miro_x Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 kazuyaet programowo sie nie da. Tylko masowanie albo podłączenie czujnika. Masowanie jest proste ale warto kupić kabelek z pinem żeby było jeszcze łatwiej. Chociaż sprawdź bo niektórzy mieli pin w kostce. Z tyłu za licznikiem jest duża śruba z masą tam możesz się wpiąć. Błąd ze sprysków świeci cały czas.
DareQ Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka. teoretycznie moze sie da ale po montazu i tak bedziesz musial podpiac sie interfejsem zeby skasowac bledy, przeprowadzic kalibracje czujnika skretu, itd
miro_x Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Opublikowano 23 Marca 2008 Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło.
DareQ Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło. pewnie jezdziles na poczatku ze swiecacym sie ESP ja zanim pojechalem skasowalem wszystkie bledy (skasowanie tego z ESP wymagalo wspomnianej kalibracji)
miro_x Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Opublikowano 24 Marca 2008 Nie. Błędy skaowałem. ESP zgasiłem mocniejszym depnięciem na hamulec. I tyle nic więcej sie nie pokazało wszystko jeździ jak trzeba.
kazuyaet Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Witam 1J0 973 202-prawidlowa oprawa złączek plaskich do czujnika poziomu wody lub jak ktoś woli płynu do spryskiwaczy. Pozdrawiam
LuNaTi Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 sluchajcie tez nie ma w standardzie komputera, ale czy jesli nie mam komputera to znaczy ze wskaznika poziomu plynu spryskiwaczy tez musze nie miec?? Jak kupilem auto rok temu to z raz pokazala mi sie ikonka, ze mam malo plynu, tak mi sie przynajmniej wydaje jutro zamierzam wlasnie zamontowac manetke i zastanawiam sie czy mam ten czujnik spryskow czy nie...
miro_x Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Jak Ci sie nie chce wyciągać nadkola to najprościej sprawdzic to wypsykując cały płyn i jak się pokaże znaczy że jest.
Musashi Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka. oczywiscie. Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka. teoretycznie moze sie da ale po montazu i tak bedziesz musial podpiac sie interfejsem zeby skasowac bledy, przeprowadzic kalibracje czujnika skretu, itd Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło. pewnie jezdziles na poczatku ze swiecacym sie ESP ja zanim pojechalem skasowalem wszystkie bledy (skasowanie tego z ESP wymagalo wspomnianej kalibracji) kalibracja ESP nastepuje automatycznie, po przejechaniu odcinka kilkuset metrow, skreceniu kol troche w lewo, prawo i przyhamowaniu. wazne, zeby w czasie montazu FIS, przez caly czas byl odlaczony AKU. podlaczamy go dopiero po zakonczeniu wszystkich prac. (wyjatkiem moga byc pojazdy z niektorymi silnikami benzynowymi, w ktorych wymagana jest adaptacja przepustnicy VAG-iem po odlaczeniu aku.)
LuNaTi Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 kalibracja ESP nastepuje automatycznie, po przejechaniu odcinka kilkuset metrow, skreceniu kol troche w lewo, prawo i przyhamowaniu. wazne, zeby w czasie montazu FIS, przez caly czas byl odlaczony AKU. podlaczamy go dopiero po zakonczeniu wszystkich prac. (wyjatkiem moga byc pojazdy z niektorymi silnikami benzynowymi, w ktorych wymagana jest adaptacja przepustnicy VAG-iem po odlaczeniu aku.) ale VAG dziala bez aku? czy zeby uaktywnic juz FIS,a to trzeba podpiac aku? to i tak wyjdzie w praniu, ale wole zapytac
miro_x Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 Jak już pospinasz wszystko podłączasz aku i vaga.
join7 Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Ja rowniez jestem juz po instalacji. Wszystko dziala, pieknie. Oprocz standardowych bledow mialem jeszcze jeden: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 00956 - Key 2 35-00 - - 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Nie dzialal mi pilot, gdyby ktos mial to samo to rozwiazanie problemu jest nastepujace: wlozyc niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika) -> wyjac kluczyk -> przycisnac dowolny przycisk w pilocie. Powinien zadzialac.
HiRide Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Ile funkcji i jakich ma miec kolorowy pelny FIS z 2004 z dieslem ? Albo prosciej -jak rozponac czy mam pelny fis czy nie ?
miro_x Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Jeśli wyświetla Ci spalanie średnie, masz kontrolę poziomu sprysków i spalonych żarówek to masz pełny FIS. To tak pokrótce.
HiRide Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Jeśli wyświetla Ci spalanie średnie, masz kontrolę poziomu sprysków i spalonych żarówek to masz pełny FIS. To tak pokrótce. dzieki czyli mam pelny fis ale porownujac to z moim poprzednim samochodem to dosc ubogi ten fis
HiRide Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 A czego Ci w nim brakuje ? musze sobie usiasc do auta zobaczyc jakie sa funkcje i ile ich jest a potem siade do audi i zrobie to samo.Szczeze mowiac to korzystalem tylko ze sredniego i chwilowego spalania ale juz na oko widze ze w audi jest mniej danych dostepnych
miro_x Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Masz średnie spalania chilowe i średnie od skasowania do skasowania (pod 1 i 2), masz kontrole spalonych żarówek, klocków ham, poziomu płynu sprysków, kontrole prędkości (1,2), kontrole czasu jazdy (zaświeca się po 2 godzinach jazdy). Nie ma czasu jazdy. Poza tym ne wiem co w Fisach jeszcze jest w innych samochodach bo w toyocie i peugeocie mam podobne dane.
HiRide Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Masz średnie spalania chilowe i średnie od skasowania do skasowania (pod 1 i 2), masz kontrole spalonych żarówek, klocków ham, poziomu płynu sprysków, kontrole prędkości (1,2), kontrole czasu jazdy (zaświeca się po 2 godzinach jazdy). Nie ma czasu jazdy. Poza tym ne wiem co w Fisach jeszcze jest w innych samochodach bo w toyocie i peugeocie mam podobne dane. no to juz wiem czego mi brakuje stanalem na stacji zatankowalem wyzerowalem fisa i potem chcialem sprawdzic ile mi spalila paliwa od tego wyzerowania pod stacja no i nie ma nic takiego chyba ze o czyms nie wiem...
miro_x Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No jeśli wyzerowałeś poziom 2 fisa no to już spalania nie sprawdzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się