colak Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 WitamPanowie , Jakis czas temu zamieniłem B5 ANB na B6 AVJ oczywiście 1.8T ANB 10 lat na gazowni i nie było zadnych wiekszych problemów spalanie srednio ok 11-12L Zamierzam do AVJ wwstawic gaz i pytanie czy sie opłaca - czytałem ze AVJ sporo palą? Jakie instalki polecacie ? Prosze o prawdziwe opinie najlepiej osób posiadające takie motory. dziekuję colak.
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 stag 300 plus wtryski Hanna pojedyncze reduktor AC R01 butla do jazdy do przodu myślę ze ten zestaw się sprawdzi.
colak Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 oki dzieki sprawdzę ten zestaw a jak z tym splaniem prawda ze 16-18 litrów gazu plą AVJ-ty?????
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 nie pamiętam dokładnie jaki silnik ma kolega w skodzie ale chyba AVJ własnie i ja go gazowałem chwali sie spalaniem około 12-13 tylko ze skoda lżejsza:)
kaj82 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 10-15 litrow bfb 163km Quattro, zestaw mam taki jak kolega wyzej wymienil i sobie chwale
Sieni Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 stag 300 plus wtryski Hanna pojedyncze reduktor AC R01 butla do jazdy do przodu myślę ze ten zestaw się sprawdzi. Też mam AVJ. Co kolega ma na myśli pisząć "butla do jazdy do przodu"? Pozdrawiam
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 "butla do jazdy do przodu" - jeśli masz butle w koło to po podniesieniu wykładziny i zdjęciu dekla z butli tak żeby dostać się do wielozaworu to stojąc za samochodem nie możesz widzieć wielozaworu, jeśli stojąc za samochodem doskonale widzisz wielozawór i wskazanie lpg na nim to masz butlę do jazdy na wstecznym. Czyli gdzieś d połowy zbiornika jak dasz buta możne przełączyć na benzynę
colak Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 no no ciekawe nie wiedzialem o tym , czyli jest cos w tym ze AVJ pali wiecej jak inne 1,8T a jakiej srednicy macie przewody zasilajace parownik fi 6 czy 8 ?
colak Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 no własnie i tu sie zaczyna:( i mam dylemat poniewaz juz jak miałem ANB to były podejzenia ze nie ogarnia tematu stąd moje pytanie ciekawe jak to jest ??? no i to spalnie mnie przeraza niestety
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 ludzie jeżdżą bez problemu na 6mm do 190km chcesz mieć pewność to załóż 8mm faro miedź nie da gwarancji.
fend18 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 ludzie jeżdżą bez problemu na 6mm do 190km chcesz mieć pewność to załóż 8mm faro miedź nie da gwarancji. mam u siebie brc 24sq na faro i jezdzi
predki74 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Powiem tak mam stag 4plus reduktor artick valteki czerwone spalanie w trasie czy jadę 90 czy 140 to 10 litrów gazu w mieście do 14 gazu a tak jak instalacja jest Oki to nie zapali ci się błąd sondy nasze silniki są bardzo czułe za dużo elektroniki .
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 reduktor artick valteki czerwone Nie polecił bym tego do silnika 1.8T
predki74 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 powiem tak nie narzekam chodzi jeździ nie mam problemu wiem że wtryski to sztuka ale co zrobić.
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 valteki dają gazu na około 30 koni z cylindra ty masz 37.
predki74 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 a nie chodzi o czasy wtrysku prędkość ich działania .Ja i tak będę zmieniał na hana
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Tak też są za wolne żeby stabilnie pracować na wolnych obrotach ale tym nie ugotujesz głowicy tylko będziesz miał problemy z biegiem jałowym, za mała wydajność wtrysków i reduktora to jest ważne dla dobrej kondycji głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się