miro_x Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 jeden kabelek od czujnika do masy. ten z pinem jedna strona do wtyczki druga przedłuzasz i do czujnika. wazne jest ktory do ktorego pina. najlepiej sprawdzic po podpieciu przed zlozeniem wszystkiego czy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Od dziś jestem posiadaczem pełnego komputra A co będzie jeśli wyłączę fis a zacznie się rezerwa paliwa albo ostrzeżenie o jakimś problemie typu płyn do sprysków? sprawdzone: rezerwę paliwa pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 sprawdzone: rezerwę paliwa pokazuje Jeżdziles w kółko az ci paliwa brakło czy spusciles?? :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobw Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam tez jestem po odblokowaniu fis-a Super sprawa i nie taka trudna jakby sie wydawala na poczatku. Mam tylko pytanie. Może ktoś wie gdzie idzie ten kabelek od Pin 1 (brozowo-czerwony) w kostce niebieskiej od licznika. Ja na razie zmasowalem to, ale mysle o dodaniu czujnika spryskiwacza i moze nie ma potrzeby ciagnąc dodatkowego kabla tylko uzyć juz tego co jest. Moze wystarczy juz podpiać sie gdzies to wytczki w komorze silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi681 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Kto w okolicach Kłodzka rozszerzy 1/2 FIS na pełny. Mam A4 B7 2.0 TDI 2005, licznik z 2006, wszystkie manetki są do pełnego FIS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 o rany, dorwać tą manetkę w rozsądnej cenie, ori a nie zamiennik graniczy z cudem! Ale w końcu kupiłem... . I zanim zabiorę się do wymiany, walczyłem dziś z kluczami Torex T8, cholerstwa nigdzie nie idzie dostać (cienkiego i długiego)... Kupiłem sobie więc na plastikowej rączce made in germany... i przez ponad godzinę wszelkimi sposobami próbowałem ściąć 1cm rączki (bo była zbyt krótka) i powiem Wam tyle! Koszmar! Mogłem kupić polski odpowiednik... pewnie by zlazł bez problemu... . Jutro zabieram się do wymiany! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Takie torxy w elektroniku można kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam tez jestem po odblokowaniu fis-a Super sprawa i nie taka trudna jakby sie wydawala na poczatku. Mam tylko pytanie. Może ktoś wie gdzie idzie ten kabelek od Pin 1 (brozowo-czerwony) w kostce niebieskiej od licznika. Ja na razie zmasowalem to, ale mysle o dodaniu czujnika spryskiwacza i moze nie ma potrzeby ciagnąc dodatkowego kabla tylko uzyć juz tego co jest. Moze wystarczy juz podpiać sie gdzies to wytczki w komorze silnika? miałem tak samo - niestety w komorze silnika nigdzie w okolicy zbiorniczka nie znalazłem żadnej wolnej kostki pasującej do czujnika ani też żadnego wolnego kabelka - ten kabelek wyciągnąłem po prostu z kostki licznika, zaizolowałem i na jego miejsce poprowadziłem nowy bezpośrednio do czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patopala Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 witam, mam problem, montowałem manetkę tempomatu i wycieraczek a teraz próbuje zaprogramować tempomat i komputer ale nie mogę . Nie mogę wejść np. na kanał 19 w adaptacji. Nie mogę również zmienić parametrów w 03-ABS - Recode. Jaka może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 może coś masz z VAGIEM nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patopala Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jest jakas mozliwość sprawdzenia czy z Vagiem jest cos nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Założyłem u siebie manetkę i zaprogramowałem, przycisk działa, płynu brak. ale nie wyświetla mi spalania średniego, tylko w obu funkcjach 1 i 2, tą sama wartość czyli ilość kilometrów do przejechania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Założyłem u siebie manetkę i zaprogramowałem, przycisk działa, płynu brak. ale nie wyświetla mi spalania średniego, tylko w obu funkcjach 1 i 2, tą sama wartość czyli ilość kilometrów do przejechania. pierwsze kodowanie zrobiles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Założyłem u siebie manetkę i zaprogramowałem, przycisk działa, płynu brak. ale nie wyświetla mi spalania średniego, tylko w obu funkcjach 1 i 2, tą sama wartość czyli ilość kilometrów do przejechania. jaki kod zakodowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Adres 17 - Instruments : 01100 Adres 16 Steering Wheel : 00012 takie mi wyszły, w 17 próbowałem rożne opcje, przy 01200 się wysypuje error. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Adres 17 - Instruments : 01100 Adres 16 Steering Wheel : 00012 takie mi wyszły, w 17 próbowałem rożne opcje, przy 01200 się wysypuje error. w STG 17 spróbuj: 31001, powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Niestety nie działa ten kod cholera... próbowałem wszystkie możliwości. Gdzie jeszcze może być problem z brakiem wyświetlania średniego spalania? Aktualni FIS ma 3 opcje do wyboru, 1 z nich pokazuje puste okno. ps. ta 3 z przodu, fajna rzecz wskazówki są podświetlane cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Niestety nie działa ten kod cholera... próbowałem wszystkie możliwości. Gdzie jeszcze może być problem z brakiem wyświetlania średniego spalania? Aktualni FIS ma 3 opcje do wyboru, 1 z nich pokazuje puste okno. ps. ta 3 z przodu, fajna rzecz wskazówki są podświetlane cały czas popróbuj jeden kod kilka razy, ja tak miałem że nie chciał zaskoczyć i chyba za czwartym razem zakodował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dało rade, śmiga pięknie! I nawet chyba pokazuje poprawne spalanie! Super sprawa to odblokowywanie. Dziękuje za świetny poradnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukasz699 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ja też odblokowałem same kodowanie i montaż to pikuś. Jedyne na czym poległem i dzięki pomocy Antonia i opisowi Boberka przebrnąłem to kodowanie Abs i esp oraz kalibracja czujnika skrętu. Opis bardzo przydatny miro_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się