daniel_wwa Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Moj problem polega na tym. 2 dni temu pekl mi pasek klinowy. Podobno pozrywal kilka przewodow. Okazalo sie, ze rolka napinajaca jest krzywa i trzeba wymienic (btw. jaki jest jej koszt? bo policzyl mi po 480). Rolka wymieniona Pasek zostal zmieniony. Wyjezdzam od mechanika, tzn najpierw wlaczam silnik i co....? Szok. Jak tylko go uslyszalem, to tak jak bym wlaczal traktor. Wiem, ze diesel troche klekocze, ale bez przesady. Wczesniej bylo wszystko ok. Czy ktos ma jakies sugestie? Co to moze byc? Druga sprawa, to albo mi sie wydaje, albo teraz turbawka nie chodzi tak jak powinna, a moze poprostu mi sie wydaje, bo silnik bardziej wyje i sprawia to wrazenie, jakby dawala ladowanie przy wiekszych obrotach dopiero. Gorzej sie zbierala. Prosze o jakies rady, bo mnie serce boli jak ja slysze. Dzis jade do mechaniora, ale chcialbym najpierw uslyszec cos od Was. PS. jezeli chodzi o to trzesienie, to podobno poduszki sa ok i plecionka tez. Pozdrawiam
dark79 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 trzeba zobaczyc czy rozrzad nie przeskoczyl przy okazji
daniel_wwa Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 No wlasnie nie, bo tez byl sprawdzany.
krzysiek23 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 sprewdz dobrze te przewody co sie rozerwaly moze cos nielaczy w kabelkach i sprawdz bledy po zerwaniu kabli pewnie cosik wyskoczylo
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 rolka kosztuje ok 400 zl. podlaczales do VAG-a??? nie ma co plakac, ani meczyc auta. trzeba sprawadzic bledy i na poczatek logi statyczne. jezeli bedzie ok wtedy bedziemy myslec dalej
paweł audi a4 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 czesc ciekawi mnie czy u was tez tak jest ze jak gasze silnik po przejechaniu np 100 km, tak ze jest dobrze nagrzany no dajmy nato 30 km hahah :> to niekiedy słychac jak juz wszystko staje w silniku na samym koncu takie cos jakby pasek rozrządu nie był gumowy tylko jak w maluchu na łańcuch taki luz. kurcze jak ciezko to opisac. a niekiedy gasze i wszystko staje elegancko cichutko az do konca. ciekawi mnie to.niewiem czy sie nie wygłupiłem pisząc to ale moze ktos wie oco mi chodzi
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 ten dzwiek przy wylaczaniu najprawdopodobniej sprzeglo dwumasowe, zbliza sie do konca swojego zywota. byc moze dziwna praca silnika daniela _wwa to rowniez objaw jego agonii
audia4s4 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przestawił się na rozrządzie prawdopodobnie,kumpel w golfie IV miał podobny problem.
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 trzeba zobaczyc czy rozrzad nie przeskoczyl przy okazji No wlasnie nie, bo tez byl sprawdzany. juz sprawdzal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się