Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BRE] Szarpnie silnikiem i dławienie się


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszło na PW.

Witam ponownie

dawki na wtryskach zostały sprawdzone przez 4 warsztaty i każdy powiedział że są bardzo dobre, przepływka też wymieniona, egr wsadzony nowy dalej tak samo auto szarpie i dymi na czarno w czasie szarpnięcia czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ???[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2011, 21:41_________________________________________________Witam

mam jeszcze jedno pytanie odnośnie rozrządu czy jak się wymienia rozrząd trzeba ustawić kąt wtrysku ???

Opublikowano

sprawdz dokladnie uklad paliwowy bo tam lubi to pasc moze tez ci sie cisnienie w glowicy robic te silniki lubia sprawiac takie problemy jak nie wymienisz na czas to bedziesz w plecy jakies 9000zl mam znajomego co mial ten problem i nie wymienil to poszlo tak ze mu rozsadzilo glowice ja bym szedl jak najszybciej do jakiego speca od tych silnikow a masz moze spadki mocy duze odczuwalne?

Opublikowano

Witam koledzy podłączam sie do tematu bo mam podobny problem.Delikatnie szarpie autem kiedy powoli dodaje gazu w obrotach około 2000. kiedy cały gaz nic! dymu u mnie nie ma ale to moze przez to ze mam DPF. samochód to a4 b7 2.0 tdi quattro 2006 silnik BPW. wymieniałem przepływomierz nic nie pomogło. kiedys jak robiłem test z mechanikiem dynamiczny to powiedział mi mam dziwnie duze cisnienie które mialo oscylowac w granicy 1,6 1,8 a mi robił po 2,8 pomocy!!

Opublikowano

wlasnie o tym mowie rozsadzic ci moze glowice raddze sie udac do jakiegos dobrego mechanika od 2.0TDI bo inaczej pojdziesz w koszta

Opublikowano

sprawdz dokladnie uklad paliwowy bo tam lubi to pasc moze tez ci sie cisnienie w glowicy robic te silniki lubia sprawiac takie problemy jak nie wymienisz na czas to bedziesz w plecy jakies 9000zl mam znajomego co mial ten problem i nie wymienil to poszlo tak ze mu rozsadzilo glowice ja bym szedl jak najszybciej do jakiego speca od tych silnikow a masz moze spadki mocy duze odczuwalne?

nie mam żadnych spadków mocy jak mi przerywa do dam gazu od razu przestaje i moc jest zawsze

Opublikowano

sprawdz dokladnie uklad paliwowy bo tam lubi to pasc moze tez ci sie cisnienie w glowicy robic te silniki lubia sprawiac takie problemy jak nie wymienisz na czas to bedziesz w plecy jakies 9000zl mam znajomego co mial ten problem i nie wymienil to poszlo tak ze mu rozsadzilo glowice ja bym szedl jak najszybciej do jakiego speca od tych silnikow a masz moze spadki mocy duze odczuwalne?

moglbys przetlumaczyc swoja wypowiedz, uzywajac przy tym znakow interpunkcyjnych? i wyjasnic co nalezy wymienic? :cool1:[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 20:20_________________________________________________

Witam koledzy podłączam sie do tematu bo mam podobny problem.Delikatnie szarpie autem kiedy powoli dodaje gazu w obrotach około 2000. kiedy cały gaz nic! dymu u mnie nie ma ale to moze przez to ze mam DPF. samochód to a4 b7 2.0 tdi quattro 2006 silnik BPW. wymieniałem przepływomierz nic nie pomogło. kiedys jak robiłem test z mechanikiem dynamiczny to powiedział mi mam dziwnie duze cisnienie które mialo oscylowac w granicy 1,6 1,8 a mi robił po 2,8 pomocy!!

albo masz quattro albo BPW.

zrob logi i zamiesc na forum.

przyczyna szarpania moze byc EGR, filtr paliwa, weze paliwowe lub dziurawy dolot.

Opublikowano

sprawdz dokladnie uklad paliwowy bo tam lubi to pasc moze tez ci sie cisnienie w glowicy robic te silniki lubia sprawiac takie problemy jak nie wymienisz na czas to bedziesz w plecy jakies 9000zl mam znajomego co mial ten problem i nie wymienil to poszlo tak ze mu rozsadzilo glowice ja bym szedl jak najszybciej do jakiego speca od tych silnikow a masz moze spadki mocy duze odczuwalne?

moglbys przetlumaczyc swoja wypowiedz, uzywajac przy tym znakow interpunkcyjnych? i wyjasnic co nalezy wymienic? :cool1:[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 20:20_________________________________________________

Witam koledzy podłączam sie do tematu bo mam podobny problem.Delikatnie szarpie autem kiedy powoli dodaje gazu w obrotach około 2000. kiedy cały gaz nic! dymu u mnie nie ma ale to moze przez to ze mam DPF. samochód to a4 b7 2.0 tdi quattro 2006 silnik BPW. wymieniałem przepływomierz nic nie pomogło. kiedys jak robiłem test z mechanikiem dynamiczny to powiedział mi mam dziwnie duze cisnienie które mialo oscylowac w granicy 1,6 1,8 a mi robił po 2,8 pomocy!!

albo masz quattro albo BPW.

zrob logi i zamiesc na forum.

przyczyna szarpania moze byc EGR, filtr paliwa, weze paliwowe lub dziurawy dolot.

układ paliwowy cały sprawdzony, egr,dolot, filtry także i dalej to samo. Jeszcze się zastanawiam nad jedną rzeczą a mianowicie nad ustawieniem kąta wtrysku przy wymianie rozrządu nic nie robiłem. A przejechałem po wymianie rozrządu 10 tys km i dopiero wyskoczył ten problem, a powodem może będzie że pasek się do pasował dopiero po tych kilometrach i jest jakaś może mała różnica.

Opublikowano

Musashi, mam quattro i oznaczenie silnikowe BPW dolot sprawdzałem jest ok węże paliwowe również filtr wymieniony, a i nie wiem czy to ma jakis związek samochód stał nie jeżdzony jakies pół roku na dworze...[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 08:16_________________________________________________a z EGR to dużo zabawy żeby go przeczyścić?

Opublikowano

układ paliwowy cały sprawdzony, egr,dolot, filtry także i dalej to samo. Jeszcze się zastanawiam nad jedną rzeczą a mianowicie nad ustawieniem kąta wtrysku przy wymianie rozrządu nic nie robiłem. A przejechałem po wymianie rozrządu 10 tys km i dopiero wyskoczył ten problem, a powodem może będzie że pasek się do pasował dopiero po tych kilometrach i jest jakaś może mała różnica.

ale coto znaczy sprawdzony EGR? tzn podlozony z auta dzialajacego prawidlowo?

jaki masz kat wtrysku?

pasek sie nie dopasowuje, najwyzej jezeli zle zostalby ustawiony napinacz, moglby przeskoczyc. [br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 08:25_________________________________________________

Musashi, mam quattro i oznaczenie silnikowe BPW dolot sprawdzałem jest ok węże paliwowe również filtr wymieniony, a i nie wiem czy to ma jakis związek samochód stał nie jeżdzony jakies pół roku na dworze...[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 08:16_________________________________________________a z EGR to dużo zabawy żeby go przeczyścić?

faktycznie od 2006 wypuszczali BPW z quattro

troche zabawy jest. EGR to raczej nie kwestia czyszczenia. jezeli wystepuje problem, to z mechanizmem sterowania

Opublikowano

układ paliwowy cały sprawdzony, egr,dolot, filtry także i dalej to samo. Jeszcze się zastanawiam nad jedną rzeczą a mianowicie nad ustawieniem kąta wtrysku przy wymianie rozrządu nic nie robiłem. A przejechałem po wymianie rozrządu 10 tys km i dopiero wyskoczył ten problem, a powodem może będzie że pasek się do pasował dopiero po tych kilometrach i jest jakaś może mała różnica.

ale coto znaczy sprawdzony EGR? tzn podlozony z auta dzialajacego prawidlowo?

jaki masz kat wtrysku?

pasek sie nie dopasowuje, najwyzej jezeli zle zostalby ustawiony napinacz, moglby przeskoczyc. [br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 08:25_________________________________________________

Musashi, mam quattro i oznaczenie silnikowe BPW dolot sprawdzałem jest ok węże paliwowe również filtr wymieniony, a i nie wiem czy to ma jakis związek samochód stał nie jeżdzony jakies pół roku na dworze...[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 08:16_________________________________________________a z EGR to dużo zabawy żeby go przeczyścić?

faktycznie od 2006 wypuszczali BPW z quattro

troche zabawy jest. EGR to raczej nie kwestia czyszczenia. jezeli wystepuje problem, to z mechanizmem sterowania

dodam od siebie, że u mnie pomogło wyczyszczenie egr - szarpanie ustąpiło. Egr jest co prawda sterowany elektronicznie a nie podciśnieniowo jak w starszych modelach, ale gdy nagromadzi się dużo nagaru na prowadnicy zaworu, blokuje on i tak dość minimalny ruch grzybka. Już pisałem o tym w wątku o czyszczeniu egr-zdejmujesz tą czarną plastykową osłonę silnika, odpinasz kostkę z przewodem z gniazda w czarnym plastykowym korpusie modułu sterowania egr, wykręcasz trzy śruby imbusowe i wyjmujesz egr bez problemu. Do czyszczenia użyłem mieszanki ropy i benzyny, poszorowałem delikatnie miękką szczoteczką z tworzywa a na koniec potraktowałem tą część roboczą gdzie zbiera się nagar (tak podkreślam, żebyś nie mył plastykowej puszki z elektroniką tylko to coś metalowe, jak wyjmiesz to będziesz wiedział o co kaman ;) ) płynem do czyszczenia silników i cały syf pięknie zszedł, grzybek chodzi bez zacięć i auto przestało poszarpywać. Mam nadzieję, że może ta wskazówka się przyda i rozwiąże twój problem. Pozdrówka.

Opublikowano

a kolego muszę mieć jakieś nowe uszczelnienia/elementy w zapasie czy cos w tym stylu czy wszystko zakładam to co jest ?i czy możesz mi przesłać jakies fotki gdzie u Ciebie jest zawór EGR?

Opublikowano

Bzyk0001 zobacz też sobie ostatnie strony tego wątku, tam były zdjęcia: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9455.135

Aha, ja nic nie wymieniałem i nie miałem żadnych części, uszczelek itp. Tam na kołnierzu jest jakiś jakby gumowy cienki oring ale nie dłubałem przy nim bo był w bardzo dobrym stanie i nie chciałem nic porwać nie wiedząc jak jest osadzony.

ps. tak, jest tam oring, w wątku do którego link podał Musashi są zrzuty z Etki i na nich jest podany numer tej części.

Opublikowano

witam panów. zrobiłem czyszczenie zaworu EGR i przestalo szarpać autkiem :) Flaha masz u mnie flache;p a wiecie jeszcze moze panowie jak wyglada sprawa instalaci samopoziomowania bixenonów oryginalnych w a4 b7? bo chciałbym założyć taki układ ale nie mam pojęcia od czego sie zabrać:/ i nigdzie nie moge znaleźć info na ten temat:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...