Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 21.03.2017 o 11:22, salamon napisał:

Wychodzi na to że jest spora różnica w obsłudze FIS tak jak kolega biggman napisał w licznikach B7 jest menu, w B6 ekran się wyłącza

Człowiek całe życie uczy się czegoś nowego ;)

Koledzy potwierdzam założyłem moduł z końcówka Q od b7 odblokowalem Fis i po 3x naciśnięciu reset ekran gaśnie no i zamiast XX3XX   trzeba wpisac XX0XX  "3" nie przyjmuje.

Czyli jak bym miał moduł z b6 to po naciśnięciu reset przełącza się  miedzy  poz 1 i 2 bez gaśnięcia ekranu?

Opublikowano

W B6 też gaśnie ekran.

Opublikowano

znacie kogos kto w uczciwych pieniadzach dolozy mi full kolorowy fis do b6 1.9 tdi 2004r avant

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie do działającego czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wystarczą części z 1 posta czy trzeba coś dokupić ? Za cholerę nie mogę znaleźć części i numerze 7M0 979 021 E .

Opublikowano
2 minuty temu, Rafciu_js napisał:

Panowie do działającego czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wystarczą części z 1 posta czy trzeba coś dokupić ? Za cholerę nie mogę znaleźć części i numerze 7M0 979 021 E .

to jest kabelek. w sumie go nie trzeba jak sobie piny np z allegro kupisz. kabelek dostepny w serwisie.

Opublikowano
2 godziny temu, miro_x napisał:

to jest kabelek. w sumie go nie trzeba jak sobie piny np z allegro kupisz. kabelek dostepny w serwisie.

Mógłbyś podać jakąś aukcje z allegro ?

Opublikowano

kiedyś miał na allegro radiofabric czy jakoś tak a teraz nie wiem musisz poszukać albo w najbliższym sklepie z elektroniką dobrać. w Rzeszowie koło stadionu stali albo naprzeciwko Tesco.

Opublikowano

Koledzy mam odblokowany fis i dołożoną manetkę wszystko działa bez problemu tylko nie pokazuje błędów spalonych żarówek.Da się to jakoś zrobić?

Opublikowano

Tylko zmiana mce ratuje

Opublikowano
8 minut temu, doman96b6 napisał:

Tylko zmiana mce ratuje

Czyli??Coś trzeba wymienić jeszcze ??dużo roboty?

Opublikowano

mce czyli modul centralnej elektryki w odpowiedniej wersji. nie pamiętam chyba high ktora obsluguje żarówki , na forum była rozpiska wszystkich modułów. Podłączenie to wpięcie trzech kostek, kodowanie i chula.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

 

B6

W pierwszej fazie produkcji moduł występował w trzech wersjach:

- 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS”, brak kontroli żarówek)

- 8E0 907 279 A (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS, brak kontroli żarówek, ale z obsługą układu zmywania reflektorów)

- 8E0 907 279 B (HIGH – pełna funkcjonalność)

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

B7
Wersje LOW:
8E0 907 279 H (wycofany ?) -> 8E0 907 279 K (wycofany 01/03/2007) -> 8E0 907 279 M

Wersje HIGH:
8E0 907 279 J (wycofany ?) -> 8E0 907 279 L (wycofany 01/10/2005) -> 8E0 907 279 N


Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, koloboro napisał:

 

B6

W pierwszej fazie produkcji moduł występował w trzech wersjach:

- 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS”, brak kontroli żarówek)

- 8E0 907 279 A (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS, brak kontroli żarówek, ale z obsługą układu zmywania reflektorów)

- 8E0 907 279 B (HIGH – pełna funkcjonalność)

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Mam taki moduł od wersji z kolorowym lcd z pełnym fisem z a4 b6.Jak to pozniej zakodować?

Opublikowano

vag com w instruments w adaptacjach trzeba poszukjac

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Może ktoś podać kodowanie do błędu żarówek?

Opublikowano
3 godziny temu, A4 B6 Multi napisał:

 tylko nie pokazuje błędów spalonych żarówek.Da się to jakoś zrobić?


Temat wałkowany kilka lat :hi:

 

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 21.05.2017 o 17:41, wrclaguna napisał:


Temat wałkowany kilka lat :hi:

 

 

Nie mogę tego znalezc....

Edytowane przez A4 B6 Multi
Opublikowano

Witam,  po zakodowaniu FISa komputer przestał pokazywać, że otworzyły się drzwi tylne ze strony pasażera. Przed kodowanie wszystko działało jak należy. Ktoś ma może pomysł o co może chodzić ? Pozostałe drzwi, klapa i maska pokazuje jak należy. Pacjent B6 

Opublikowano

To zbieg okoliczności,najprędzej padł Ci mikrostyk w zamku drzwi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...