Muskel1 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października 0,16 l i 210 kkm trochę wcześnie moim zdaniem.
mdi Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Myślisz że cofnięty ? Niby ma wpis od ubezpieczyciela przy stłuczce rok temu przy 190k, noi są też faktury serwisowe z przebiegiem ale kto wie.
czareq Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października 23 minuty temu, Muskel1 napisał(a): 0,16 l i 210 kkm trochę wcześnie moim zdaniem. Ja mam 0.16l przy 252k km
mdi Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Ok takie rzeczy jak faktury serwisowe wygenerować pewnie nie problem. Ale Car passa i wpisy ubezpieczyciela podrobić ? Niewierze, za dużo zachodu za auto wcale nie warte tak dużo. Kupiłem go z problemem niedogrzewania silnika, być może ktoś długo tak jeździł i dlatego tak wyliczyło te wartość.
mdi Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Poczytałem trochę o algorytmie wyliczania tej wartości i poza przebiegiem znaczenie ma tu ilość spalonego paliwa. Także porównywanie allroada quatro do avanta fwd wydaje mi się tutaj nie właściwe gdzie pewnie będzie 1l różnicy w spalaniu na 100km. Pomijam już fakt stylu jazdy i tego czy samochód był używany w mieście czy w trasie, czy miał ewentualne usterki które doprowadziły do większego spalania. Moim zdaniem bez sensu jest tu wyliczanie "prawdziwego" przebiegu na podstawie tego parametru gdy jest tyle zmiennych.
Muskel1 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października Musiałbyś ciągle butować albo jeździć prawie tylko po mieście aby była znaczna różnica przy przebiegu w okolicach 200 kkm. Z doświadczenia napiszę, że wielkiej różnicy nie ma czy Allroad czy Avant FWD czy Quattro.
mdi Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Też to że soft jest po lub przed diselgate ma znaczenie, ponoć ten parametr szybciej rośnie gdy są częstsze wypalania.
Muskel1 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Wszystkie auta, które miałem podpięte (a było ich troche) były ze zmienionym softem. Praktycznie nie ma innych, lub raczej nie mają prawa jeździć po publicznych drogach.
mdi Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Czytając ten wątek czy na innych forach podobne, odniosłem wrażenie że jednak większość wraca do starego softu i jest z tego powodu zadowolona.
Muskel1 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Nie wiem w jakim stopniu w PL na dorocznym przeglądzie sprawdzana jest wersja softu. W Niemczech w pojazdach objętych aferą pierwszą z czynności sprawdzana jest właśnie wersja softu. Jeżeli nie jest to soft po aferze to nie dostajesz przeglądu.
Hugo Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Nie wiem w jakim stopniu w PL na dorocznym przeglądzie sprawdzana jest wersja softu. W PL to nikt nawet kompa nie podłącza na przeglądzie. Zawias, hamulce, światła, klakson i numer VIN. Aaaaaa i czasami sonda w rurę wydechowa. Tyle
Muskel1 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października To wyjaśnia dlaczego większość pojazdów, których pozbyli się w Niemczech po aferze, trafiła do PL i żyją tam drugim życiem jakby nigdy nic😃
czareq Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października 25 minut temu, mdi napisał(a): Też to że soft jest po lub przed diselgate ma znaczenie, ponoć ten parametr szybciej rośnie gdy są częstsze wypalania. skoro od dłuższego czasu masz wypalania co 200-300km to mogłoby się pokrywać z przebiegiem. Do tego dochodzi problem niedogrzanego silnika o którym pisałeś
Berserker Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada (edytowane) U mnie po czyszczeniu DPF i przejechaniu ok.15 tyś. km w aplikacji VagDpf wartość Oil Ash wskoczył z 0.00 na 0.01. Czy takie wskazania mieszczą się w normie czy w ogóle nic nie znaczą bo z automatu samo będzie przeskakiwało na wartość o 0.1 większą przy przejechaniu każdych 15 tyś. choćby silnik brał olej nawet w znacznej ilości? Edytowane 13 Listopada przez Berserker
grzywka-1970 Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia Powiem szczerze że nie bardzo to chyba się sprawdza ,ta 16 grupa ,dzisiaj zauważyłem po odstawieniu auta że wentylator pracuje a na aplikacji 54 % 🤔 ,generalnie to przy tym adblue to nie mogę wyczuć kiedy się coś dzieje ,czytaj wypala ,obroty normalne a szumiał z 10 minut🙂 Chyba że z innej przyczyny
grzywka-1970 Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia W dniu 13.12.2024 o 15:19, Muskel1 napisał(a): Jaki masz kod silnika? DCPC Witam ,odzyskałem dzisiaj moje urządzenie które jeździło w A 4 i postanowiłem podłączyć w Q 5 . DPF wygląda tak , nie wiem czy to generalnie nadaje się do odczytu DPF-a z adblue , zastanawia mnie dystans od ostatniego wypalanie filtra ,co prawda auto ostatnio tylko w trasach się poruszało ale ten dystans ? Czy to możliwe ? Zastanawia mnie też pozycja Oil Ash ,w A 4 było coś około 12 .Może ktoś z kolegów rzuci okiem , szczególnie ,,mrugam okiem'' do kolegi Muskel bo przy A4 dzielił się swoją wiedzą .Pozdrawiam.
Muskel1 Opublikowano 14 Grudnia Opublikowano 14 Grudnia Zrób Screenshot w aplikacji jak to u Ciebie wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się