mycha1236 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Witam wszystkich zabieram sie do odblokowania pelnego Fis wszystko jest dla mnie zrozumialem poza tymi problemami z kodowaniem przeczytalem od 1do 41 strony i napotkalem XXX odpowiedzi co do kodowania w adresie 17 jak w koncu powinno byc bo sa odpowiedzi : 31000 , 31100, 31200, 31001 ? Dwie pierwsze pozycje sa dla mnie jasne dotycza podswietlenia igiel i zegarow oraz poziomu Fis 1 i 2 zas co oznacza 3 pozycja ? 0 - DIS 1 /1 - Highline bez DIS /2 - DIS 2 , pozycja 4 ? 0 - brak Wyświetlacz, Oświetleniowej nieaktywne / 1 - Wyświetl i Oświetleniowej aktywnych , i 5 ? 0 - zdalny Zegar nie działa /1 - zdalny Zegar aktywnych Pozdrawiam , z gory dziekuje za odpowiedzi i wyjaśnienie.
Slawek Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 W trzeciej pozycji ustawiasz DIS 1, czyli dajesz 0. Wychodzi kodowanie adaptacji 31000 (chyba że masz zegar ustawiany radiowo w liczniku to dajesz 31001).
mycha1236 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Mozesz tak prosto wytlumaczyc jak mam rozpoznac czy mam ustawiany radiowo zegar w liczniku ?
Slawek Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Jeśli masz symbol antenki z lewej strony przy godzinie to masz ustawiany radiowo zegar, a jeśli nie masz nic takiego tylko samą godzinę, to zegar ustawiany ręcznie.
StachuCBR Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Witam. Kilka dni temu założyłem manetkę pełnego fisa. I mam mały problem aby to ustawić/zaprogramować.! Wcześniej ustawiałem kodowanie, lecz z innego posta dowiedziałem się iż trzeba ustawić adaptację. Wchodzę w [Adres 17 - Instruments] i tam kolega z innego posta pisał że trzeba wpisać kodowanie pięcio cyfrowe "31000". Lecz w tej opcji mogę wpisać max. trzy cyfry. Natomiast w [Adres 16 Steering Wheel] wpisuję kod: "00011" i wydaję się działać prawidłowo- reaguję na przycisk "reset". Proszę o pomoc? Nie mam pojęcia co robię nie tak. Na dodatek nie działa prawidłowo wskaźnik paliwa- po włączeniu zapłonu, wychodzi poza skalę- coś pokręciłem. Dzięki z góry.
Slawek Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Co Ty sobie ubzdurałeś że tylko trzy cyfry masz w adaptacji. Oczywiście mam nadzieję ze wchodzisz w Instruments-17, Adaptację-10 i wybierasz kanał 19. Domyślam się że masz tam 100, ponieważ pierwsza cyfra odpowiada za oświetlenie licznika od modelu 2002, dlatego masz tam zakodowane zero. Drugą cyfrę masz też zero, więc ich po prostu nie widać, wpisujesz 1000 dajesz test który na pewno przejdzie, później zapisz i wszystko działa - zobacz Co do wskaźnika paliwa, sprawdź czy masz stare kodowanie ustawione, bo możliwe że pomieszałeś jak próbowałeś FIS tam kodować.
misiek2000 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tak potwierdzam kodowaliśmy licznik 17 a nie robiliśmy adaptacji, zj.....sprawę. Nie spisaliśmy kodu ecu i serwisu i klapa. Jak teraz odzyskać kod?
-RamzeS- Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 miro_x dzieki za wstawienie wątku daje rade
Slawek Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Proponuję zakodować pięć zer (00000), później ewentualnie przeprowadzić test zegarów.
StachuCBR Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Pięć zer, było już kodowane. I nie przyniosło to rezultatu
mycha1236 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Witam wszystkich rezaczy opcji na którą niemcą było szkoda poru euro . Po przeczytaniu widzę że naprawdę nie jest to takie trudne jak sie może nie którym wydaje i nie powinienem mieć z tym większych problemów i mam zamiar odblokować tę opcję w mojej furce Przeczytałem ten wątek w całości parę razy i jedno co mi się rzuciło w oczy to jeden nie rozwiązany problem . Czy występuje to u wszystkich czy tylko w nielicznych przypadkach? Czy jest już na to rozwiązanie? Właśnie dzisiaj dołączyłem do grona szczęśliwców posiadających pełny FIS Mam kilka pytań do znawców natury technicznej: na nieodblokowanym fisie pokazywalo mi ze na tej ilosci paliwa co mam w baku (mniej jak 3/4 baku) moge zrobic jeszcze 650km. Jak odblokowalem fisa to skoczylo mi na 400 i nawet po kilkunastokilometrowej jezdzie niewrocilo do wartosci przed odblokowaniem. Poza tym na spalaniu chwilowym w pozycji 1 fisa skacze mi spalanie niemilosiernie nawet jak nieprzyspieszam dynamicznie tylko tak normalnie do 2,2 tys obrotow to skacze nawet powyzej 25 litrow/100km. Wiem ze przy przyspieszaniu spalanie chwilowe powinno sila rzeczy skakac ale w takich rozbieznosciach... Czy Wy macie tak samo czy u mnie cos jest nieskalibrowane? dzieki z gory za odpowiedzi. pozdrawiam po trzecie po odblokowaniu FISa warto zrobic jedna rzecz; mianowicie FIS jest polaczony ze wskazowka do paliwa. Z racji tego ze FIS Ci liczy srednie spalanie w danym momencie to tez zasieg na paliwie moze sie zmieniac i przy tej samej ilosci mozesz przejezdzac 400 albo 600km. Wiec teraz najlepiej rozblokowac FISa ze wskazowka i wskazowka bedzie pokazywala faktyczna ilosc paliwa. Nie łapię za bardzo o co chodzi,więc czekam bo też dokładałem fis... to moze bardziej na chlopski rozum. Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa. Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa. Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy Ok ! Wszystko ładnie pięknie ale jak rozłączyć tą wskazówkę z Fisem . Czy można to zrobić Vagiem , i czy wogule można???? Jeżeli ten problem jest opisany w jakimś innym watku to proszę o namiar , będę bardzo wdzieczny. Dzięki Witam mocno to odgrzewane ale nie znalazłem w całym wątku informacji czy ktoś posiada wiedzę jak to zrobić jeśli tak , może znalazł by się ktoś życzliwy kto by wyjaśnił jak to zrobić. Pozdrawiam
miro_x Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Kolego kodowanie w 17 to w zasadzie prosta sprawa. Raczej mało prawdopodobne żebyś miał 3 cyfry zakodowane. Chyba gdzieś źle wszedłeś. Wejdź tak jak w instrukcji w grupę 17 Instruments później przycisk numer 10 adaptacja i wybierasz kanał 19. Spróbuj zakodować 31000 jeśli nie masz zegara radiowego powinno wejść. A w steering wheel Ci zapisało odpowiednie kodowanie ? Wybierz opcje wg opisu pamiętając że pierwsza cyfra to 0! Czyli 0 a później odpowiednie opcje wg opisu ---------- Post dopisany at 08:37 ---------- Poprzedni post napisany at 08:32 ---------- aha jeszcze jedno który ty masz rocznik bo B6 w 2000r nie było.
domin79 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 aha jeszcze jedno który ty masz rocznik bo B6 w 2000r nie było. a no było , pierwszy sedan w B6 wylazł w 2000r:wink:
kwapaa Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak tak, ja mam, 30grudzień 2000 produkcja. zawsze to lepsze niż żeby był z 2stycznia 2001... wiadomo, chłopakom w fabryce po sylwestrze ręce pewnie drżały hehe
StachuCBR Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak, w steering wheel zapisało kodowanie, i działają przyciski manetki. natomiast z Adaptacją w Instruments nie zawszę da się połączyć.
miro_x Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 jeśli nie możesz się połączyć to może coś masz z vagiem . popytaj na lokalnych spotach i spróboj od kogoś innego.
StachuCBR Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Dzięki wielkie. Było sporo komplikacji, lecz już śmiga.
Slawek Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 I jak z tym wskaźnikiem paliwa poradziłeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się