mati101086 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam u mnie jest dziwna sprawa z moja a4 1z. Silnik strasznie mulowaty jest wiem ze 90KM to nie jakas rewelacja ale chyba powinien miec jak to diesel jakiegos kopa. Z moich ogledzin to wywnioskowalem kilka rzeczy po pierwsze turbina napewno nie zapieczona ani nic w tym stylu (po sciagnieciu weza ktory idzie od filtrta powietrza slychac ze gwizda) drugie spostrzeżenie to takie ze silnik ponizej 2000tys obrotow jest mega zmulony. Napewno ktos napisze zrob logi w VAGU a owszem z mila checia je zrobie gdyz zakupilem kabel lecz na forum jest troche malo zrozumialy opis jak dla kompletnego laika. Bylbym bardzo wdzieczny za jakas pomoc w zlokalizowaniu problemu
Musashi Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 uzyj wyszukiwarki. podlacz VAG-a zrob logi, sprawdz bledy. pozatym to 90KM a auto swoje wazy.
mati101086 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 ja wiem ze swoje wazy ale przed zakupem ogladalem inny 1z i zbieral sie o wiele szybciej niz moj. Logi maja byc statyczne czy dynamiczne ? I gdzie konkretnie wejsc w Vagu aby zrobic Logi. A wyszukiwarku uzywalem bo od zakupu samochodu praktycznie w kazdej wolnej chwili szukam odpowiedzi na swoje pytania lecz niestety nie na wszystkie da sie znalezc odpowiedz
Gość -makaveli- Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 sprawdź na kompie i zrób logi bez tego to wróżenie z fusów
SotoM Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 jak by było przeladowanie lub niedoladowanie to auto by sie jakos tam zbierało... ale z twojego opisu problemu wywnioskowałem ze twoj 1Zepsuty nie ma sily d*py ruszyc co mi wyglada na przepływomierz. najlepiej podpiac kompa i sprawdzic...
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Musashi chyba chodzi o: http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf :> :good: :good: :good: [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 09:42_________________________________________________ ja wiem ze swoje wazy ale przed zakupem ogladalem inny 1z i zbieral sie o wiele szybciej niz moj. Logi maja byc statyczne czy dynamiczne ? I gdzie konkretnie wejsc w Vagu aby zrobic Logi. A wyszukiwarku uzywalem bo od zakupu samochodu praktycznie w kazdej wolnej chwili szukam odpowiedzi na swoje pytania lecz niestety nie na wszystkie da sie znalezc odpowiedz tzn ze zle szukales. skoro sugeruje odnalezc odpowiednie wątki, tzn ze albo w nich doradzałem, albo je czytałem i uznałem że wypowiedzi i porady w nich zawarte są pomocne.
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 napewno wiele rzeczy jest pomocnych nie powiem ze nie ale nie wiem gdzie dokladnie v vagu zrbic te logi bo jak tworzy to wiem
Wihajster Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 napewno wiele rzeczy jest pomocnych nie powiem ze nie ale nie wiem gdzie dokladnie v vagu zrbic te logi bo jak tworzy to wiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START o co tutaj chodzi grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.
Killer1984 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. - to jest to... Tylko każdą grupę rób oddzielnie i na max nagrzanym silniku...
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 dobra cyzli logowac mam w zaznaczonym miejscu wszyskie ''grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023'' oczywiscie kazda osobno. Ale przez jak dlugi okres ? a te grupy jak logowac ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:''
goldi Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START o co tutaj chodzi grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. przecież sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie co teraz zadałeś
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 no ok ale jak dlugo robic logi ? bo poza tym chyba sobie poradze i jeszcze nie wiem co z tym ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:''
Dżej Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 no ok ale jak dlugo robic logi ? bo poza tym chyba sobie poradze i jeszcze nie wiem co z tym ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:'' Wszystko masz rozpisane, przeczytaj procedury na spokojnie. Bez paniki.
IDUAL Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Powiedzce mi po co mu każecie robić logi 018 023 BS011 czyżby pierwszy na świecie 1Z z pompowtryskami i ze zmienną geometrią turbo
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 witam udalo mi sie zrobic grupy normalne 001 003 004 007 013 czy to wystarczy ?
IDUAL Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Kolego w twoim przypadku to dynamiczne by sie bardziej przydały.
mati101086 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 no jak narazie zrobilem logi statyczne gdy tylko bede mial mozliwosc zrobie dynamiczne
IDUAL Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Jak bedziesz miał komplet to wklej do diagnostyki vag tam ci napewno pomoga co jest przyczyna braku mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się