raffik Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam wszystkich. Pierwszy raz mam do czynienia w silniku diesla z PD,Wiec pytanie moje brzmi: Jakie preparaty i czy w ogóle można stosować do czyszczenia układu paliwoego i PD,które dolewa sie do baku z ON. W poprzednich dieslach,czy to pompa,czy CR stosowałem Koncentrat do czyszczenia firmy STP lub Mixol w odpowiednich proporcjach,dodawane do baku z ON i zawsze było bardzo OK-cichszy silnik,wieksze kopyto i spalanie dużo mniejsze.Jak to jest gdy motor ma PD ?????
A4_Dominik_WAW Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 jest o tym sporo na forum ale też możesz od czasu do czasu zalać STP do diesla z pompowtryskiwaczami
lukaseq1 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 stp troche drogi k2 masz za 5zl i jest to samo.
raffik Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Ok,dzięki! Poszukam jeszcze na forum(a może ktoś poda jakiegoś linka) Czyli mówicie że spoko można lać do baku preparat i nie lekać o PD-może ktoś jeszcze da jakieś swoje doświadczenia w tej kwesti,będę wdzięczny!!!
ogar Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Leje STP co 5k km od około 2 lat.Poprawiły się korekcje na pompkach-potwierdzone logami przed użyciem i po.Pzdr.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 stp troche drogi k2 masz za 5zl i jest to samo. STP to jedyny środek przebadany w war. tech. w Politechnice Śląskiej. Wypadł doskonale. Tylko z 1 zastrzeżeniem. Producent pisze by stosować co 5k km. Wg badan najlepiej co 10k km. I ja tak robie. I proszę nie pisać ze coś co kosztuje 16 zł jest drogie. Pozdro ZC
vertus69 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 STP dobry środek ale po co lałeś Mixol-jeździsz na opale?
marec-ki Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Hmmm chyba sobie kupie ten STP i zaleję
dobry_k Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Co do STP hmm czy istnieje taka mozliwosc iz kanala, przewody paliwowe sa osadzone jakims nalotem w postaci "kamienia" i zastosowanie STP moze spowodowac oberwanie sie tych brudow jednoczesnie i zatkanie ukladu paliwowego ?
raffik Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Raczej nie.A to dla tego że idzie to wszystko dalej w gar,jest spalane i wydalane. Mixol (olej do paliwa dla dwusówów-litr 12 zł) lałem do baku Vectry 2.0 DTI,BMW 320d oraz Volvo V50 CDTI-rewelka! w proporcjach setka na 10 litrów ON co któreś tam tankowanie do pełna. Olej ten ma to do siebie że podczas pracy usówa nagary,oraz zanieczystosci i ma własciwosci smarne.Bardzo dobrze rozpuszcza się w ON.Silniki chodziły ciszej,równiej i mniej paliły(moja sugestia) A podpowiedział mi to facet od Boscha co regeneruje pompy wtryskowe Tylko nie wiem jak to zadziała z PD
ryszard1961 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Raczej nie.A to dla tego że idzie to wszystko dalej w gar,jest spalane i wydalane. Mixol (olej do paliwa dla dwusówów-litr 12 zł) lałem do baku Vectry 2.0 DTI,BMW 320d oraz Volvo V50 CDTI-rewelka! w proporcjach setka na 10 litrów ON co któreś tam tankowanie do pełna. Olej ten ma to do siebie że podczas pracy usówa nagary,oraz zanieczystosci i ma własciwosci smarne.Bardzo dobrze rozpuszcza się w ON.Silniki chodziły ciszej,równiej i mniej paliły(moja sugestia) A podpowiedział mi to facet od Boscha co regeneruje pompy wtryskowe Tylko nie wiem jak to zadziała z PD Myślę że tak samo
raffik Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 No tak,tylko że legenda krąży że pompowtryski to wrażliwe,że to że tamto... a nowy jeden to 600zł A tak w ogóle to co sprawia że się PD psują???
lukaseq1 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 zła jakosc paliwa kolego ! ja co 2-3 tys km zalewam bak k2 diesel+ 50l ropy i autko pali bez problemu, nie kopci, chodzi naprawde bardzo ladnie, przyspiesza. Jak go kupilem to troche byl zamulony ale dalem rade. Pozdrawiam
raffik Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 No OK,ale co sie konkretnie psuje w samym pompowtryskiwaczu i dla czego???
Filemonl Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 tak czytam i chyba u mnie ten zabieg się przyda a z tym mixolem to też fajna ciekawostka. nigdy o tym nie slyszałem. polece dzisiaj na stacje i kupie te K2 lub STP
raffik Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 No tak,ale jak nie lałeś preparatu długo,to musisz nalać STP na 40 litrów ON w baku,wyjeździć to do końca i zabieg od razu powtórzyć.W tedy powinno być OK
Rafi78 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Koledzy STP nie jest złe ale radziłbym spróbować kanadyjskiego dodatku do ON "KLEEN-FLO" jest wydajniejszy i w porównaniu z STP moim zdaniem skuteczniejszy w BP za 500ml butelkę płaciłem 20zł
dziki484 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie lejcie mixolu do pd bo wróży to problemy mixol jak kolega napisał wyciszy silnik sprawi ze będzie łatwiej odpalał ale tylko w pompach starego typu i jest naprawdę bardzo dobry miałem omege 2.5TDS '02 i na zbiornik 70l lałem litr mixolu co jakieś 10000km a co do PD czy CR to zawsze sprawdzone paliwo i wcale nie mysi to być D.GOLD czy inny V-POWER bo one i tak na stacje w jednej cysternie przyjeżdżają
raffik Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 No to że dobre paliwo to wiemy i to jest podstawa!!! Ale w tym wątku poruszamy tematy odnośnie przeczyszczenia układu paliwowego oraz PD. Jak i jakie środki do tego zastosować by pomogło a przy tym problemów sobie nie narobić z pompowtryskami Wiec wszystkie sugestie w/w temacie bardzo mile widziane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się