Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktos juz zmieniał i musiał wymienic przednie sanki ( nie wiem czemu :eusathink:) ETKA mowi o jednym rodzaju .

Do servotronika ida tylka 2 piny :wink: zadne cuda :decayed:

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pewnie jakaś pompa

Opublikowano

Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania...

jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare :eusathink:

Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same?

Opublikowano

1N3 servotronic

- 8T1 422 066 B 5900 PLN

- 8T1 422 066 BX 3900 PLN

Tylko czym sie róznia oprocz ceną :eusathink:

Opublikowano
1N3 servotronic

- 8T1 422 066 B 5900 PLN

- 8T1 422 066 BX 3900 PLN

Tylko czym sie róznia oprocz ceną :eusathink:

To są numery maglownic?

Opublikowano
Oprócz webasta jest załozenie QUATTRO :banan3::quattro:

Grzechu musze cie osobiście poznać ,ty to musisz być niezły zwicher :grin::decayed: graty moda :thumbup1:

rusz się Prezesie do Bukowiny :naughty:

Opublikowano
1N3 servotronic

- 8T1 422 066 B 5900 PLN

- 8T1 422 066 BX 3900 PLN

Tylko czym sie róznia oprocz ceną :eusathink:

A nie będzie to tak, że część z "X"em jest regenerowana i wymaga zwrotu oryginału przy zakupie w ASO. Podobnie jest z pompami wody. Ostatnio kupowałem do zmiany rozrządu i tak pi powiedzieli. Dlatego taniej.

Opublikowano

Tak to sa numery magli :wink:

Opublikowano

Zawsze X w ETCE oznacz część regenerowaną i wymagany jest zwrot starej jak chcesz "X" kupić...

Opublikowano

czyli niczym się nie różnią... to może być jakiś inny nr do sanek pod servotronic :wink:

a sprawdzałeś jak jest np w A5?

Opublikowano
czyli niczym się nie różnią... to może być jakiś inny nr do sanek pod servotronic :wink:

a sprawdzałeś jak jest np w A5?

A4 <---> A5 sa te same klamoty .

Opublikowano

A po czym wizualnie rozpoznać tą z servotronikiem i czy poliftowa też podejdzie?

Opublikowano

Nie pasuje inne numery .

Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC

Opublikowano
Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania...

jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare :eusathink:

Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same?

mogę zerknąć w wtorek jak ci zależy :wink:

Opublikowano
Marcin rezał (Katowice lub okolice)- nie pamiętam niku, też mi wspominał o sankach że nie podchodzą, ale on robił pełne lane assist - z układem kierowania i naprowadzania...

jeśli chodzi o sam servotronic to myślę że sanki mogą zostać stare :eusathink:

Andrzej, jak będziesz pod autem to zerknij na nr. sanek może są te same?

mogę zerknąć w wtorek jak ci zależy :wink:

Tak, ale wciagnij brzucha jak będziesz wpełzal do środka bo masz teraz niższy zawias ;)

Opublikowano
Nie pasuje inne numery .

Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC

Właśnie znalazłem jeden polift i wychodzi na to, że jest elektryczny. Ponowię pytanie, czym się różni servotronic on nieservotronika?

Opublikowano
Nie pasuje inne numery .

Tak czytam opis w ETCE i..............wychodzi ze polifcie standard to elektromechaniczne wspomaganie DYNAMIC

Właśnie znalazłem jeden polift i wychodzi na to, że jest elektryczny. Ponowię pytanie, czym się różni servotronic on nieservotronika?

Porównaj - wizualnie już widać, jeden ma silnik drugi bardziej odchudzony, nie.

Opublikowano

Polift tak jak piszecie jest elektryczny na 100% - się zdziwiłem jak nie znalazłem zbiorniczka płynu wspomagania pod maska :grin:

Opublikowano

Najpewniej sprawdzic numery maglownic :wink:

Zwykly magiel jest z koncowka C

Opublikowano

Mi sie wydaje ze jak spojrzy sie z gory z latarka to w gornej czesci magla powinno byc widac zawor servotronica z kostka w okolicach lewego przegubu wewnętrznego

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...