Lord of the rings Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam! Otworzyłem nowy wątek ponieważ nie moge znalezc pytań jakie mnie dręczą. Mam A4 Avant 1.9TDI 115KM silnik AJM. Od jakiegoś czasu auto wchodz w tryb awaryjny jeśli jade powyzej 120km/h wystarczy go zgasić pochwili odpalić i jest ok można już jechać, chodz czasami sytuacja sie powtarza. Byłem u fachowców ktorzy za 150zł zdiagnozowali za pomocą kompa że to turbina i jakieś kierowniczki w niej są zapieczone. Chcieli 400zl za wyczyszczenie jej, ale stwierdziłem że regeneracja turbiny (znalazlem za 700zl) chyba bardziej sie opłaca bo posłuzy dużej. Teraz moje pytanie bo wypadł mi nagły wyjazd 1500km i to przez polskie góry gdzie pewnie na podjazdach bede miał wysokie obroty i tryb awaryjny może się właczać. Więc czy moge tak jechać czy moze sie coś pogorszyć ? Dodam, iż zauważyłem ze jak jade pod dużym obciązeniem np.z obciążeniem tryb awaryjny się nie włacza nawet jak jade 160km/h na 4 biegu. Czasami jak auto jest zimne czuje że jak przyśpieszam na 2 i 3 biegu przy okolo 2000 obr. troche przerywa n ie wiem czy to ma coś wspólnego. Proszę o podpowiedz co mam zrobić. p.s. może te kierowniczki troche rozruszam i bedzie oki. Bo niestety rzadko jeżdze teraz w trasy
hornet Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 :szukaj: NOTLAUF aaa i zmień sobie dane w profilu bo co innego piszesz a co innego w nim masz...... wiek też ciekawy... wnioskuję, że jakby nie było problemu z autem to byś tu nie zajrzał...
Lord of the rings Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Już zmieniłem te dane były poprzednie audi. Także nadal wierny marce
hornet Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Rozmawiaj z kolegami, jedź na spota..... doradzą http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20452.0
Lord of the rings Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 potrzebuje pilnej odpowiedzi mam wyjazd za 3dni
k0za Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 możesz jechać, nic się nie pogorszy. jedynie nie możesz wyprzedzać bo notlauf czyli wejście w stan awaryjny wystąpi w momencie gdy mocniej wciśniesz gaz. jadąc spokojnie i unikając nagłych przyspieszeń spokojnie się dokulasz. swoją drogą 150zł za diagnoze to złodziejstwo.
Lord of the rings Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Dziękuje za szybką odpowiedz No też byłem zdziwiony że tyle chcieli ale trudno, naszczescie nie naciągneli mnie na czyszczenie. Wole podać ją regeneracji
Lord of the rings Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 [br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 01:11_________________________________________________A jak myślicie czy to przerywanie o którym wspomniałem w pierwszym opisie ma coś wspolnego czy to jakaś inna usterka?
KIKO80 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 jest dużo na forum na ten temat.możesz zrzucić waz ten pomiędzy filtrem a turbina i zobacz czy ma duże luzy jak ma za duze na wirniku tez będzie łapać tryb awaryjny .powodzenia
EnDrIu` Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Śmigaj śmiało kilka razy przegonisz go na trasie i problem z noraufem powinien zniknąć Wrecz wskazane jest zebys go wzial w trasę.
tomek198724 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 ja mialem ten sam problem i wkoncu zdecydowałem sie dac turbo do czyszczenia i powiem ci ze chodzi jak trzeba a i jak bys sie zastanowił nad czyszczeniem to polecil bym ci wycięcie kota
peAce Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Wyczyść turbo a poczujesz moc Operacja warta jak najbardziej zachodu. Przede wszystkim bezpieczeństwo podczas wyprzedzania, po drugie auto dostaje drugiego zycia.
szyku Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 czyszczenie turbo za 400 zł ? drogo coś no ale trzeba to trzeba,choć słyszałem że ponoć jeżeli dojedzie już do takiego przypadku to lubi się on powtarzać (osobiście uważam to za teoretyczne stwierdzenia ale wiesz jak to bywa..) ... możesz spokojnie jechać i nie powinno być większych problemów tylko podaruj sobie wyprzedzanie.
Wojto Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Pojeździj dynamicznie "przegoń" autko zanim pojedziesz w trasę, może pomoże, ewentualnie rozruszaj sztangę "ręcznie", u mnie pomogło.
davidoati Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 To ładnie chcieli cię skasować diagnoza 150 i czyszczenie 400 niezła sumka się by uzbierała. Jak turbo ok tylko zapieczone to nie ma sensu regenerować i pchać się w koszta, wyczyść ją, miałem to samo.. Chyba że przegonisz na trasie to może pomoże ale wątpię by efekt był długotrwały
Kali S4 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Wyjąc ,wyczyścić i cieszyć się z powrotu dynamiki Przegonienie na trasie pomaga chwilowo.
davidoati Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Wyjąc ,wyczyścić i cieszyć się z powrotu dynamiki Przegonienie na trasie pomaga chwilowo. Dokładnie pozamula troche w mieście i znowu niemiła niespodzianka będzie np przy wyprzedzaniu
IDUAL Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Powiem wam że czyściłem sam turbo i jakby mi ktoś powiedział że daje mi 400 i żebym mu wyczyścił to powiedziałbym mu żeby spadał. Tydzień chodziłem do garażu i polewałem śruby VD40 bo nie chciały ruszyć dostęp do srób ciulowy i jeszcze śruby na kierownicach na pieprz8ne troksy jeden mi sie obrobił i musiałem rozwiercać i dochodzi ryzyko że przy składaniu i rozkładaniu turbo coś krzywo pójdzie i pokrzywimy łopatki.
davidoati Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Tylko zauważ że kolegę za zdiagnozowanie skasowali już 150 zeta więc interes go wyjdzie ponad 5 stóFF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się