szydlos007 Opublikowano 8 Lutego 2022 Opublikowano 8 Lutego 2022 22 godziny temu, wrclaguna napisał: Tak pasuja Oki, czyli koniec końców, dokupuje ten pająk 4G8953502AD , obudowę z otworem pod manetkę tempomatu , montuje, koduje i trybi tak ? Obudowa z otworem pod tempomat może mieć taki numer 8K0953516 ?
wrclaguna Opublikowano 8 Lutego 2022 Autor Opublikowano 8 Lutego 2022 Do Q5 obudowa pod tempomat to 8K0953512E 1
szydlos007 Opublikowano 8 Lutego 2022 Opublikowano 8 Lutego 2022 Dziękuje za wyczerpująca odpowiedz i pomoc. Ale póki co robota musi stanąć ponieważ tej obudowy o tym symbolu nie ma na Allegro ani olx , na Allegro jest ale bezowa a ja czarna potrzebuje - może ktoś ma ?
bodas Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 (edytowane) Mam duży problem. Zamówiłem manetki zanim sprawdziłem jakiego producenta są obecnie w aucie i wrzuciłem do poliftowego S5 taśmę 8R0 od producenta Valeo, zamiast 8K0 od Kostal. Jak zobaczyłem w VCDS błąd, że sterownik jest niewłaściwy to zamontowałem znowu fabryczną taśmę i manetki. Jednak teraz nie jestem w stanie usunąć błędów. Świeci się ESP oraz oraz kontrolka układu kierowniczego na pomarańczowo. W sterowniku 1B od dynamicznego układu kierowniczego jest błąd braku nastaw podstawowych, ale nie mogę ich wykonać VCDS'em, bo nie znam kodu dostępu, ani grupy, w której się adaptuje. W sterowniku 16 nie ma błędów, a sam czujnik kąta skrętu bez problemu za każdym razem się adaptuje W sterowniku 44 jest błąd braku ustawień krańcowych kierownicy oraz "czujnik kąta skrętu- synchronizacja nie powiodła się" Krańcówek nie da się zaadaptować, układ nie reaguje na kręcenie kierownicą do końca i zatrzymanie w tej pozycji. Sama taśma była montowana w każdym z przypadków na wyprostowanych kołach i nie ma mowy o przekręceniu. Edytowane 26 Kwietnia 2022 przez bodas Dodanie zdjęć
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2022 tu masz cała procedure : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A5_(8T)_Active_Steering
bodas Opublikowano 11 Maja 2022 Opublikowano 11 Maja 2022 Za każdym razem kiedy inicjowałem procedurę w polu nr 4 nie pojawiała się żadna wartość pomimo, że postępowałem krok po kroku jak w opisie. W końcu spróbowałem wykodować z gatewaya moduł 1B, wyciągnąć bezpiecznik i dopiero wtedy ustawić krańcówki. Po raz kolejny porażka, ale po włożeniu bezpiecznika z powrotem do skrzynki moduł 1B zaadaptował się samoczynnie i krańcówki były już tylko formalnością. W międzyczasie próbowaliśmy zainicjować procedurę w Odisem-E i też nie dawało to efektu.
mati07 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Witam, chciałem założyć tempomat do swojego audi a4 B8. Kupiłem obudowę i przełącznik zespolony z tempomatem. Znalazłem temat tutaj na forum i według tego kupiłem przełącznik o numerze 8K0 953 502 BK (mam avanta). Posiadam taśmę o numerze 8R0 953 568K i według opisu obsługuje tempomat. Przy nowym przełączniku są dwie białe kostki i nie ma gdzie ich wpiąć. Jedna szersza od tempomatu i kierunkowskazów druga mniejsza od wycieraczkę. Jaki błąd popełniłem?Wychodzi na to że mam taśmę Valeo i chyba dla tego to nie pasuje, gdy kupię przełącznik o numerze 8R0953502K. Będzie ok?
dudzio1222 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 Przelacznik zespolony kierownicy AVANT - 8K0 953 502 BG 2008.03 do 2012.04 * licznik monochrom - 8K0 953 502 BK 2008.03 do 2012.94 * licznik kolor Mam taką sytuację, że posiadam manetki bez tempomatu, z monochromatycznym wyświetlaczem na liczniku, ale moja prawa manetka ma przełączniki na prawej krawędzi do sterowania funkcjami (przęłączam tam np. spalanie średnie na trasie, całkowite, chwilowe etc.). Według pierwszego posta powinienem założyć `8K0 953 502 BG`, natomiast jestem niemal pewien że powinienem `8K0 953 502 BK`, gdyż BG nie posiadają wspomnianych wcześniej przycisków. Samochód jest z 2011, przedlift. Taśma `8R0 953 568 K` Valeo, na kierownicy posiadam multifunkcje. Akurat się zerwała i kminię. Zamówiłem `8K0 953 502 BK` i taśmę `8R0 953 568 K`. Dam znać czy zadziała.
piotrgrzelak1711 Opublikowano 18 Września 2022 Opublikowano 18 Września 2022 Witam Aktualnie posiadam przełącznik zespolony o numerze 8K0953502A z licznikiem monochrom czy jeśli założę przełączniki o numerze 8K0953502BD to będzie działać ?
Misior Opublikowano 24 Października 2022 Opublikowano 24 Października 2022 Witam. Albo słabo czytam albo nie widziałem Podpowie ktoś które komponenty sprawdzić żeby zobaczyć czy da się w moim samochodzie założyć tempomat? Mam B8 Allroad 2013r czyli już polift. Z góry dziękuję.
Lulek95 Opublikowano 10 Lutego 2023 Opublikowano 10 Lutego 2023 Witam, od dłuższego czasu mam problem z tempomatem. Kupiłem manetke z taśma z końcówką G. Mam golasa z czerwonym fisem. Po założeniu wszystko działało sprawnie manetka reagowała prawidłowo na każde naciśnięcie. Problemy zaczęły się po wywaleniu ekologii. Manetka reaguje wyłącznie na naciśnięcie w dół, wtedy się włącza. Czasami wgl nie działa. Elektromechanik który wgrywał mi mapę wykluczył możliwość, że to przez to coś się zaczęło dziać z tempo. Próbowałem zakodować przełącznik jeszcze raz w vcds, nie pomaga to po zakodowaniu w module 16 zaczyna migać ikonka świec żarowych. Działa cały czas tak jak nie powinien. Oczywiście są błędy w sterownikach. Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet:. 8K0-953-568.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 953 568 G HW: 8K0 953 568 G Komponent: Lenks.Modul H10 0012 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 90304HDI0007M Kodowanie: 000017 Kod serwisu: WSC 12345 123 123455 VCID: 3E738BFFA977BC7BF1-806A 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01426 - Jednostka obsługi w kole kierownicy (E221) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 133 Przebieg: 321504 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2023.02.02 Czas: 20:49:08 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 173 Przebieg: 321504 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2023.02.02 Czas: 22:01:04 Przebieg: 321500km Numer naprawy: 2 -------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-CAGA) Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 MJ HW: 03L 906 022 B Komponent: R4 2,0L EDC H01 4378 Weryfikacja: 11H01--- Kodowanie: 0104002C18072118 Kod serwisu: WSC 65535 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022MJ A01006 ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod VCID: 79F958E3F8D95B4384-802C 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4332 - Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych układu napędowego P1647 00 [167] - - MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 321504 km Data: 2023.02.02 ACCI a Des: 0.000 m/s˛ Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛ ACCI st State-Bits 0-7: 0 Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 6 ACCI st Brk Err mp-Bits 0-7: 0 4481 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45) P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 321504 km Data: 2023.02.0 Tempomat (GRA): wymagana prędkość: 0.00 km/h Cr Ctl st Sh Off Irv Lst-Bits 0-7: 0 Cr Ctl st Sh Off Rv Lst-Bits 0-7: 255 Tempomat (GRA): położenie przełącznika-Bits 0-7: 193 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 PS te błędy po wykasowaniu i ponownym zakodowaniu tempo się ciągle ponawiają.
wrclaguna Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Opublikowano 11 Lutego 2023 to gotowca wgrywał ? tu bym szukał winy Kodowanie masz oki
Lulek95 Opublikowano 11 Lutego 2023 Opublikowano 11 Lutego 2023 10 godzin temu, wrclaguna napisał(a): to gotowca wgrywał ? tu bym szukał winy Kodowanie masz oki Zapewne tak, ja się na tym nie znam, zrobił to zrobił. Przestało działać, dzwonię on mówi że nie możliwe że od wykodowania. Mój kolega ma to samo po czipie. Btw to powinien po prostu moja fabryczna mapę przerobić pod eko off nie?
wrclaguna Opublikowano 12 Lutego 2023 Autor Opublikowano 12 Lutego 2023 Niech wgra ori soft i zobaczysz
omega7 Opublikowano 10 Marca 2023 Opublikowano 10 Marca 2023 Panowie, a da radę przerobić wersję bez wycieraczki z tyłu (BD) na wersję z wycieraczką (BK) poprzez przełożenie prawego patyka ze starego zestawu wskaźników? Zagra taka opcja czy nie bardzo? BD jest dużo tańszy i łatwo dostępny w porównaniu do BK. 8K0.953.502BD - 7Y0,7Y1+8T1+9Q2,9Q4,9Q7,9Q8 8K0.953.502BK - 7Y0,7Y1+8T1+9Q2,9Q4,9Q7,9Q8
Vanxon Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 W dniu 6.09.2022 o 08:41, dudzio1222 napisał(a): Przelacznik zespolony kierownicy AVANT - 8K0 953 502 BG 2008.03 do 2012.04 * licznik monochrom - 8K0 953 502 BK 2008.03 do 2012.94 * licznik kolor Mam taką sytuację, że posiadam manetki bez tempomatu, z monochromatycznym wyświetlaczem na liczniku, ale moja prawa manetka ma przełączniki na prawej krawędzi do sterowania funkcjami (przęłączam tam np. spalanie średnie na trasie, całkowite, chwilowe etc.). Według pierwszego posta powinienem założyć `8K0 953 502 BG`, natomiast jestem niemal pewien że powinienem `8K0 953 502 BK`, gdyż BG nie posiadają wspomnianych wcześniej przycisków. Samochód jest z 2011, przedlift. Taśma `8R0 953 568 K` Valeo, na kierownicy posiadam multifunkcje. Akurat się zerwała i kminię. Zamówiłem `8K0 953 502 BK` i taśmę `8R0 953 568 K`. Dam znać czy zadziała. I jak, działa? Bo mam dokładnie taka sama sytuacje.
radoslaw.cisz Opublikowano 19 Czerwca 2023 Opublikowano 19 Czerwca 2023 A może ktoś z kolegów , zajmuje się takimi przeróbkami ? Czytając dochodzę do wniosku, że to poza moimi umiejętnościami )) także może ktoś w ramach usługi się podejmie ? Moje auto to a4 b8 wersja „golas” bez kierownicy wielofunkcyjnej
wojtek26 Opublikowano 13 Lipca 2023 Opublikowano 13 Lipca 2023 (edytowane) ja kupiłem z kocowka BK avant z kolorowym fisem po walce cały czas sprezynka na desce błąd w sterowniku i po ruszeniu błąd komunikacji can z modułem kierownicy widocznie kupiłem uszkodzony bo po włożeniu starego wszystko zgaslo . Czy jest różnica w oznaczeniu na module kierownicy czy jest HW 12 czy HW16 bo widziałem o tym samym numerze OE z różnymi numerami HW. Edytowane 14 Lipca 2023 przez wojtek26
slavos13 Opublikowano 17 Stycznia Opublikowano 17 Stycznia Witam zakłądałem u siebie tempomat , sterownik mam 8k0953568D czyli nie obsługuje tempomatu . Kupiłem przełącznik zespolony 8k0953502BK z tasmą 8K0953568F , założyłem zakodowałem było ok. Zrobiłem jazde próbną wszystko działało jakies 15 min , wywaliło błąd esp , podpinam vaga i tam błąd 00778 czujnik kąta skrętu kierownicy G85 - 014 Wadliwy . Wiadomo ze przełącznik zespolony składa sie z trzech elementów : Manetki - sterownik - taśma czy w moim przypadku moze byc winna tasma czy sterownik ? w autotescie błędy : 01-Silnik - Stan: nie moze byćosiągnięty 1100 04-kąt skrętu kierownicy - stan nie moze być osiągnięty 1100 15- airbag - nie moze byc osiągniety 1100 16- koło kierownicy - stan - usterka 0010 kręcąc kierownicą np w lewo ,wartosci zwiększają sie do 160 i wskakują na - 1 az do -160 ( czyli kręcąc np w lewo to jeden obót kierownicy dochodzi do 160 , a kolejny obrót przeskakuje na minus aż do -160 ) czy moge przełozyc samą tasme ze starego przełącznika która ma oznaczenie 8k0953568D do sterownika w której była tasma z oznaczeniem 8k0953568F ? czy te tasmy są wszystkie takie same a tylko sterowniki sie róznią ?
JaroKuch Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Cześć, mam oryginalnie taśmę 8k0953568q i z uwagi na to że była uszkodzona została wymieniona na 8k0953568m. Czy w związku z tym może być problem z zakodowaniwm kąta skretu i ustawień skrajnych? Mam cały czas pomarańczowy komunikat z kierownicą i wykrzyknikiem. Do tego nie działa mi tylna wycieraczka, wcześniej działała. Mam samochód z tempomatem a ta taśma z końcówka M obsługuje aktywny i czy tu może być problem? W międzyczasie miałem jeszcze regenerowana elektroniczną maglownicy i nie mogę przyjść kalibracji czujnika kąta skrętu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się