Brysio Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 bo nie cynkuja juz su***syny tylko farba idzie i to ta eko na bazie wodnej i musi gnic
griga-st Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 W instalacji dużo trzeba grzebać przy zmianie ? U mnie trzeba Na samom myśl o grzebaniu się cieszy:grin: Bardzo przykra niespodzianka z ta rdza:kwasny:. Ja bylem na oględzinach lakieru(parch na tylnej klapie) i niestety (na razie)nie uznali wady. Rozbierali wszystkie nadkola i osłony podwozia. Jak na złość: zero korozji. Audi daje 42 m-ce gwarancji na lakier. Przedłużona gwarancja nie dotyczy karoserii. Później już tylko "dobra wola", albo przerdzewienie na wylot do 12-tu lat. Trzy roboczogodziny musiało z ubezpieczenia pójść.
proximpuh Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Rezaj Grześ, w końcu będzie drugi na forum wyrezany polift
Madbar Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Pewnie spytacie skad taki pomysł zakładania polifta ? . Myślałem ze mnie nie dotyczy ten temat ....ale jednak ===> http://a4-klub.pl/nadwozie-14/korozja-blotnikow-b8-319769/ Dodatkowo na masce ma troszke odprysków od kamieni .........ech A ja myślałem, że ten temat tylko mnie dotyczy. B6 2004 i koroduje i lewa i prawa strona. Myślałem, że to od kamieni i piachu lecących z kół poodpryskiwało, a potem już ruda wgryzła się w nieosłonięte..... A tu wychodzi, że to wada fabryczna i błotniki na pewno nie są ocynk....
Gibons Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 No niestety dużo b8 ma problem z błotnikami.. trzeba patrzeć na ranty tam po prostu wszystko odchodzi nie to że robią się jakieś pęcherze czy coś tylko po prostu lakier odłazi.
bigjasiu Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Hej. Nie dalej jak trzy tygodnie temu odebrałem swoją od lakiernika. Wcześniej miałem B7 z korozją, a teraz mam(miałem) B8 z korozją... po prostu lipa na maxa z tymi błotnikami!!! (mój brejdak ma ZAFIRĘ A z 2003r i nadkole plastikowe nachodzi na owy rant i po problemie!! a tu w audiczkach za grubą kasę takie cyrki)) Lakiernik doradził mi "DOBRY" patent, na krawędziach błotnika nakleić taśmę 3M bezbarwną. Uczynił to u mnie zaraz po lakierowaniu. Po zabrudzeniu nie widać że jest tam coś naklejone!!!. Jak przetrwa zimę to będzie git ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- A co do lifta, to mój funfel robił ostatnio w A5 i dowiedziałem się ze w 3.0 tdi maska i błotniki są w alu dla zmniejszenia masy, ale sadze że też będzie lipa przy lankach powyżej 235. Ja mam 255 i lanka kończy się na równi z błotnikiem ( owym rantem) i kamyki będą równo nadal sypały po rancie robiąc odpryski, ale przynajmniej nie będzie świecił się brązowy nalot yhy koszty wyszły go ok 13tyś :/ ale przyjechały części jak z ASO, zero rysek itp.
dziadek Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 A co do lifta, to mój funfel robił ostatnio w A5 i dowiedziałem się ze w 3.0 tdi maska i błotniki są w alu dla zmniejszenia masy, ale sadze że też będzie lipa przy lankach powyżej 235. Ja mam 255 i lanka kończy się na równi z błotnikiem ( owym rantem) i kamyki będą równo nadal sypały po rancie robiąc odpryski, ale przynajmniej nie będzie świecił się brązowy nalot yhy koszty wyszły go ok 13tyś :/ ale przyjechały części jak z ASO, zero rysek itp. W innych wersjach silnikowych tez jest cały przód Alu, wiec nie tylko 3.0 tak ma
wrclaguna Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 OK tylny zderzak zakupiony zapłaciłem drozej ale jest pod kolor
rslj Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 A co do lifta, to mój funfel robił ostatnio w A5 i dowiedziałem się ze w 3.0 tdi maska i błotniki są w alu dla zmniejszenia masy, ale sadze że też będzie lipa przy lankach powyżej 235. Ja mam 255 i lanka kończy się na równi z błotnikiem ( owym rantem) i kamyki będą równo nadal sypały po rancie robiąc odpryski, ale przynajmniej nie będzie świecił się brązowy nalot yhy koszty wyszły go ok 13tyś :/ ale przyjechały części jak z ASO, zero rysek itp. W innych wersjach silnikowych tez jest cały przód Alu, wiec nie tylko 3.0 tak ma Mam 3.0 i cały przód jest metalowy a nie aluminiowy
griga-st Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Mam 3.0 i cały przód jest metalowy a nie aluminiowy Ja bym reklamował
dziadek Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co do lifta, to mój funfel robił ostatnio w A5 i dowiedziałem się ze w 3.0 tdi maska i błotniki są w alu dla zmniejszenia masy, ale sadze że też będzie lipa przy lankach powyżej 235. Ja mam 255 i lanka kończy się na równi z błotnikiem ( owym rantem) i kamyki będą równo nadal sypały po rancie robiąc odpryski, ale przynajmniej nie będzie świecił się brązowy nalot yhy koszty wyszły go ok 13tyś :/ ale przyjechały części jak z ASO, zero rysek itp. W innych wersjach silnikowych tez jest cały przód Alu, wiec nie tylko 3.0 tak ma Mam 3.0 i cały przód jest metalowy a nie aluminiowy no widzisz ale my pisaliśmy o A5 - ja mam 1.8 i mam alu wszystko w sensie przód
wrclaguna Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2014 Wroce jeszcze do tematu carbonu Kilka osob sugeruje mi aby tez kiere zrobić Mysle jeszcze o popielniczce tak jak tu np : Audi A6 S6 RS6 C6 4F0 listwa listwy carbon karbon (4356943262) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
dziadek Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Grześ a jak sprawa wyglada z praktycznością ? Nie trzeba w rękawiczkach jeździć jak to bywa z czarnym piano ?
wrclaguna Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2014 Grześ a jak sprawa wyglada z praktycznością ? Nie trzeba w rękawiczkach jeździć jak to bywa z czarnym piano ? Tu nie ma tego efektu co z piano
dawidg2 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co z piano się dzieje? Bo mi bardziej właśnie piano się podoba.
dziadek Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co z piano się dzieje? Bo mi bardziej właśnie piano się podoba. Na piano , widac każdy odcisk palca , poza tym bardzo sie rysuje ...takie to to niedotykalskie
simplus Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Grześ a jak sprawa wyglada z praktycznością ? Nie trzeba w rękawiczkach jeździć jak to bywa z czarnym piano ? Tu nie ma tego efektu co z piano Dokładnie i nie daje TAKIEGO pięknego efektu jak piano
dawidg2 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co z piano się dzieje? Bo mi bardziej właśnie piano się podoba. Na piano , widac każdy odcisk palca , poza tym bardzo sie rysuje ...takie to to niedotykalskie Aż tak bardzo? To będę się musiał zastanowić, ale szczotkowane alu mi się zbytnio nie widzi. Ani te imitacje drewna.
simplus Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co z piano się dzieje? Bo mi bardziej właśnie piano się podoba. Na piano , widac każdy odcisk palca , poza tym bardzo sie rysuje ...takie to to niedotykalskie Aż tak bardzo? To będę się musiał zastanowić, ale szczotkowane alu mi się zbytnio nie widzi. Ani te imitacje drewna. Nie no bez przesady ... Owszem do ideału brakuje sporo, ale mam i nie narzekam. Pytanie tylko jak to się zachowuje jak nie jest oryginalnie nakładane. Wydaje mi się że ten lakier co jest w oryginale (ja tak mam) jest inny i aż tak bardzo nie widać na nim. Oczywiście Grzegorza też wygląda wspaniale ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się