Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak wymontować przerywacz ?


rikardo

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dobry sposób. Ja też tak zrobiłem. Tylko niestety po roku się to powtórzyło, i nie ma ratunku dla przekaźnika od kierunkowskazów (nie sprężynuje już prawidłowo). I potrzebuje pomocy. Gdzie można zdobyć sam przekaźnik?

Pozdrawiam,

majkd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Koledzy,

Właśnie stałem się posiadaczem A4 1,9 TDI 90KM.

No i kierunkowskazy i awaryjne przestały migać... Wszystko świeci na stałe.

Z tego co wyczytałem to wersja przed liftem posiada 2 przerywacze? Czy są one schowane w przycisku awaryjnych?

Dziekuje z góry za odp.

PS. Nie mogę utworzyć wpisu w NEwbie... Brak ikonko NOWY POST

[br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 23:57_________________________________________________Dobra trochę pogrzebałem i Newbie już był uzupełniony :)

Teraz tylko sprawa z przerywaczem została.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lifcie sa dwa przerywacze, osobny od kierunkow osobny od awaryjek, dlatego tez awaryjski dzialaja a kierunki się sklejają. Zeby go wyciagnac polecam, szczypce, kombinerki i pociagnac za obudowe... wychodzi normalnie. Oczywiscie wczesniej sciagnijcie sobie plastik czerwony-podważając go z boku

PS. febi zamiennik okolo 120zl, albo reanimacja np z dwóch zrobić jeden (przekaznik od awaryjek w miejsce kierunkow)

Kowi87, sprobuj uderzyc pięścią nad przekaźnikiem, mnie pomagało :polew: ewentualnie rozebranie i czyszczenie preparatem do elektroniki, alkoholowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi87, sprobuj uderzyc pięścią nad przekaźnikiem, mnie pomagało :polew: ewentualnie rozebranie i czyszczenie preparatem do elektroniki, alkoholowym.

Ja juz dawno zrobiony mam, miałem ten drugi typ przerywacza, którego nie dało sie zrobić według instrukcji forumowej :chytry: był inny

Musiałem kupic nowy w ASO za 180zł :disgust:

Montowany był w A4 fabrycznie wyposażonym w hak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma moze ktos rozpiske pinow z przerywacza poliftowego?

chodzi mi o bezposrednie zlokalizowanie wyjscia na kierunki lewy i prawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W warsztacie masz opis krok po kroku jak go naprawić wersja poliftowa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno też miałem problem z przerywaczem, kierunki w pewnym momencie w ogóle przestały świecić. Poradziłem sobie z tym problemem w następujący sposób:

-wyjąć włącznik świateł awaryjnych

-zdjąć przód przycisku

-zdjąć obudowę włącznika ( uwaga ja połamałem wszystkie cztery zatrzaski i musiałem je później kleić)

i teraz meritum sprawy po odnalezieniu cewki z uzwojeniem nad nią znajduje się ruchomy styk na ramieniu, to on był sprawca całego zamieszania ponieważ nie odbijał cala naprawa polegała na delikatnym podgięciu go w dól, na kształt banana . Zapobiegawczo spryskałem wszystko "Kontakt sprayem" i działa jak nowy.

Popieram kolegę: miałem akcję typu świecące kierunki non stop i zrobiłem dokładnie to samo - podgiąłem ramię ze stykiem i wszystko śmiga aż miło. :good: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno też miałem problem z przerywaczem, kierunki w pewnym momencie w ogóle przestały świecić. Poradziłem sobie z tym problemem w następujący sposób:

-wyjąć włącznik świateł awaryjnych

-zdjąć przód przycisku

-zdjąć obudowę włącznika ( uwaga ja połamałem wszystkie cztery zatrzaski i musiałem je później kleić)

i teraz meritum sprawy po odnalezieniu cewki z uzwojeniem nad nią znajduje się ruchomy styk na ramieniu, to on był sprawca całego zamieszania ponieważ nie odbijał cala naprawa polegała na delikatnym podgięciu go w dól, na kształt banana . Zapobiegawczo spryskałem wszystko "Kontakt sprayem" i działa jak nowy.

Witam,miałem to samo i naprawiłem w ten sam sposób,na razie działa ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam nadzieje ze ktos tu zajrzy i powie mi czy naprawial ktos moze taki

DSC01467.jpg

po wlaczeniu kierunku klika szybko ale nie swieci zarowka a raz na 10 mrygnie i znow nie swiezi to samo sie dzieje na awaryjnych ale chodzi jak chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a czy takowy przerywac moze powodowac takie cus:

wlaczam kierunek w prawo i napierdziela jak dziki jak by zarowka spalona ,fakt faktem nei swieci przednia ale jest dobra

teraz tak asytuacje mam caly czas lecz czasem sie zdarzy ze jets wpozadku??

Niewiem czy wymieniac ten przerywacz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...