krzysiek23 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A ten spływ oleju to tez po jakiejs przeróbce jest?? troche trzeba bylo go przedluzyc wiec zastapiony zastal wezem zbrojonym olejoodpornym ale u gory kolo opaski troche puszcza wiec cos musze wymyslec
juby_p Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 czyżby grucha zmasakrowała się o podłużnicę?
krzysiek23 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 czyżby grucha zmasakrowała się o podłużnicę? miejmy nadzieje ze nie
Maniusiek28 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 z racji ciszy w temacie daje foto mojego turba: zakupione od krystiana spawane do kolektora u mnie w pracy
jozek726 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Panowie a jakieś inne rozwiązanie na ten niebieski wąż ? Bo spada wiecznie
MAGIC87 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 nie da sie grubszej opaski załozyc? zaciskanej kluczem 10:wink: a nie na srubokret
nex Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 weź załóż opaskę SGB a nie takie byle co...
jozek726 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 tak przeglądam ten wątek i chyba zrobię sobie tak jak kolega wyżej : to będzie najlepsza opcja chyba
krystian821 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 zrob tak jozek,mowilem ci ze to jest do poprawki-turbo bedzie lepiej wstawac bo teraz jest spore przewezenie wlasnie na wejsciu w ten niebieski waz. ---------- Post dopisany at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- z racji ciszy w temacie daje foto mojego turba:http://s15.postimage.org/jaqga61g7/IMG_3636.jpg http://s18.postimage.org/d2m4d889h/IMG_3637.jpg zakupione od krystiana spawane do kolektora u mnie w pracy Bardzo fajnie ci to wyszlo,czekam zeby zobaczyc jak to wyjdzie na aucie.
adamooo Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 ja u siebie wydłużyłem zasys powietrza rurką około 3 cm z szyjką i już mi nie spada..
MAGIC87 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Turbo Hybrydowe GTB2260VK Stage I 3.0TDI +360km (2641600448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a co powiecie na takie wynalazki? czy to bedzie takie samo turbo jak w porzednich stronach tematu? niby jakas hybryda
jozek726 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 zrob tak jozek,mowilem ci ze to jest do poprawki-turbo bedzie lepiej wstawac bo teraz jest spore przewezenie wlasnie na wejsciu w ten niebieski waz. tak, tak wiem ze to było do poprawki i właśnie się za to zabieram rozrząd i cała reszta zrobione teraz wezmę się za to i za korektę programu ---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- ja u siebie wydłużyłem zasys powietrza rurką około 3 cm z szyjką i już mi nie spada.. też dobry pomysł
krystian821 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Turbo Hybrydowe GTB2260VK Stage I 3.0TDI +360km (2641600448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.a co powiecie na takie wynalazki? czy to bedzie takie samo turbo jak w porzednich stronach tematu? niby jakas hybryda To jest gtb tyle ze z kolem kompresji od innej-wiekszej turbiny i roztoczona strona zimna,pewnie do 3.0 by sie nadalo bo w 1.9 zeby to napedzic to lag bedzie pewnie straszny.
peter22 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 czy taka turbina z 3.0 tdi 245 KM bedzie dobra Nr katalogowy turbiny - 059 145 874L. Nr Garretta - GTB2260VZK.
krystian821 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Nie przypasi-nie jest to to samo co gtb2260vk ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ---------- Turbo o ktorym piszesz to nowa konstrukcja z 2010r pochodzi z audi a5,a6,lub q7
peter22 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 aż takie różnice to co tam pomodzili ze nie podpasi????
krystian821 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Nie bedzie pasowac na kolektor wydechowy zmieniona jest strona goraca
peter22 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 to jakiego szukac żeby było w miare młode rocznikowo ??
krystian821 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Szukaj z jak najmniejszym przelotem a nie mlode rocznikowo bo niektore mlode auta maja sporo nalatane,przy wyborze turbiny patrz jak wygladaja lopatki strony goracej-czy nie sa poupalane na koncach,sprawdz luz poprzeczny (niewielki zawsze bedzie bo jak w turbinie nie ma oleju na panewkach to musi byc luz) i wzdluzny.
peter22 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 a te 240 KM to też sie nadają czy trzeba szukac tych 233KM ---------- Post dopisany 10-10-2012 at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2012 at 18:19 ---------- Turbina Gtb22 z 3.0 tdi zamówiona, czas na kolejne mody z serii mocy przybywaj <br /><br />
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się