olovski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 BPX what's that?? 1,9tdi seat seria 163konie asz-cie nie wiem dlaczego ja napisałem bo legnie mi na podwórku a ARL znów lezy u kolegi :> heh a co to za seat haha z taka moca w serii?? asz chyba latwiej znalesc nie zajechanego no i cenowo w chooooj taniej niz arl
aju Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 bpx = ibiza cupra tdi asz chyba latwiej znalesc nie zajechanego no i cenowo w chooooj taniej niz arl w PL tak...
olovski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 bpx = ibiza cupra tdi asz chyba latwiej znalesc nie zajechanego no i cenowo w chooooj taniej niz arl w PL tak... no niestety poza garnicami nie mam dostepu :/
olovski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 szkoda że masz do mnie daleko a o czym myslisz aju??
aju Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 pokazał bym Ci jak tanio zrobić jest 200~koni
olovski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 pokazał bym Ci jak tanio zrobić jest 200~koni hehe cos wiecej mozesz napisac znaczy wiecej turbo wtryski cooler i program
aju Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 no mniej więcej.... chodzi mi ile to kosztuje jak się jest w temacie DObra mniejsza panowie i co montuje ktos tą turbinkę? bo nie wiem czy to alternatywa dla hybrydy brd
olovski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 no mniej więcej.... chodzi mi ile to kosztuje jak się jest w temacie DObra mniejsza panowie i co montuje ktos tą turbinkę? bo nie wiem czy to alternatywa dla hybrydy brd hehe nom pisz pisz aju chyba jestes w temacie wiec napisz wiecej jak to widzisz co i jak jak sie zmiesci to prawdopodobnie bede takiej szukal ale nie mam jeszcze pewnosci druga sprawa czy naprawde da sie ustawic tak dokladnie gruche pod te turbawe wiem ze da sie zalozyc i dziala ale czy bangla idealnie tak jak w ori np. ta z awxa czy da sie to tak zestroic?
stanley Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 pokazał bym Ci jak tanio zrobić jest 200~koni hehe cos wiecej mozesz napisac znaczy wiecej turbo wtryski cooler i program będę śledził wątek :gwizdanie: brzmi ciekawie
Łaszczu Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jak coś to GTB 1756 VK. W większe nie ma sensu. By najmniej do AFNa. W silnikach z pompkami można się bawić dalej. niby tak ale ponad 200 koni to malo zywotne dla silnika z tego co sie czyta masz juz te turbawe czy planujesz zakup?? Mam jednak na oku. Jednak muszę wcześniej pomierzyć u "chmiel25" i zobaczyć czy się zmieści. Jak się zmieści to kupuje. Jak nie to BRD. Dużym plusem(gtb 1756vk) jest to że wstaje jak seria, i można ja sobie fajnie wyregulować. Przy BRD różnie to bywa. BTW: jechałem seryjnym BRD Q i turbo wstawało przy 2300 . Nie ma co debatować. Trza coś kupić, założyć i wystroić.
chmiel25 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Panowie TDi tak bardzo nie padaja. Moja jeżdzi juz rok z prgramem na 1,65 bara upalane systematycznie po miejscówkachi na torze i w trasach 180km/h+ i nic mu nie jest nawet ori dwumas nie narzeka przy quattro i strzelaniu ze sprzęgła. ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych. Ale mechanicznie są identyczne z AVF/AWX Różnica miedzy AWX a AVF jest tylko w EGR i Pompkach i AVf to zawsze 6 gang i sprzęgło 240mm a AWX 5 gang i 228mm Turbina GTB 1756vk / GTB2056vk wchodzi do Passata B5 więc wejdzie do A4. Pozdro
Piotrek98igo Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga bo narazie duzo gadania a faktow 0.
chmiel25 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga bo narazie duzo gadania a faktow 0. Jak Łaszczu znajdzie czas to może sobie robić logi do woli. Mnie to nie interesuje. Jedzie i tyle. pozdro
marewel Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga bo narazie duzo gadania a faktow 0. Tak to wstaje caha,56vk wstaje lepiej podobno nierealne ale czekamy na loga.
jaro4444 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych. Tak wyjątkowa masakra
Piotrek98igo Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 czy tak trudno tego loga zrobic? :gwizdanie: to 5min, a publika wiedziala by mniej wiecej na czym stoi.
chmiel25 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych. Tak wyjątkowa masakra Uważasz że to proste?? Troche trzeba zmienić bo prawie wszystko do gołego bloku ale wszystko jest do zrobienia. Tylko że turbo w ARL jak je wsadzisz do wzdłużnego silnika to gorąca strona jest do przodu. Ale to banał. czy tak trudno tego loga zrobic? gwizdanie to 5min, a publika wiedziala by mniej wiecej na czym stoi. Nie jest trudne. Tylko że Łaszczu chyba na wakacje wyjechał. Wróci to się zrobi.
olovski Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 jaki numer ma ta turbawa kurde w etce troche tego jest jedna 059 145 721 D druga 059 145 715 T no i od choooooja z literami na koncu czy sie roznia????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się