PABLO Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund. malik sprawdzałeś to u siebie :?: S4 B5 przy wadzę 1510kg (265KM i 400Nm) ma 5.6s do 100km/h to całkiem możliwe że w granicach 5s może mieć.
Flyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ciekawe ile wyjdzie... ruszales z miejsca z LC?
turdzi Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund. szybkie jest , ale troszke cie chyba fantazja poniosla
KmK Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 A5 ze względu na wizualne zacięcie sportowe powinno zaczynać się od 2.0T, które wcale nie jest żadnym przeciągiem, ot do przemieszczania się na codzień. Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund. zgadzam się, jednak 1300kg to waga o której większość obecnych spasionych aut może tylko pomarzyć. Odnoszę się do serii 2.0T, przy wadzę 1500-1600kg, daleko do przeciągu. Twoje auto napewno napędza się świetnie, ale co bardziej istotne napewno bardzo dobrze skręca, co dla mnie jest bardziej istotne, niż 1/4 czy inne podobne porównania. kilka lat temu jeździłem sporo imprezą gt, auto miało "tylko" 209Km ale wagę 1265kg, a po zmianie silnika z sti i remapie na "zaledwie" 320Km do 200 szło równo za Gt-r, kto miał okazje jeździć wie, że przyzwoicie się zbiera to pokazuje, że nie moc a masa jest istotna, przede wszystkim żeby hamowało i skręcało, bo do odkręcania wystarcy tylko moc reasumując 2.0T to przyzwoita ale tylko podstawa
pawel1380 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 GTR 480KM-1740KG przelicznik 3,6kg na 1KM Subaru 320KM-1265KG przelicznik 3,95kg na 1KM Biorąc pod uwagę kosmicznę trakcję GTR i rozłożenie mas...no nie wiem.
turdzi Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Tu nie o moc chodzi a o naped.Moze jak by startowal na klejacym sliku i z mocna szpera ale tez niekoniecznie.
KmK Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie
Gość mmcv Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie nie wierze jakos... GTR to inna liga ... moim zdaniem Subaru by poleglo , ale skoro tak twierdzisz to masz ku temu jakies podstawy , z palca jak twierdzisz nie wyssales . W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm mozliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz
Flyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie nie wierze jakos... GTR to inna liga ... moim zdaniem Subaru by poleglo , ale skoro tak twierdzisz to masz ku temu jakies podstawy , z palca jak twierdzisz nie wyssales . W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm mozliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu.
turdzi Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm możliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz ale wy jesteście naiwni a jak niby ma to zrobić ? , Focus RS 500 z niezwykle skompilowanym zawiasem bardzo mocna szpera ( okrzyknięty najlepiej prowadząca sie oska Hothatchem ) a tak ze stosunkiem masy do mocy mniejszym o 0.5 kg ledwo schodzi z 6 sek...... STI w ktorym mam 4.4 Kg na KM szpery i start na 4 buty nie wiem czy lamie 5 tke , a tu nie dosc ze FWD to jeszcze z otwartym dyfrem Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2
KmK Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu. dokładnie "on" nie mówi o spec.V, a o starszej wersji, ale już awd ale nie o to chodziło, a o fakt, ze niska masa pozwala na więcej niż po samej mocy mogłoby się wydawać między innymi Radical tak zapier.. mnie tam 0-100 nie interesuje, ciekawi mnie za to 100-200, jakie będzie odniesienie np do Kuredu, ale Jendrek za OT nas powiesi
jedrekx Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jendrek Jędrek ku...wa a OT... no cóż ciekawe co do 5s do setki to nie wiem jak TT, ale Mazda mojego brata ma ok 5-tki... 245 koni przy wadze lekko ponad 900kg i RWD... niestety nie prowadziłem nigdy auta bo się go boję
Gość mmcv Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2 no w tamtym temacie to akurat ja zabieralem dosc dlugo glos bo byly to bajki ze az czytac sie ich nie dalo choc osob przez watek przewinelo sie co nie miara to nikt nawet nei probowal tego negowac Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe (np z dobrej gorki :naughty: ). Wiec moze dajmy Malikowi zamiescic filimik :gwizdanie:
pawel1380 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu. dokładnie "on" nie mówi o spec.V, a o starszej wersji, ale już awd A była wersja nie AWD? [br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 23:15_________________________________________________ Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2 no w tamtym temacie to akurat ja zabieralem dosc dlugo glos bo byly to bajki ze az czytac sie ich nie dalo choc osob przez watek przewinelo sie co nie miara to nikt nawet nei probowal tego negowac Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe (np z dobrej gorki :naughty: ). Wiec moze dajmy Malikowi zamiescic filimik :gwizdanie: O jakim temacie mowicie?
turdzi Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 A była wersja nie AWD? byla Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe moze i cos tam pokaze ale jak to jest FWD to wiesz jak jest przy ruszaniu , na sniegu to ta setke zrobi w 2 sek. Auto napewno szybkie jest ale jak juz ruszy , a zeby zlamac 5 sek to juz muci byc konkretne auto zazwyczaj RWD lub AWD.
Gość mmcv Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 O jakim temacie mowicie? Byl temat w ktorym Patrox czy ktos tam juz (nie pamietam ) twierdzil ze 3.0TDI b7 po dobrym programie (tam bylo ponad 300 koni i chyba kolo 700NM), jechali za Prosiakiem 911 TURBO (997) i gosc mial zdziwiona mine bo im bardzo nie odchodzil a cisnol rzekomo dobrze :polew: no to tyle , ale nie wracajmy do tego tematu bo jak dokonalismy porownania przyspieszenia to ... 911 bylo z przodu o ponad 40km/h (chyba wychodzilo 15m/s )niezaleznie kiedy
pawel1380 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no nie nie 911 997 Turbo to wogóle inna liga...nie rozpoczynajmy tego tematu
PABLO Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no nie nie 911 997 Turbo to wogóle inna liga...nie rozpoczynajmy tego tematu Tutaj możemy porównać Nissana GT-R który robi setkę w 3s albo Switzer P800 który Veyrona objeżdża Koniec
Rosemeyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no nie nie 911 997 Turbo to wogóle inna liga...nie rozpoczynajmy tego tematu tiaaa...... ja kiedys bylem szybszy od MB S500.... tylko dlatego ze on sie zblokowal przy 250
Rekomendowane odpowiedzi