Duro Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 A dlaczego ma mi polecieć przekładnia?? Przecież najpierw zalałem febi i myślałem że oszaleję jak mi bardzo głośno pompa wyła więc potem przepłukałem i zalałem ATFem i teraz mam cichutko
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 a stąd że przekładnia jest smarowana własnie płynem hydraulicznym. a nieodpowiedni, do tego spieniony płyn nie mając odpowiednich parametrów, tego smarowania nie zapewniał. jak sądzisz dlaczego się odpowietrza układ wspomagania przy wyłączonym silniku? a silnik włącza się na krótko? właśnie, żeby zapobiec uszkodzeniu pompy wspomagania.
Duro Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 Czyli w moim przypadku nieodpowiednim płynem był febi bo przy nim pompa mi źle pracowała i płyn bardzo się pienił, a teraz gdy mam ATF wszystko wróciło do normy i działa jak należy
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 tak, ale nie wiesz jakie sa skutki pracy w tamtych warunkach. z reguły to bomba z opoznionym zaplonem... pompa nie zepsuje sie od razu, po prostu w tym czasie zuzywala sie np 10x bardziej niz w normalnych warunkach
adadur Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Tłumasz ludziom... Róznica w kupnie oryginalnego płynu a jakims innym to 30-40zł jeśli mam mieć w perspektywie regenereacje przekładni - chyba 700zł czy wymianę pompy - pewnie też nie mało to wolę wydać te parę groszy więcej.
slaweq Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Róznica w kupnie oryginalnego płynu a jakims innym to 30-40zł A co z płynami Febi? Zaliczasz je do tych "innych" gorszych, nie oryginalnych, nie zalecanych?
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Tłumasz ludziom... Róznica w kupnie oryginalnego płynu a jakims innym to 30-40zł jeśli mam mieć w perspektywie regenereacje przekładni - chyba 700zł czy wymianę pompy - pewnie też nie mało to wolę wydać te parę groszy więcej. ludzie dalej swoje nie chodzi o to ze febi jest zly czy dobry. gdy kupujesz olej w serwisie nie ma ryzyka ze dobierzesz niewlasciwy. to jest problem. jezeli nie ma sie pewnosci, trzeba najpierw ją rozwiac. w pewnych wypadkach nie ma sensu oszczedzac.
krzysiek23 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 niema co oszczedzac zwlaszcza ze ori plyn to koszt 39 zl,i gwarancja ze z nim musi chodzic wszystko ok
adadur Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 niema co oszczedzac zwlaszcza ze ori plyn to koszt 39 zl,i gwarancja ze z nim musi chodzic wszystko ok Oryginalny płyn to koszt ok 70 zł +/- 3 zł więc wyraźnie droższy od FEBI ale mamy pewność że lejemy to co powinno być.
domjenick Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 ja mam podobny problem ,otoz zaczela mi wyc pompa,okazalo sie ze mam maly poziom plynu pojechalem do mechanika i sprawdzil ,byl wyciek ,zmienil obejmy na wezykach ,wszystko jest ok ale tylko na zimnym silniku ,kiedy jest rozgrzany np po przejechaniu kilkudziesieciu km zaczyna wyc pompa szczegolnie na wstecznym ,jak ustawiam auto na parkingu, auto ma niskie obroty i to slychac jak wyje ,plynu jest opor,na zimnym ,przy ruszaniu z miejsca nie slychac nic...dla mnie jest to dziwne moze to juz ostatnie dni pompy wspomagania/
krzysiek23 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 jezeli chodzi o plyn G004000 to koszt 39,36 w ASO 100proc.jezeli w benzynach maja inny to sorki za zamieszanie i wprowadzenie w blad [br]Dopisany: 19 Luty 2008, 14:46 _________________________________________________zmien najpierw plyn moze pomoze
domjenick Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 juz zrobilem, poczytalem i odpowietrzylem,teraz nawet kiera jakby ,lzej sie obraca, nie slychac pompy przy parkowaniu,na razie pomoglo ,ale jedno mnie zdziwilo,ze nawet troche poziom plynu przy odpowietrzaniu ,nie opadl...dziwne ale jesli wszystko dziala, no to czym sie przejmowac[br]Dopisany: 21 Luty 2008, 20:27 _________________________________________________no i znow to samo ,moze nawet gorzej wczoraj wieczorem sprawdzalem auto,bo znow zaczela pompa wyc,probowalem ja odpowietrzyc,na zgaszonym silniku,prawo,lewo,itd ,potem odpalilem auto i co? pompa wyje jeszcze glosniej,az ludzie ogladaja sie za mna na ulicy. Na poczatku wyla,na wolnych obrotach,jak nie dodalem gazu i probowalem skrecic na wolnych ob.,to auto malo nie zgaslo,kiera chodzila,jakby w ogole nie bylo wspomagania,dopiero na wysokosci 2000 ob. jest ok,tzn kiera chodzi lekko i nie slychac pompy,chociaz przy tych obrotach moze nie byc jej slychac, plyn zielony,nie pieni sie,po ''odpowietrzeniu'' poziom minimalnie spadl czy to juz po pompie,czy co? ja jescze dzis sprobuje jescze raz ja odpowietrzyc ale juz rozgladam sie za nowa pompa,nie pamietam ,kto napisal takiego posta,ze jakby nie wlaczyl radia ,to nie szloby jezdzic,powiem wiecej,moja nie wyje,moja warczy jak wsciekla,a kiera chodzi coraz ciezej odglos mozna porownac do pracujacej wiertarki z udarem panowie poradzcie - probowac naprawic,czy kupic nowa i miec problem z glowy??[br]Dopisany: 16 Marzec 2008, 14:33 _________________________________________________no i wieczorem bylem odpowietrzyc jeszcze raz i cos dziwnego,a zarazem niepokojacego zauwazylem robilem tak :podnioslem auto na lewarkach ,odkrecilem nakretke od zbiorniczka i krece w lewo i prawo itd,po chwili stwierdzilem ,ze plyn jak byl zielony,to teraz jest brazowy i sie pieni ,jak nigdy dotad, jescze cos ,jak wlaczylem silnik, to poziom plynu spadl,co ja mowie, wessalo go do srodka ,ze nie widzialem go w ogole,kupilem plyn i chce go wymienic,ale taka sytuacja mnie nie pokoi,bo obok mojej byla jescze jedna i sprawdzalem ,jak tamta sie zachowuje,a tu nic nawet nie bylo widac jak sie poruszal plyn czy cos ,doszedlem do wniosku,ze mam zasyfiona pompe i cos przytkalo wezyk powrotny do zbiorniczka ,odessanie starego plynu i plukanie pompy,ok ,ale co z tym powrotem cos go przytkalo czy pompa padla?
Marcin81GT Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 dolacze sie do tego tematu gdyz mam podobny problem tylko ze u mnie na zbiorniczku pisze G00200 co to za plyn do wspomagania mineralny czy syntetyk??i jakiego powinien byc koloru prawidlowy plyn? bo ja kupilem czeronego elfa G3 po wymianie tak mi zaczelo wyc ze czuje sie jakbym mial traktor na plecach i sam nie wiem co mam dalej robic?
domjenick Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 podjezdzam dzis na warsztat i co slysze,mechanik z wieloletnim stazem mowi mi ,ze czegos podobnego nigdy nie widzial,jak zobaczyl,ze podczas pracy silnika plyn zostaje wessany do pompy,ale nie wyplywa z pompy powrotem, na szczescie to nie byl mechanik,ktory zna moje auto, ten powiedzial,ze musi zadzwonic do serwisu audi,bo on nie ma pojecia co to jest no rece mi opadly...tlumacze mu, zeby wymienil plyn,odkrecil pompe i przeczyscil,po zamontowaniu z powrotem bedzie wiadomo co jest z pompa,moze jest zapchana czy cos,a on rozlozyl rece ...zrobilbym to sam,ale zanim wroce z pracy ,to juz jest ciemna noc a nie mam garazu,wiec musze polegac na angielskich mechanikach po tym,co dzis uslyszalem,to smiem twierdzic 1:0 dla polskich specow ale pompa dalej warczy...
Gość puchatek27 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 witam ,a ja mam pytanie,bo tez mnie meczy pompa od dwuch tygodni i na zbiorniczaku pisze : uzywac tylko mineralnego oleju, i terasz mam pytanie bo nie wiem jaki mialem przedtem olej ,jaki kolor itp. dzis zaoferowano mi valvoline ful syntetyk, de kroom( czy cos taskiego) , febie zielona,wszystko syntetyki lub ful syntetyki,a na zbiorniczku pisze zeby uzywac mineralnego . Wiec jak to jest ??? Jaki olej i jaki kolor?????????
domjenick Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 mam prosbe do wszystkich jest okazja kupic pompe wspomagania,ale musze znac dokladny numer,gdzie moge go znalezc? ETKA pokazuje kilka np.8D0145156 do mojego silnika,ale jest tez koncowka po numerach KX,pasujace do mojego silnika,sa tez takie koncowki:K,L, iN czy one tez podeszlyby do mojego silnika?
franio Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 W grupie Vag tylko płyn koloru zielonego i żółtego, na pewno nie czerwony to mercedesy!!! I jak na zbiorniczku napisano mineralny to mineralny, nie kombinować :bicz3: I dla tych, którym pompa na...dala, miałem to samo, wszystkie objawy się zgadzają, mając niewiele do stracenia bo i tak pompke trza wymieniać wlałem płynu pod sam korek i ... po kłopocie
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 dolacze sie do tego tematu gdyz mam podobny problem tylko ze u mnie na zbiorniczku pisze G00200 co to za plyn do wspomagania mineralny czy syntetyk??i jakiego powinien byc koloru prawidlowy plyn? bo ja kupilem czeronego elfa G3 po wymianie tak mi zaczelo wyc ze czuje sie jakbym mial traktor na plecach i sam nie wiem co mam dalej robic? G002000 zastepiona teraz G004000M2 - kupisz w ASO za 40zl litr lej tylko to, nic innego...mi nalali syfu i mam teraz problem, opisalem w tym watku: http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_kierowniczy/b6_awx_problem_ze_wspomaganiem_strasznie_skrzeczy_przy_skrecaniu-t26350.0.html;new#new
marek_gie Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 wlałem płynu pod sam korek i ... po kłopocie No chyba trochę przelałeś jak pod korek
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 wlałem płynu pod sam korek i ... po kłopocie No chyba trochę przelałeś jak pod korek niby dobra opcja, ale moze miec skutki uboczne...w sumie sam bym sprobowal, ale mam nowke pompe ;p jak Ci to dzisiaj chodzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się