wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Ktos juz zmieniał i musiał wymienic przednie sanki ( nie wiem czemu ) ETKA mowi o jednym rodzaju . Do servotronika ida tylka 2 piny zadne cuda
darecy Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania... jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 1N3 servotronic - 8T1 422 066 B 5900 PLN - 8T1 422 066 BX 3900 PLN Tylko czym sie róznia oprocz ceną
Hohe Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 1N3 servotronic- 8T1 422 066 B 5900 PLN - 8T1 422 066 BX 3900 PLN Tylko czym sie róznia oprocz ceną To są numery maglownic?
jedrekx Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Oprócz webasta jest załozenie QUATTRO Grzechu musze cie osobiście poznać ,ty to musisz być niezły zwicher graty moda rusz się Prezesie do Bukowiny
Madbar Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 1N3 servotronic- 8T1 422 066 B 5900 PLN - 8T1 422 066 BX 3900 PLN Tylko czym sie róznia oprocz ceną A nie będzie to tak, że część z "X"em jest regenerowana i wymaga zwrotu oryginału przy zakupie w ASO. Podobnie jest z pompami wody. Ostatnio kupowałem do zmiany rozrządu i tak pi powiedzieli. Dlatego taniej.
alvaro Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Zawsze X w ETCE oznacz część regenerowaną i wymagany jest zwrot starej jak chcesz "X" kupić...
darecy Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 czyli niczym się nie różnią... to może być jakiś inny nr do sanek pod servotronic a sprawdzałeś jak jest np w A5?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 czyli niczym się nie różnią... to może być jakiś inny nr do sanek pod servotronic a sprawdzałeś jak jest np w A5? A4 <---> A5 sa te same klamoty .
Hohe Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 A po czym wizualnie rozpoznać tą z servotronikiem i czy poliftowa też podejdzie?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie pasuje inne numery . Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC
srb38vx Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania...jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same? mogę zerknąć w wtorek jak ci zależy
darecy Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania...jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same? mogę zerknąć w wtorek jak ci zależy Tak, ale wciagnij brzucha jak będziesz wpełzal do środka bo masz teraz niższy zawias
Hohe Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie pasuje inne numery .Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC Właśnie znalazłem jeden polift i wychodzi na to, że jest elektryczny. Ponowię pytanie, czym się różni servotronic on nieservotronika?
darecy Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie pasuje inne numery .Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC Właśnie znalazłem jeden polift i wychodzi na to, że jest elektryczny. Ponowię pytanie, czym się różni servotronic on nieservotronika? Porównaj - wizualnie już widać, jeden ma silnik drugi bardziej odchudzony, nie.
dziadek Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Polift tak jak piszecie jest elektryczny na 100% - się zdziwiłem jak nie znalazłem zbiorniczka płynu wspomagania pod maska
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Najpewniej sprawdzic numery maglownic Zwykly magiel jest z koncowka C
cool506 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Mi sie wydaje ze jak spojrzy sie z gory z latarka to w gornej czesci magla powinno byc widac zawor servotronica z kostka w okolicach lewego przegubu wewnętrznego Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się