JUZIU Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Panowie wypowiedzcie się który według was napęd jest lepszy na wystartownie z miejsca przód czy tył (4x4 nie bierzemy pod uwage). i czy jeśli mamy dwa auta o takiej samej mocy np.200km i podobnej wadze to który będzie miał lepiej wystartować? Dodam że wszystkie asr itp są wyłączone. Podawajcie swoje opinie bo założyłem się z kolega i nie możemy rozwiązać sporu
JUZIU Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 ok czekam na dalsze wypowiedzi, bede miał wypowiedzi wielu osób wiec bedzie wiadomo co jest lepsze i wygram zakład Też obstawiałem żę tył
soolek Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Wiesz, w taki sposób to Twój kumpel może zatrudnić całą rzeszę zwolnników jednej partii, którzy Ci wmówią , że jednak przód Przy starcie zawsze masz tył bardziej dociążony, czyli tylne koła ma lepszą przyczepność. Skoro tył ma lepszą przyczepność, to lepiej wystartuje tył - takie są prawa fizyki.
JUZIU Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Wiesz, w taki sposób to Twój kumpel może zatrudnić całą rzeszę zwolnników jednej partii, którzy Ci wmówią , że jednak przód Przy starcie zawsze masz tył bardziej dociążony, czyli tylne koła ma lepszą przyczepność. Skoro tył ma lepszą przyczepność, to lepiej wystartuje tył - takie są prawa fizyki. dokładnie tak samo mu mówie że tył lepiej wystartuje a przód lepiej ma ale póżniej
kubson Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Tył. Popatrz na starty samochodów np serii WTCC BMW na starcie FWD bierze jak chce
MultiPanda69 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Robili taki test na TVN Turbo i tył był ostatni: 1.AWD 2.FWD 3.RWD silnik jest z przodu wiec mimo wszystko bedzie bardziej dociazony przod niz tyl Wczesniej tez bylem przekonany ze tyl wygra
tomaszu Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Robili taki test na TVN Turbo i tył był ostatni: 1.AWD 2.FWD 3.RWD silnik jest z przodu wiec mimo wszystko bedzie bardziej dociazony przod niz tyl Wczesniej tez bylem przekonany ze tyl wygra W takim razie wszystko zależy też od tego, gdzie jest umieszczony silnik - z przodu czy z tyłu.
Dev Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 w przypadku FWD i RWD wszystko zalezy od obciażenia osi
Nowak_zg Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 i zalezy od mocy przod jeszcze w miare startuje przy normalnej mocy im moc bedzie wieksza tym przewaga tylnego napedu przy starcie rowniez
Kowi87 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Moze startu nie ma, ale jest pokazane zachowanie na zakrecie jak cos wyskoczy
Piotrek98igo Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 jechalem z bejca 2.5 e36 start moj i cala reszta 2proby
vauxhall95 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew:
Piotrek98igo Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew: prawie masz racje
Kowi87 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew: prawie masz racje
beneq Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 jechalem z bejca 2.5 e36 start moj i cala reszta 2proby Chyba se jaja robisz, e36 2.5 ma 170-192km, a Twoj 1.6... 102?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się