przez brata szkoda, tylko ze raty muszę spłacić Samochodzik kupił mój braciszek z myśla o sobie, jednak autko okazało się profesjonalnie przygotowane do sprzedaży tzn. silnik po poważnym przegrzaniu. Zatem samochodzik poszedł do mechanika i.... Regeneracja głowicy -nowe zawory -gniazda przygotowane pod LPG -polerowanie kanałów -gowica zebrana o 0,75 mm Blok silnika -szlif wału -nowe panewki -pierscienie na tłokach -honowanie cylindrów -planowanie bloku Osprzet -Obite sprzegło sportową wykładzina -Planowanie koła zamachowego -Nowe łozysko oporowe -Nowy Pasek, rolki, pompa wody -Nowe sprzegło wiskotyczne -Nowy Kolekrot wydechowy polerowany stary był pękniety -Nowe rolki od klimy, paski -Nowa chłodnica wody -Klima czyszczona i nabita -Wszytkie płyny nowe Wyposażenie 4 x airbag Klimatronic Abs Jasne wnetrze Kubełkowe fetele Podłokietnik kierowcy Pełne zawieszenie obnizone - 30 mm eibacha montowane w salonie 1531001 przód, 1536002 tył z amortyzatorami gazowymi, tulejami Alusy 16 chociaż wiem ze autko przyjechało do polski na 17 bo nawet w ksiązce serwisowej pisze jakie były fele;) Plany Doprowadzenie do stanu idealnego lakierki, autko w polsce zostało uderzone w bok wieć idzie na oc sprawcy Przyciemnienie szyb, kloszy swiateł ogólnie samochód ma być cały czarny prócz felg Montaż deski od wersji z komputerem Kiera wielofunkcyjna Podniesienie, wymiana zawieszenia na normalne seryjne bo samochód jest potwornie twardy, niestety trzeba uważac na progach itd bo trze wydechem!!! Montaż jakichś bling bling chromowanych felg ogólnie czały samochód czarny z chromem na kołach może jak pozwoli budzet to 18 Wymiana tarcz na mikode i klocków
grn Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Podniesienie, wymiana zawieszenia na normalne seryjne bo samochód jest potwornie twardy, niestety trzeba uważac na progach itd bo trze wydechem!!! przy takiej kozie Ci przyciera??
Mariot Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 zamiast pakowac tyle siana w silnik trzeba było pomyslec o swapie na cos mociejszego
bezimienny Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ładna, tylko znaczek błyszczący a nie ramka na grilu Popoprawiasz troche pierdół i będzie ok. i tak jak ktoś już napisał mniej kosztowny okazał by sie chyba swap na 1.8 lub 1.8T który też można by odszykować przy takich naprawach jakie trza było dokanać w tym 1.6 P.S popraw w profilu z "Limuzyna" na "Avant"
LUKASZdiy Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Kupując nowy silnik niewiem co bym kupił, mogło by sie okazać, ze też jest do roboty, a kwestie jak paski rolki sprzęgło skrzynia płyny itd i tak sa do wymiany, pozatym uważam ze 5000 za kapitalke i inne to nie aż tak zle Co do błyszczacego znaczka to chce zostawić taki matowy, ramka chromowana tez ma być pomalowana, przyciemnione szybki i chromowane felgi 18, jednak by wrzucić 18 musze wywalić to zawieszenie eibacha, dzis ogląda to mechanik i stwierdził, że wymienione także zostały wahacze na jakieś z czerwonymi tulejami, koncówki, grubszy stabilizator i grzebane było cos przy układzie kierowniczym bo listwa jest nówka, więc jeszcze poleci pare zł w wywalenie tych zawiasów i założenie ori Czy wersje RS miały moze inną listwe? bo może od tego zostało przełożone? samochód jest wyraznie wrażliwszy na ruchy kierownicą
konus Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Broń boże nie rób nic z zawieszeniem... lepiej popraw wydech skoro przyciera bo nie powinien trzeć. Chyba każdy po kupnie obniżonego przez parę dni przerabiał ewentualne podwyższenie zawiasu... :gwizdanie: Pojeździsz trochę i się nauczysz a być może później jeszcze będziesz chciał niżej
LUKASZdiy Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ori zawias jest juz pewny Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa
pastaldo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ori zawias jest juz pewny Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa szkoda że masz Avanta bo bym się chętnie zamienił na zawieche A tak poza OT to fajna Audiczka. Popraw ją i bezawaryjnej jazdy
joker-lukasz Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 skoro nie chcesz zwalniać na wybojach i studzienkach to czekają Cię kolejne koszty, tylko czekać aż posypią się wahacze..
LUKASZdiy Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Wymieniam cały zestaw na nówkę wachacze, springi, amorki, tuleje całośc na serie, do przodu dam jeszcze talerzyki podwyższające by mieć spokojna jazdę, a co do trwałosci wszystko sie zużywa, nie chce wpadać jak szalony ale jezdzic normalnie
pepik Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Wymieniam cały zestaw na nówkę wahacze, springi, amorki, tuleje całośc na serie, do przodu dam jeszcze talerzyki podwyższające by mieć spokojna jazdę, a co do trwałosci wszystko sie zużywa, nie chce wpadać jak szalony ale jezdzic normalnie czyli chcesz jeszcze wyżej niż seria? :gwizdanie:
pastaldo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 to może było się zastanowic nad Allroad a nie B5 stawiac na szczudła. Ja mam na standardowym 1BA i powiem jeździ sie faktycznie wygodnie na kołach 15". Ale z drugiej strony wchodząc szybciej w zakret prawie sie podpiera lusterkami Korci mnie żeby włożyć przynajmniej niższe springi ale niestety sa narazie wazniejsze wydatki
Armi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ori zawias jest juz pewny Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa Zmień amortyzatory bo pewnie ktoś obniżał "po taniości":gwizdanie:
LUKASZdiy Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak pisałem zawieszenie to firmowy kit blisteina amortyzatory, springi, wachacze, tuleje, grubszy stabilizator calośc założona w serwisie audi potwierdzona gwarancją, Mamy drogie jakie mamy a wyższe zawieszenie lepiej sie poprostu sprawdza
Chowix Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 to może było się zastanowic nad Allroad a nie B5 stawiac na szczudła. Ja mam na standardowym 1BA i powiem jeździ sie faktycznie wygodnie na kołach 15". Ale z drugiej strony wchodząc szybciej w zakret prawie sie podpiera lusterkami disgust Korci mnie żeby włożyć przynajmniej niższe springi ale niestety sa narazie wazniejsze wydatki disgust Dokładnie tez mam standardowe zawieszenie i jest bardzo komfortowe, lecz tak jak mówisz na zakrętach trzeba bardziej przyhamować
Gracjan Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Szczerze to nie chciał bym kupić auta po kimś kto nawet nie przyhamuje przed przejazdem :gwizdanie: Sorry za OT.
LUKASZdiy Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Samochód jest po to by go używać, jeżeli coś sie dzieje jedziemy do serwisu i naprawiamy
pepik Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Samochód jest po to by go używać, jeżeli coś sie dzieje jedziemy do serwisu i naprawiamy Kolego zmienisz zdanie jak wymienisz komplet wahaczy i odczujesz to na kieszeni :gwizdanie: nawet jeśli będziesz miał zawias seria to jeśli nie zwolnisz przed przejazdem, czy będziesz notorycznie wjeżdżał w studzienki to po kilku takich akcjach wahacze będą do wymiany niestety w naszych A4 zawieszenie jest bardzo delikatne i ja np. po wymianie wahaczy na przejezdzie zwalniam do 2 i mam w d##ie że jakiś opel mnie wyprzedzi jadąc po studzienkach
pastaldo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Samochód jest po to by go używać, jeżeli coś sie dzieje jedziemy do serwisu i naprawiamy Kolego zmienisz zdanie jak wymienisz komplet wahaczy i odczujesz to na kieszeni :gwizdanie: nawet jeśli będziesz miał zawias seria to jeśli nie zwolnisz przed przejazdem, czy będziesz notorycznie wjeżdżał w studzienki to po kilku takich akcjach wahacze będą do wymiany niestety w naszych A4 zawieszenie jest bardzo delikatne i ja np. po wymianie wahaczy na przejezdzie zwalniam do 2 i mam w d##ie że jakiś opel mnie wyprzedzi jadąc po studzienkach nie wiem czy trafiłes do kolegi. Skoro miał kasy żeby wpakowac lekką rączką w kapitalke silnika 1,6 to raczej na brak kasy nie narzeka więc będzie najwyżej wymieniał co pół roku zawieszenie. Kto nas biednych zrozumie
LUKASZdiy Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Panowie zle mnie rozumiecie, ja nie wpadam max prędkością na przejazd ale smieszą mnie poniżone samochody zwalniające do 5 km trące o glebę przy warunkach polskich dróg W firmie kupiłem ostatnio Pasata B5 i kapitalka przedniego zawieszenia kosztowała chyba 1300 zł wiec nie ma co przesadzać Audiki sa u mnie w rodzinie traktowane z największym szacunkiem czego przykładem jest moja perełka B3 z 1991 roku z plakowanymi weżami pod maska i sterylnie czystym silnikiem najczystrzym w Toruniu koszty w doprowadzeniu samochodu do stanu idealnego nie maja znaczenia ma byc fabryka http://www.atk.pun.pl/viewtopic.php?id=203 http://imageshack.us/photo/my-images/171/dscf8838r.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/402/sdc14276.jpg/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się