bastiann86 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam mam duży dylemat moje audi ma przejechane lotko ponad 300.000tys km i słychać lekkie kołatania na wolnych obrotach,nie mam pojęcia co to jest i do tego mam duży przebieg czy warto jest wymienić w nim silnik czy pozostać przy starym ? proszę o pomoc poniżej zostawiam linki z wideo które pokazują jak chodzi silnik i jedno nagranie z dochodzącym stukaniem to nagranie - http://www.4shared.com/file/hmToPPLq/Audi.html i dalej filmiki : http://www.4shared.com/video/d1oClcjz/MOV00457.html http://www.4shared.com/video/sKvVg093/MOV00458.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam A tyle się pisze by nie otwierać silnika na PD podczas pracy. Ehhh. Jak to BLB to nie ma sie co dziwić ze coś trzaska. Jest o tym masa na forum i wszystko wiadomo na ten temat. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4bydgoszcz 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 przepraszam ze zadam glupie a czemu nie mozna otwierac silnika podczas pracy?? chodzi o to ze nie mozna klapy podniesc podczas pracy silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiann86 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 ale nic się z tego nie dowiedziałem moge od kogoś uzyskac jakiejś informacji na zadane pytanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Audi po 300tys kołytania? Stary chyba 600tys.. BLB? to i tak dlugo jak 300tys.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiann86 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Moje pytanie brzmi czy warto inwestować w ten silnik z takim przebiegiem po u wczesnym zlikwidowaniu kołatania czy warto go wymienić na jakiś inny używany z mniejszym przebiegiem prosiłbym o dłużą wypowiedz najlepiej jakiegoś fachowca który zna audi i wie co to silnik BLB i zna jego wady i zalety proszę o profesjonalną poradę w tej sprawie z góry dziękuje poniżej załanczam link z filmikiem prosze o pomoc http://www.4shared.com/video/Ncfi2XHt/MOV00459_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexem 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Audi po 300tys kołytania? Stary chyba 600tys.. BLB? to i tak dlugo jak 300tys.... Długo ???? normalny przebieg z tym silnikiem kilka osób które znam mają większy i śmigają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Moje pytanie brzmi czy warto inwestować w ten silnik z takim przebiegiem po u wczesnym zlikwidowaniu kołatania czy warto go wymienić na jakiś inny używany z mniejszym przebiegiem prosiłbym o dłużą wypowiedz najlepiej jakiegoś fachowca który zna audi i wie co to silnik BLB i zna jego wady i zalety proszę o profesjonalną poradę w tej sprawie z góry dziękuje poniżej załanczam link z filmikiem prosze o pomoc http://www.4shared.com/video/Ncfi2XHt/MOV00459_2.html Podnosiles obroty na jalowym? tak jakos jakby wieksze byly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Moje pytanie brzmi czy warto inwestować w ten silnik z takim przebiegiem po u wczesnym zlikwidowaniu kołatania czy warto go wymienić na jakiś inny używany z mniejszym przebiegiem prosiłbym o dłużą wypowiedz najlepiej jakiegoś fachowca który zna audi i wie co to silnik BLB i zna jego wady i zalety proszę o profesjonalną poradę w tej sprawie z góry dziękuje poniżej załanczam link z filmikiem prosze o pomoc http://www.4shared.com/video/Ncfi2XHt/MOV00459_2.html Witaj - tutaj nie ma takich Może poza paroma typu jaro4444 reszta tak jak i ja to użytkownicy tych samochodów i spece internetowi (wiedzą tyle ile wyczytali). Możesz dowiedzieć się jedynie ze auto z tym motorem powinieneś już zezłomować i kupić 1.9 z 2000 roku. Na nim polatasz milion km. A na serio zabierz autko do serwisu, niech ktoś kumaty zerknie bo z filmików będziesz miał tylko ślepe strzały. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=41.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiann86 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 OK to tak jednak zrobie dzięki wielkie za porade wreszcie ktoś mi konkretnie doradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Ja bym zainwestował w podremontowanie tego i kolejne 300tys trzaśniesz, a wymienić silnik to można jak ci korba bokiem wyjdzie, i tak nie wiadomo co kupisz może też być zajechany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Moje pytanie brzmi czy warto inwestować w ten silnik z takim przebiegiem po u wczesnym zlikwidowaniu kołatania czy warto go wymienić na jakiś inny używany z mniejszym przebiegiem prosiłbym o dłużą wypowiedz najlepiej jakiegoś fachowca który zna audi i wie co to silnik BLB i zna jego wady i zalety proszę o profesjonalną poradę w tej sprawie z góry dziękuje poniżej załanczam link z filmikiem prosze o pomoc http://www.4shared.com/video/Ncfi2XHt/MOV00459_2.html Witaj - tutaj nie ma takich Może poza paroma typu jaro4444 reszta tak jak i ja to użytkownicy tych samochodów i spece internetowi (wiedzą tyle ile wyczytali). Możesz dowiedzieć się jedynie ze auto z tym motorem powinieneś już zezłomować i kupić 1.9 z 2000 roku. Na nim polatasz milion km. A na serio zabierz autko do serwisu, niech ktoś kumaty zerknie bo z filmików będziesz miał tylko ślepe strzały. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=41.0 Są tu tacy tylko ile mozna pisać o tym samym ciągle i wciąż. Wystarczy tylko poszukać lub poczytać. Np. na 1 stronie masz przynajmniej 2 tematy opisujące co robi sie z BLB. I na pewno nie jedz do serwisu bo tak nic sie nie dowiesz a i zapłacisz majątek. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 No właśnie w tym problem że wszystkie usterki tych silników zamyka się w jednym temacie tj pompy oleju i wałków. Dlatego doradzam jednak koledze wizytę w serwisie nie konieczne autoryzowanym i oględziny kogoś kto zna te motory. A nie szukanie diagnozy na forum. Jak znajdzie problem to wtedy napewno i odszuka tutaj rozwiązanie. Sent from my HTC Desire using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zacznij od sprawdzenia gumek w sprzęgle klimy. Najlepiej zdejmij na chwilę pasek multiklinowy i odpal motor. Będziesz wiedział czy to silnik czy osprzęt hałasuje. "Szuranie" sugeruje hałasy z napędu wałków, ale to można stwierdzić robiąc to co powyżej napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
numen1 0 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja miałem podobny problem, z moim BLB głośno hałasował. Na początek było to napinacz paska wieloklin-owego, później wymiana sprzęgła alternatora, i tak jak Kolega "jaro4444" Sprawdź sprzęgło klimatyzacji, pewnie gumki sa starte i opiłki hałasują np? Jak ja zajrzałem do sprzęgła klimy byłem w lekkim szoku, bo gumki był starte w drobny mak a elementy sprzęgła zrywnego hałasowały w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiann86 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 dzięki za poradę a i przy powolnym ruszaniu słychac jak coś stuka ale to nie jest przegub ten sam dżwiek dochodzi ruszając do tyłu jak i do przodu czy to może byc związane z tą klima i z dzwiękiem dochodzącym z silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 dzięki za poradę a i przy powolnym ruszaniu słychac jak coś stuka ale to nie jest przegub ten sam dżwiek dochodzi ruszając do tyłu jak i do przodu czy to może byc związane z tą klima i z dzwiękiem dochodzącym z silnika ? Jak mi padło sprzegiełko w klimie to jak puszczałem tylko sprzegło i auto ruszało bez gazu to własnie było słychac to stukanie, żeby byc 100% pewnym ściągnalem pasek i była cisza czyli szybka wymiana gumek i spokój :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiann86 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 witam jednak to klima ma związek z tymi hałasami a mianowicie jak włoncze klimę problem znika nie ma żadnych hałasów i przy ruszaniu również tak jak wyżej napisałem a jak ją wyłączę to hałasuje od nowa co to może być co trzeba w takim rasie wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agabar 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 jeśli to kompresor to gumki lub napinacz paska 6pk a 300000 to ma chyba ze 70lub80% audi i vw tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Potwierdzam zacznij od sprężarki klimy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się