Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy powyżej 110 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Opublikowano

Kolego najprawdopodobniej turbo zapieczone i wpada w tryb awaryjny. Jak nie bedziesz go gonił na wysokich obrotach to spokojnie wrócisz do domu.

Opublikowano

Kolego najprawdopodobniej turbo zapieczone i wpada w tryb awaryjny. Jak nie bedziesz go gonił na wysokich obrotach to spokojnie wrócisz do domu.

prawdopodobnie turbo :(

Opublikowano

jak koledzy mówią

Opublikowano

Przy moim poprzednim audi stało mi sie tak raz, zgasiłem samochód i po odpaleniu było wszystko ok! Przejeździłem tym autem od tamtego czasu 70 tys km i nigdy sie to nie powtórzyło i nie wiem co było.

Skoro u ciebie dzieje sie tak za każdym razem to tak jak koledzy piszą, turbina wymięka :confused4:

Opublikowano

Przedmuchaj go na drugim biegu przez 30sek przy 4k obrotow, moze cos pomoze

Opublikowano

Sorki że się wtrącę a może przyczyną jest pęknięcie lub nieszczelność przewodów od turbo, choć i tak bez waga można snuć różne hipotezy :gwizdanie:

Opublikowano

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.
Opublikowano

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.

to normalne ,że kontrolka się zapala jak wchodzi w tryb awaryjny ,

Przedmuchaj go na drugim biegu przez 30sek przy 4k obrotow, moze cos pomoze

takie procedury się robi by właśnie nie zapaskudzić turbawki...2-ka ,3-ka gaz do 4k,i ściągnięcie nogi z gazu aż obroty spadną do 2.5k - 2-3 powtórzenia by rozruszać zmienną geometrię ,

kolego Waldek1 wykonaj sobie logi dynamiczne by sprawdzić ,czy turbo przeładowuje-jak tak będzie to będziesz miał pewność,że turbo do czyszczenia

zamulony samochód :thumbdown:

Opublikowano

witam właśnie jestem na wakacjach w dębkach jadąc tu na autostradzie przy włączeniu 6 biegu nagle silnik traci moc tak jak by nie dochodziło paliwo, jadąc spokojnie do 100 nic się nie dzieje, w pewnym momencie chciałem wyprzedzać i przycisnąłem wtedy zapaliła się kontrolka żółta silnika. może ktoś w okolicach dębek ma komputer z oprogramowaniem, albo wie co to za przyczyna, NO OCZYWIŚCIE POZDROWIENIA ZNAD MORZA

Nastepnym razem jak to sie stanie zatrzymaj auto i odpal ponownie, zobacz czy bedzie ten sam problem. Dziwne, ze zapala Ci sie check engine.

mi też czasem się zapalała po powiedzmy 3 trybie awaryjnym w ciągu kilka dni .... potem ostro go przedmuchałem i śmiga ok .... najgorzej jak wsiadam po kilku dniach po jeździe żony .... na autostrade i wiksa :)
Opublikowano

wspolczesne diesle nie lubia niskich obrotow. a wiekszosc ma sklonnosc do delikatnej jazdy z niskimi predkosciami obrotowymi silnika. to sprzyja osadzaniu sadzy w turbienie i zakleszczaniu ukladu zmiennej geometrii.

generalnie aby sprawdzic co jest przyczyna problemow nalezy podlaczyc VAG-a i zczytac bledy i zrobic logi.

gdyby kolega raczyl uzyc wyszukiwarki znalazlby wiele watkow nt tego typu przypadlosci, skoro kolega tego nie uczynil, znaczy nie zapoznal sie z regulaminem forum :cool1:

poki co wątek zamykam, gdy wykonasz diagnostyke utworz watek w odpowiednim dziale.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...