gawlok11 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 witam mam mały problem auto mocno dymi na niebiesko zrobilem regeneracje turbo i to samo juz 3 razy ja oddawalem na reklamacje i to samo ci co regeneruja mówią ze byla ok wiec dalem do roboty głowice i to samo moze mi ktos powie co moze byc
Musashi Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 a jak zuzycie paliwa? dymi na jalowym czy w czasie jazdy? sprawdzales EGR?
wrzecion Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 no to wdupia olej, ze tak sie brzydko wyraże... przyczyn moze być fiu fiuuu.... :gwizdanie: niestety wiele, macie jakies pomysly chlopaki?
IDUAL Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Głupie pytanie ale ile kilometrów zrobiłes od regeneracji turbo. Jeżeli nie wyczyściłeś układu to olej może zalegać wszędzie. Gdzieś w poscie czytałem że koleś wylał z icka 300 ml oleju wiec jeżeli u ciebie jest podobnie i jeszcze jak turbo puszczało w dwie strony i kat masz zawalony olejem to jakiś czas bedzie sie on wypalał.
Nizin5 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ale jakby miał zalane olejem to nie dymiłoby na biało? moj po wymianie tez sie wypalal jak sie zagrzał i dymił jeszcze z 2 tyg tylko ze na biało a nie niebiesko
Musashi Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 powodow dymienia na niebiesko moze byc pare, wtryski, EGR, turbina,uszczelnienia prowadnic zaworow. zalezy czy zuzywa olej. to podstawowe kryterium. ubytek zauwazalny na przebiegu ponizej 500 km moze faktycznie wskazywac na uszkodzona turbine. podobny efekt dadza jednak mocno zuzyte uszczelnienia prowadnic zaworowych. uszkodzony EGR bedzie powodowal dymienie w zakresie obrotow biegu jalowego.
gawlok11 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 zrobilem 1000 kilometrow od wymiany i nic nie ustawało z tym dymieniem nawet powiedzial bym ze coraz gorzej zaczynalo kopcic komputer nic nie pokazuje głowica calo robiona jedynie co pozostalo to pierscienie na tlokach czy to tez moze byc przyczyna
aju Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 1. zrób oil catch tanka, nawet z butelki (co to jest wystarczy poszukać) 2. wyczyść dolot + IC z oleju 3. sprawdź czy oleju nie ma ponad max 4. rozumiem że wydech nowy + brak kata 5. sprawdź działanie EGR 6. niech ktoś obada turbinę ale nie ten sam zakład (luz na wirniku, czasem nie ma i tak pali olej no ale nic nie zrobisz więcej) 7. SPRAWDŹ osadzenie PD, jak się wyrobiło lub uszczelki nie trzymają też będzie kopcił jak to nic nie da zacznij bawić się dopiero w poważne remonty, a w sumie wtedy bardziej opłaca się kupić cały silnik
rsiak Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 zrobilem 1000 kilometrow od wymiany i nic nie ustawało z tym dymieniem nawet powiedzial bym ze coraz gorzej zaczynalo kopcic komputer nic nie pokazuje głowica calo robiona jedynie co pozostalo to pierscienie na tlokach czy to tez moze byc przyczyna a duzo ubyło oleju?
dante0018 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 zrobilem 1000 kilometrow od wymiany i nic nie ustawało z tym dymieniem nawet powiedzial bym ze coraz gorzej zaczynalo kopcic komputer nic nie pokazuje głowica calo robiona jedynie co pozostalo to pierscienie na tlokach czy to tez moze byc przyczyna a duzo ubyło oleju? Trafne pytanie. Sprawdź ubytki oleju, lub sam dolot czy jest w nim olej.
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 zrobilem 1000 kilometrow od wymiany i nic nie ustawało z tym dymieniem nawet powiedzial bym ze coraz gorzej zaczynalo kopcic komputer nic nie pokazuje głowica calo robiona jedynie co pozostalo to pierscienie na tlokach czy to tez moze byc przyczyna to jak tobie pomoc? przeciez podalismy tobie juz duzo mozliwosci, zadane zostaly pytania na ktore nie odpowiedziales. oczywiscie ze pierscienie moga byc przyczyna. tyle ze to neizbyt czesto sie zdarza. pierscieni nie warto wymieinac. lepiej kupic inna jednostke napedowa. ponowie pytanie, co z zuzyciem oleju. zauwazyles jakis ubytek po tym 1000 km? a moze jak aju pytal, wzrost poziomu oleju?
jochan41 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Mam pytanie,czy ubytek oleju na bagnecie okolo 2mm po przejechaniu 1400km to duzo czy norma?
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Mam pytanie,czy ubytek oleju na bagnecie okolo 2mm po przejechaniu 1400km to duzo czy norma? pomiedzy max a min to 1 L. musialbys zmierzyc jaka odleglosc jest pomiedzy znakami. w moim AVF od wymiany do wymiany nie stosowalem dolewek. i tak jest u uzytkownikow 1,9 tdi. natomiast 0,2 L/1000 km to wciaz nie tragedia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się