Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] 2.5TDI Wtrysk sterujacy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanko do czego sluzy wtrysk sterujacy.Ciekawi mnie to poniewaz po odlaczeniu kostki silnik chodzi normalnie pali dobrze moc tez jest taka sama.Czy to znaczy ze jest on uszkodzony na Vagu nie ma zadnych bledow, sprawdzilem opornosc na wtrysku i wynosi ona 122. Dzieki za ewentualne odpowiedzi!

Opublikowano

ja tez mam tak w swojej akn 2.5 tdi v6 odepne wtrysk ster i chodzi tak samo ,auto ma moc pali 7,5 litra na sto bledow zadnych opornosc okolo 120 ohm nie pamietam dokladnie moze byc uwalony wtrysk co sadzicie taki sam mam objaw jak u kolegi

Opublikowano

Koledze tyle że w 1.9 na uwalonym wtrysku sterującym silnik przerywa po 3,000 obrotów, że się jechać nie da

Opublikowano

to zalezy jakie jest uszkodzenie wtrysku, mi np. auto strasznie klekotalo, bo kat wtrysku sie rozjechal...

Opublikowano

mam takie pytanie pali mi 20 litrow teraz na 100km po miescie czy to może być ten wtrysk sterujący pomoze ktos

Opublikowano

Quik, zrób logi i podaj je w dziale diagnostyki.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

mam takie pytanie pali mi 20 litrow teraz na 100km po miescie czy to może być ten wtrysk sterujący pomoze ktos

w przypadku uszkodzenia wtrysku sterującego silnik pracuje na domyślnych ustawieniach co oznacza mniejsze spalanie. Wielokrotnie było na forum, że osoby które wymieniły wtrysk sterujący na sprawny zauważały zwiększone zużycie paliwa (silnik ponownie zaczyna pracować na z większą (prawidłową) wydajnością.

Opublikowano

Każdy ma inne doświadczenie z wtryskiem sterującym u mnie po wymianie spalanie spadło z 22 na 10,5l

Opublikowano

U mnie sterujący od początku błąd wali że niby uszkodzony A Auto jeździ po dziś dzień

Opublikowano

mam takie pytanie pali mi 20 litrow teraz na 100km po miescie czy to może być ten wtrysk sterujący pomoze ktos

Paweł nie masz czasem problemów z pracą silnika? U mnie palił 20/100 i więcej tylko z mocą było krucho, w końcu silnik pracował tylko 3 min. i dusił się. Przyczyną był zabity katalizator.

Opublikowano

na vagu w grupie 004 w silniku sprawdzamy działanie wtrysku sterującego,.

jazda z uszkodzonym powoduje że nastawnik w pompie nie pracuje, i może się zablokowac jeżeli bedziemy zwlekac z wymkianą, o wzroście spalania nie wspomne,.

wymieniając wtrysk gdy nastawnik nie pracuje można uszkodzic pompę,.

Opublikowano

Pany pytanko tez mam uwalony wtrysk sterujący błedów niemam zadnych pali normalnie mocy mu niebrakuje , ciagnie od samego dołu a przy 2800 obrotów to samochód dostaje jeszcze wiekszej mocy czuc jak wciska w fotel 3 tys a on ciagnie niezle dodam ze to silnik AYM ten 155 , ale mi sie niewydaje ze on ma 155 chyba wiecej skoro takiego ma kopa .

Opublikowano

patrz post wyżej, grupa 004 w engine i sprawdzamy 3 i 4 te okienko, musi sie pokrywać podczas pracy silnika,

Opublikowano

Mam pytanie wyskakuje mi błąd 17583 i pisze w nim,że wtrysk sterujący odłączony-nieciągły. Czy przez to może silnik nie odpalać? Pompa wtryskowa sprawdzona i wszystko jest ok i tylko ten jeden błąd wyskakuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...