Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] [A4 16 1999] czarna trumna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcąc nie chcąc stałem sie posiadaczem czarnej A4 ktora została przekazana mi w darze przez brata ;) szkoda, tylko ze raty muszę spłacić

Samochodzik kupił mój braciszek z myśla o sobie, jednak autko okazało się profesjonalnie przygotowane do sprzedaży tzn. silnik po poważnym przegrzaniu.

Zatem samochodzik poszedł do mechanika i....

Regeneracja głowicy

-nowe zawory

-gniazda przygotowane pod LPG

-polerowanie kanałów

-gowica zebrana o 0,75 mm

Blok silnika

-szlif wału

-nowe panewki

-pierscienie na tłokach

-honowanie cylindrów

-planowanie bloku

Osprzet

-Obite sprzegło sportową wykładzina

-Planowanie koła zamachowego

-Nowe łozysko oporowe

-Nowy Pasek, rolki, pompa wody

-Nowe sprzegło wiskotyczne

-Nowy Kolekrot wydechowy polerowany stary był pękniety

-Nowe rolki od klimy, paski

-Nowa chłodnica wody

-Klima czyszczona i nabita

-Wszytkie płyny nowe

Wyposażenie

4 x airbag

Klimatronic

Abs

Jasne wnetrze

Kubełkowe fetele

Podłokietnik kierowcy

Pełne zawieszenie obnizone - 30 mm eibacha montowane w salonie 1531001 przód, 1536002 tył z amortyzatorami gazowymi, tulejami

Alusy 16 chociaż wiem ze autko przyjechało do polski na 17 bo nawet w ksiązce serwisowej pisze jakie były fele;)

Plany

Doprowadzenie do stanu idealnego lakierki, autko w polsce zostało uderzone w bok wieć idzie na oc sprawcy ;)

Przyciemnienie szyb, kloszy swiateł ogólnie samochód ma być cały czarny prócz felg

Montaż deski od wersji z komputerem

Kiera wielofunkcyjna

Podniesienie, wymiana zawieszenia na normalne seryjne bo samochód jest potwornie twardy, niestety trzeba uważac na progach itd bo trze wydechem!!!

Montaż jakichś bling bling ;) chromowanych felg ogólnie czały samochód czarny z chromem na kołach może jak pozwoli budzet to 18 ;)

Wymiana tarcz na mikode i klocków

1003215n.th.jpg

1003218s.th.jpg

1003220h.th.jpg

1003221q.th.jpg

1003226j.th.jpg

1003224u.th.jpg

Opublikowano
Podniesienie, wymiana zawieszenia na normalne seryjne bo samochód jest potwornie twardy, niestety trzeba uważac na progach itd bo trze wydechem!!!

przy takiej kozie Ci przyciera?? :blink:

Opublikowano

zamiast pakowac tyle siana w silnik trzeba było pomyslec o swapie na cos mociejszego :hi:

Opublikowano

Ładna, tylko znaczek błyszczący a nie ramka na grilu :good: Popoprawiasz troche pierdół i będzie ok.

i tak jak ktoś już napisał mniej kosztowny okazał by sie chyba swap na 1.8 lub 1.8T który też można by odszykować przy takich naprawach jakie trza było dokanać w tym 1.6

P.S popraw w profilu z "Limuzyna" na "Avant" :hi:

Opublikowano

Kupując nowy silnik niewiem co bym kupił, mogło by sie okazać, ze też jest do roboty, a kwestie jak paski rolki sprzęgło skrzynia płyny itd i tak sa do wymiany, pozatym uważam ze 5000 za kapitalke i inne to nie aż tak zle ;)

Co do błyszczacego znaczka to chce zostawić taki matowy, ramka chromowana tez ma być pomalowana, przyciemnione szybki i chromowane felgi 18, jednak by wrzucić 18 musze wywalić to zawieszenie eibacha, dzis ogląda to mechanik i stwierdził, że wymienione także zostały wahacze na jakieś z czerwonymi tulejami, koncówki, grubszy stabilizator i grzebane było cos przy układzie kierowniczym bo listwa jest nówka, więc jeszcze poleci pare zł w wywalenie tych zawiasów i założenie ori

Czy wersje RS miały moze inną listwe? bo może od tego zostało przełożone? samochód jest wyraznie wrażliwszy na ruchy kierownicą

Opublikowano

Broń boże nie rób nic z zawieszeniem... :cool1: lepiej popraw wydech skoro przyciera bo nie powinien trzeć.

Chyba każdy po kupnie obniżonego przez parę dni przerabiał ewentualne podwyższenie zawiasu... :gwizdanie: Pojeździsz trochę i się nauczysz a być może później jeszcze będziesz chciał niżej :wink4:

Opublikowano

Ori zawias jest juz pewny

Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa

Opublikowano

Ori zawias jest juz pewny

Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa

szkoda że masz Avanta bo bym się chętnie zamienił na zawieche :decayed:

A tak poza OT to fajna Audiczka. Popraw ją i bezawaryjnej jazdy :good:

Opublikowano

skoro nie chcesz zwalniać na wybojach i studzienkach to czekają Cię kolejne koszty, tylko czekać aż posypią się wahacze.. :thumbdown:

Opublikowano

Wymieniam cały zestaw na nówkę wachacze, springi, amorki, tuleje całośc na serie, do przodu dam jeszcze talerzyki podwyższające by mieć spokojna jazdę, a co do trwałosci wszystko sie zużywa, nie chce wpadać jak szalony ale jezdzic normalnie

Opublikowano

Wymieniam cały zestaw na nówkę wahacze, springi, amorki, tuleje całośc na serie, do przodu dam jeszcze talerzyki podwyższające by mieć spokojna jazdę, a co do trwałosci wszystko sie zużywa, nie chce wpadać jak szalony ale jezdzic normalnie

:shocked: czyli chcesz jeszcze wyżej niż seria? :gwizdanie:

Opublikowano

to może było się zastanowic nad Allroad a nie B5 stawiac na szczudła. Ja mam na standardowym 1BA i powiem jeździ sie faktycznie wygodnie na kołach 15". Ale z drugiej strony wchodząc szybciej w zakret prawie sie podpiera lusterkami :disgust: Korci mnie żeby włożyć przynajmniej niższe springi ale niestety sa narazie wazniejsze wydatki :disgust:

Opublikowano

Ori zawias jest juz pewny

Niechce zwalniać na wybojach, przy przejeździe przez tory czy inne stydzienki, a A4 to jednak autko od którego wymaga sie troche więcej komfortu jak od golfa

Zmień amortyzatory bo pewnie ktoś obniżał "po taniości":gwizdanie:

Opublikowano

Jak pisałem zawieszenie to firmowy kit blisteina amortyzatory, springi, wachacze, tuleje, grubszy stabilizator calośc założona w serwisie audi potwierdzona gwarancją,

Mamy drogie jakie mamy a wyższe zawieszenie lepiej sie poprostu sprawdza ;)

Opublikowano
to może było się zastanowic nad Allroad a nie B5 stawiac na szczudła. Ja mam na standardowym 1BA i powiem jeździ sie faktycznie wygodnie na kołach 15". Ale z drugiej strony wchodząc szybciej w zakret prawie sie podpiera lusterkami disgust Korci mnie żeby włożyć przynajmniej niższe springi ale niestety sa narazie wazniejsze wydatki disgust

Dokładnie

tez mam standardowe zawieszenie i jest bardzo komfortowe, lecz tak jak mówisz na zakrętach trzeba bardziej przyhamować :mysli:

Opublikowano

Szczerze to nie chciał bym kupić auta po kimś kto nawet nie przyhamuje przed przejazdem :gwizdanie:

Sorry za OT.

Opublikowano

Samochód jest po to by go używać, jeżeli coś sie dzieje jedziemy do serwisu i naprawiamy

Kolego zmienisz zdanie jak wymienisz komplet wahaczy i odczujesz to na kieszeni :gwizdanie: nawet jeśli będziesz miał zawias seria to jeśli nie zwolnisz przed przejazdem, czy będziesz notorycznie wjeżdżał w studzienki to po kilku takich akcjach wahacze będą do wymiany :thumbdown: niestety w naszych A4 zawieszenie jest bardzo delikatne i ja np. po wymianie wahaczy na przejezdzie zwalniam do 2 :naughty: i mam w d##ie że jakiś opel mnie wyprzedzi jadąc po studzienkach :wink4:

Opublikowano

Samochód jest po to by go używać, jeżeli coś sie dzieje jedziemy do serwisu i naprawiamy

Kolego zmienisz zdanie jak wymienisz komplet wahaczy i odczujesz to na kieszeni :gwizdanie: nawet jeśli będziesz miał zawias seria to jeśli nie zwolnisz przed przejazdem, czy będziesz notorycznie wjeżdżał w studzienki to po kilku takich akcjach wahacze będą do wymiany :thumbdown: niestety w naszych A4 zawieszenie jest bardzo delikatne i ja np. po wymianie wahaczy na przejezdzie zwalniam do 2 :naughty: i mam w d##ie że jakiś opel mnie wyprzedzi jadąc po studzienkach :wink4:

nie wiem czy trafiłes do kolegi. Skoro miał kasy żeby wpakowac lekką rączką w kapitalke silnika 1,6 to raczej na brak kasy nie narzeka więc będzie najwyżej wymieniał co pół roku zawieszenie.

Kto nas biednych zrozumie :przebiegly:

Opublikowano

Panowie zle mnie rozumiecie, ja nie wpadam max prędkością na przejazd ale smieszą mnie poniżone samochody zwalniające do 5 km trące o glebę przy warunkach polskich dróg

W firmie kupiłem ostatnio Pasata B5 i kapitalka przedniego zawieszenia kosztowała chyba 1300 zł wiec nie ma co przesadzać

Audiki sa u mnie w rodzinie traktowane z największym szacunkiem czego przykładem jest moja perełka B3 z 1991 roku z plakowanymi weżami pod maska i sterylnie czystym silnikiem najczystrzym w Toruniu ;) koszty w doprowadzeniu samochodu do stanu idealnego nie maja znaczenia ma byc fabryka

http://www.atk.pun.pl/viewtopic.php?id=203

http://imageshack.us/photo/my-images/171/dscf8838r.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/402/sdc14276.jpg/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...