miro_x Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 nie nic Ci nie wyskoczy tylko pozaznaczaj sobie położenie taśmy i kierownicy przed zdjęciem żebys później tak samo złożył. Mogą wyskoczyć błędy ale samochód będzie jeździł.
daro84.pl Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 A po odłączeniu niebieskiej kostki z licznika nie rozkoduje się imobilaizer?
irlandczyk007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Wymieniłem dzis manetke .Wszystko w porzadku. W jakim celu kabelek ma iść do masy skoro podłaczyłem go tylko pod pin 1 i smiga?(wyłaczenie oznaczenia płynu od spriskiwaczy) Dlaczego wyswietla się numer 2 na fisie? Jak wyglada sprawa dołozenia tempomatu.Czy każdy sterownik obsługuje tempomat?Jak sprawdzic jaka wersja sterownika?
adadur Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czytaj czyta czytaj Zadajesz tyle pytan a odp. juz dawno padly Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
irlandczyk007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 mimo to prosze o pomoc przynajmniej jesli chodzi o ten fis ktory dzis wymienilem a wiec o ten pin 1 i ta mase.dziala to bez podlaczenia do masy.Po co wiec ta masa? W moim fis nie ma opcji zmiany trip 1 i trip 2 .Wyswietla tylko 2 czemu?
adadur Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zdarza się że ludzie mają PIN 1 w tej kostce - wypsikaj płyn spr. czy masz czujnik poziomu płynu (wiązka może być tylko sprowadzona do wtyczki w słupku A) Z PIN 1 idze do masy jak ktoś robi "tymczasowe" rozwiązanie - normalnie to idzie do czujnika (przez wtyczkę w słupku A), przechodzi przez czujnik i drugi pin z czujnika leci dopiero do masy - jak czujnik jest zalany to zwiera do masy jeśli ubędzie płynu to czujnik zadziała i rozwiera obwód co wywala kontrolkę na FIS. Co do wskazań DIS 1 i DIS 2 sprawdź adaptacje i kodowanie - choć musiałeś to zmieniać po dołożeniu manetki.
irlandczyk007 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Tak zmienialem i mam tylko dis 2 w swoim .(niewiem co moglem pomylic) zmienilem tylko bodajrze 4 wartosc z 0 na 1)Co do pinu to chodzi mi tylko to ze ja nie podlaczalem czujnika tylko chcialem oszukac wskazanie ze płynu nie ma.Wpiolem sie pod pin 1 ale nie zmasowalem i dziala.Teraz mysle po co to masowac?
Slawek Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Chyba źle zaadaptowany FIS w liczniku, ma być pozycja druga 'Board Computer' z 0 ustawić na 1 (x?xxx), a pozycja trzecia 'Driver Information System' z 1 na 0 (xx?xx), masz na pierwszej stronie dokładnie. Co do pinu pierwszego od czujnika sprysków i masy, wprowadź prawidłową adaptację i zobacz czy nie zapiszczy brak płynu.
irlandczyk007 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Chyba źle zaadaptowany FIS w liczniku, ma być pozycja druga 'Board Computer' z 0 ustawić na 1 (x?xxx), a pozycja trzecia 'Driver Information System' z 1 na 0 (xx?xx), masz na pierwszej stronie dokładnie. Co do pinu pierwszego od czujnika sprysków i masy, wprowadź prawidłową adaptację i zobacz czy nie zapiszczy brak płynu. Przepraszam mam dis 1 i dis2 Nie wiedzialem wczesniej jak przelaczyc .Teraz juz jasne. Odnośnie tego pinu to pierwsze zrobilem jak pisało pokazała sie infomrajca o braku płynu.Wsadziłem kabel do pinu 1 ale go nie zmasowałem no i znikła informacja o braku płynu do spryskiwacza. Wszystko to jakos dziwne
kivlov Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam, Przed sekunda wymieniłem obie manetki na raz (od kierunku i fisa) pod avanta i jeszcze nie podłączałem komputera bo czekam na kabelek i niestety mam error abs tzn wyświetla mi się komunikat o błędzie abs i go faktycznie nie mam. Cały czas wyświetla mi się napis BRAKE. Co radzicie zrobić?
adadur Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam,Przed sekunda wymieniłem obie manetki na raz (od kierunku i fisa) pod avanta i jeszcze nie podłączałem komputera bo czekam na kabelek i niestety mam error abs tzn wyświetla mi się komunikat o błędzie abs i go faktycznie nie mam. Cały czas wyświetla mi się napis BRAKE. Co radzicie zrobić? bez VAGa do takich modów podchodzisz ... zczytaj błędy mam nadzieję że przejechałeś po wymianie kilkaset metrów i kontrolka dalej świeci.
kivlov Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak przejechałem 1,5km i nadal świeci i do tego ten napis BRAKE i brak abs. Muszę czekać na kabel, miałem mieć od zaraz, ale brat nagle wyjechał i nie mam jak go odebrać. ---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- Zastanawia mnie jedna rzecz - gdyż jak włączam stacyjkę to nie wyświetla mi się kontrolka spryskiwacza, a przecież założyłem manetkę od FIS'a.
Slawek Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Spryskiwacz wyświetla i piszczy po zaadaptowaniu vagiem FISu w liczniku, po samym założeniu manetki nic się nie dzieje.
kivlov Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Koledzy jestem amatorem, ale pod programem POLSKI VAG 4,9 da radę to zrobić bo nie wiem, gdzie co zmieniać.
Slawek Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Nie wiem czy polskim vagiem to zrobisz -choć może się da. Ale najlepiej zrób to VAG-COMem (lub VCDSem -jeśli posiadałbyś odpowiedni kabel)
kivlov Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 A gdzie to zrobić VCDSem tzn w jakiej zakładce? Co do ABSu to wyskoczył mi błąd 788 ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Podłączyłem się pod vcds-Lite, ale nie wiem, gdzie co mam zmienić.
domin79 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 zapewne odpiołes wtyke od modułu i teraz bedziesz adoptował wsio od nowa:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/
kivlov Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 I o to mi chodziło, Jutro z rana wskakuje do auta z lapkiem i ustawiam bo szkoda jeździć w tych pogodach bez ESP. ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 20:51 ---------- Panowie poradziłem sobie z błędem ESP, ABS. Działa ok tylko teraz nie wiem dlaczego nie działa mi przełączanie na manetce (FIS). Pokazuje mi jak dawniej tylko ile mogę jeszcze przejechać, a wszystko zrobiłem wg. instrukcji. Czy to przez moduł 8e0 953 549 F? Nie mam inf. odnośnie spryskiwacza. 16-Steering Wheel ustawiam: 00012 natomiast w 17 - Instruments 01100 Używam VCDC litle. ---------- Post dopisany at 10:50 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ---------- "Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy." Mi coś chyba nie przyjmuje ten komendy. ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Przepraszam, że was tak męczyłem. Jedną cyferkę źle wpisałem Teraz już działa zamiast 11100 pwinno byc 11000
adadur Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 I o to mi chodziło,Jutro z rana wskakuje do auta z lapkiem i ustawiam bo szkoda jeździć w tych pogodach bez ESP. ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 20:51 ---------- Panowie poradziłem sobie z błędem ESP, ABS. Działa ok tylko teraz nie wiem dlaczego nie działa mi przełączanie na manetce (FIS). Pokazuje mi jak dawniej tylko ile mogę jeszcze przejechać, a wszystko zrobiłem wg. instrukcji. Czy to przez moduł 8e0 953 549 F? Nie mam inf. odnośnie spryskiwacza. 16-Steering Wheel ustawiam: 00012 natomiast w 17 - Instruments 01100 Używam VCDC litle. o ile sterownik 16 do przyjęcia to w 17 chyba coś nie tak... zerkni tu: Audi A4/S4/RS4/Cabriolet (8E/8H) - Ross-Tech Wiki "Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy." Mi coś chyba nie przyjmuje ten komendy. ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Przepraszam, że was tak męczyłem. Jedną cyferkę źle wpisałem Teraz już działa zamiast 11100 pwinno byc 11000 podane jest: "Channel 081: Vehicle Data Learning To start the process for vehicle data (VIN) learning, enter/save 00111 as new value." to nic nie zrozumiałem z twej wypowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się