Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] K03 a K03s


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

058 145 703J taką mam u siebie i ma spory luz osiowy więc zastanawiam się już nad wymianą.

Czy K03s podejdzie p&p czy trzeba coś modzić?

I drugie pytanko.Jaka jest różnica pomiędzy nimi?

Od razu mówie ,że w necie znalazłem masę sprzecznych opinii np: że K03s ma 8 łopatek ale tylko w wersjach z silnikiem ustawionym poprzecznie.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11057

Opublikowano

K03-073 jest wydajniejsza, siedzi w BEX-ie

podchodzi P&P w miejsce K03-029

Opublikowano

Domjenick ma gdzieś foty jednej i drugiej

napisz do niego to Ci wysle

robi Ci to jakąs róznice ? 8 - 12 ????

jak chcesz jakies mocniejsze turbo które podchodzi P&P to pisz na PW

Opublikowano

dla silnika ustawionego podłużnie K03 ma 12 łopatek a K03s 8

0005_vs_00731.jpg

Opublikowano

Mam pytanko jak można ten luz zauważyć bez rozbierania i z rozbieraniem ?

Opublikowano

Mam pytanko jak można ten luz zauważyć bez rozbierania i z rozbieraniem ?

zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec

Opublikowano

dzięki kolego za informacje bo rano tak słyszę przez chwile około 2 minut gwizd

Opublikowano

dzięki kolego za informacje bo rano tak słyszę przez chwile około 2 minut gwizd

Ten gwizd to pompa tłocząca powietrze znajdująca się pod turbiną - śpij spokojnie :good:

Opublikowano

tzn .tak przy dodawaniu gazu to będzie to ?

Opublikowano

zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec

raczej od dolotu powietrza,no chyba ,że masz takie długie palce,żeby przez wylot z kompresora palcami dotknąć łopatek :cool1::wink4:
Opublikowano

zdejmij waz od turbiny ten co idzie do intercoolera zlap za wirnik i poruszaj, obejrzyj stan lopatek czy nie wytarte i wszyskto bedziesz wiedziec

raczej od dolotu powietrza,no chyba ,że masz takie długie palce,żeby przez wylot z kompresora palcami dotknąć łopatek :cool1::wink4:

palec grzebalec

Opublikowano

Ko3 - 2000

COMPRESSOR WHEEL

12 Blade

Inducer: 33.6mm

Exducer: 46mm

Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL

Inducer: 45mm

Exducer: 38mm

Tip height: 6.8mm

Blades: 11

Ko3S - Late 01+

COMPRESSOR WHEEL

8 Blade

Inducer: 38mm

Exducer: 51mm

Tip height: 4.4mm

TURBINE WHEEL

Inducer: 45mm

Exducer: 38mm

Tip height: 6.8mm

Blades: 11

Ko4-001

COMPRESSOR WHEEL

12 Blade

Inducer: 35mm

Exducer: 50mm

Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL

Inducer: 50mm

Exducer: 42mm

Tip height: 6.4mm

Blades: 11

k04-023

TURBINE WHEEL

Inducer: 52mm

Exducer: 61mm

Opublikowano

tam jest "przelotka" pomiedzy przewodem a turbo

nakrętka na przewodzie olejowym ma gwint M14X1.5 ale niestety nie wiem jaki jest gwint w turbo

gwint od płaszcza wodnego tez ma inny wymiar od olejowego

i tyle co wiem :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

nakrętka na przewodzie olejowym ma gwint M14X1.5

ok

A drugi koniec tej rurki przykręcony do obudowy filtra jest śrubą imbusowa?Wiesz jaki tak jest gwint?

Pytam bo chcę sie zabezpieczyć na wypadek awarii w trasie.Dzisiaj uwiązałem westgate'a na próbę i da się jechać nawet w miarę.

Opublikowano

z drugiej strony jest taka sama nakrętka

po jaki ...uj uwiazałes WG ? :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Z drugiej strony nie widzę.Jest tylko ta rurka.W etce też są dwie opcje.

Uwiązałem na próbę bo jak puści olej to będę musiał coś z tym zrobić na trasie jak zaślepie dopływ oleju.

Na razie jest ok.Regenerowana przyjdzie w następnym tygodniu z reampoland.

Dzięki za namiary.

Opublikowano

robiłes std czy coś mocniejszego ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...