Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Audi s4 by sportmile


2fast4you

Rekomendowane odpowiedzi

Masz jakis pomysl na zderzak i grill?

Bo teraz to nie wyglada zbyt efektownie... zeby nie powiedziec kiepsko.

Ale co jest nie tak z tym zderzakiem ?? , jak dla mnie wygląda teraz koksiarsko :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SID pisal o przerabianiu przedniego zderzaka, wiec zapytalem co planuje wobec niego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SID pisal o przerabianiu przedniego zderzaka, wiec zapytalem co planuje wobec niego...

ze zderzaka bede wycinał listwe środkową która idzie w obu kratkach i środkowym wlocie

coś na wzrór RS i na tym zostanie, co prawda mam kratki od RS4 i moze założe ale to pozniej zobacze

wczoraj zaożyłem maske carbon na gotowo (jeszcze tylko zapinki zamontuje)

dsc06644pd4.jpg

na nast. piątek bede chciał dac auto do koncowego strojenia i poprawy "wałków"

wowczas 450 KM jak najbardziej realne

auto bedzie 1-2 tydz. na chamowni a ja bede mial przyjemnosc wracac z Wrocławia do Krakowa autobanem A4 :>

bo u mnie autostrad chyba na 2012 r nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pięknie 450PS :th:, teraz to jeszcze bardziej zazdroszczę :embarrassed:

nie mówmy hop :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze zderzaka bede wycinał listwe środkową która idzie w obu kratkach i środkowym wlocie

coś na wzrór RS i na tym zostanie, co prawda mam kratki od RS4 i moze założe ale to pozniej zobacze

SID chyba nie jest do końca tak jak myślisz. Mam zderzak RS4 w garażu, co więcej kończe powoli przeróbke tak aby pasował do A4. Wloty na wysokość w zderzaku RS4 są mniejsze aniżeli dwa w sumie (dolny i górny) w S4. Więc Zderzak S4 pod względem powierzchni wlotów powietrza jest górą. Kratki od RS4 napewno nie będą pasowały do zderzaka S4, będą poprostu za małe. Poza tym za zderzakiem od S4 jest zdecydowanie więcej miejsca na FMiC,tym bardziej BiT niż za zderzakiem RS4.

Ja osobiście bym z nim nic nie robił. Fura wygląda OK! Takie autka niepozorne/cichociemne a wymiatające są najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze zderzaka bede wycinał listwe środkową która idzie w obu kratkach i środkowym wlocie

coś na wzrór RS i na tym zostanie, co prawda mam kratki od RS4 i moze założe ale to pozniej zobacze

SID chyba nie jest do końca tak jak myślisz. Mam zderzak RS4 w garażu, co więcej kończe powoli przeróbke tak aby pasował do A4. Wloty na wysokość w zderzaku RS4 są mniejsze aniżeli dwa w sumie (dolny i górny) w S4. Więc Zderzak S4 pod względem powierzchni wlotów powietrza jest górą. Kratki od RS4 napewno nie będą pasowały do zderzaka S4, będą poprostu za małe. Poza tym za zderzakiem od S4 jest zdecydowanie więcej miejsca na FMiC,tym bardziej BiT niż za zderzakiem RS4.

Ja osobiście bym z nim nic nie robił. Fura wygląda OK! Takie autka niepozorne/cichociemne a wymiatające są najlepsze.

nie wiem jak u Ciebie ale u mnie tak jak pisałem wczesniej środkowa kratka od RS4 pasuje idealnie

do mojego zderzaka od S4 (boczne nie pasuja)

chcę uzyskac taki efekt jak ponizej

lowergrills3le6.jpg

img0314mr3.jpg

img2241cg2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla właściciela tego wspaniałego S4 , wrzucam trzy linki do artykułu z angielskiego magazynu "PERFORMANCE VW" 05/08 na temat Audi S4 przerobionego na 615 KM :evil: na ostatniej stronie są dokładne dane techniczne co zostało wymieniane w samochodzie , może jakaś część artykułu będzie dla was chłopaki przydatna (pomogę jeśli ktoś potrzebowałby przetłumaczenia)

powodzenia w tworzeniu auta nich moc będzie z wami :> :>

ps. może by tak podnieść tą poprzeczkę 615 KM ?? :>

wierzę w was , polak potrafi :th:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afb1d804f34888b2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea80860a2d38b245.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edf705bf4cf913a6.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto juz od piatku w jetronik'u

trzymajcie kciuki, za tydzien chłopaki moze skoncza auto

dsc00608qj1.jpg

ps: zrobilem 450 km do wroclawia (z czego 250 km na autostradzie)

ponad polowe drogi przy predkosciach 160-200 km/h

spalanie wyszło 10,5 l/km :> (komp troszke oszukuje i pewnie z 11 l wyszlo)

ale spuper małoooo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze wzgl na długi wekeend, przykry przypadek jaki sie przytrafił "ekipie" i problemy jakie doszły w czasie

strojenia auta (wyskoa temp. w ukladzie dolotowym-zmiana filtra) sa opóznienia

licze ze w nast. tygodniu w środe odbiore gotowe auto - w piątek bede znal termin strojenia[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 19:19 _________________________________________________jak to zwykle bywa wystepują problemy i auto nie jest do konca wystrojone - brak wykresu

co prawda koncowy etap strojenia to własnie wykres i to własnie wtedy filtr powietrza pękł

i uszkodził przepływke a zę przepływki brak na miejscu to czas robi swoje

auto jest do odbioru, moc 430 KM i 500 Nm na seryjnym kompie !

Auto ponoć "ciągnie" dużo dużo wyżej niż RS4 ale za to nieznacznie pózniej sie wkreca od dołu

auto najpózniej odbiore w środe i wtedy wiecej napisze

niebawem też foto na nowych hamulcach MOVIT 342 mm (pasuja pod orginalne fele 17'' S4) lub RS6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SID, przedstawisz jakis kosztorys takich modow, czy zrobia to Panowie ze Sportmile'a? Obiecywali... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moc 430 KM i 500 Nm na seryjnym kompie !

Auto ponoć "ciągnie" dużo dużo wyżej niż RS4 ale za to nieznacznie pózniej sie wkreca od dołu

dane obiecujace ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...