priotr Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam. Planuje zakup audi a4 z 2001 roku z uszkodzonym silnikiem 1.8t avj. Ceny silników kosmiczne w okolicach 4 tys. Pytanie o kod silnika który ewentualnie można wsadzić w zamian. Prawdopodobnie uszkodzony jest dół silnika. Czy ewentualnie dół mogę założyc z innego 1.8 t??? bardzo dziekuje za pomoc. [mod]Nie dość, że masz w profilu bałagan to nawet nie wiesz, że kupujesz benzynę, a wątek zakładasz w dieslach skąd Ty mieszkasz człowieku? - przeniosłem[/mod]
domjenick Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Prawdopodobnie uszkodzony jest dół silnika. Czy ewentualnie dół mogę założyc z innego 1.8 t??? bardzo dziekuje za pomoc. ale co konkretnie? AVJ BFB AMB -to jest sprzętowo to samo-BEX się różni
priotr Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 chodzi mi o dół bloku silnika włacznie z wałem, tłokami cały dół oprócz głowicy. ciekawi mnie czy ten dół pasuje od starszych audi 1.8t??
szymus_k Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Sugerując się Etką stwierdzam, że dół silnika nie podejdzie od starszych modeli B5, musisz szukać od B6, choć teoretycznie gdybyś wrzucał cały silnik od b5 to wszystko się da:)- tylko z kompletnym osprzętem, komputerem, wiązkami...ogólnie masakra i sie nie opłaca, choć ludzie już nie takie myki robili:) Sam dół ciężko będzie dostać-lepiej cały kompletny silnik kupić a stary na części potem puścić...
priotr Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ale czy dół silnika się różnie. Co jest innego? średnica tłoka, skok tłoka są takie same. może mocowania??
MASATO Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 na allegro sa teraz wystawione 2 silniki AWT po 2 tysie i jeden AVJ za 2,5 tysia wiec ceny są kosmiczne jak sobie ktoś wymyśli że chce 4 tysie [br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 23:07_________________________________________________AWT to to samo co AVJ
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Moim zdaniem jeśli reszta ok, cena dobra, auto niebite, turbawka ok, to brać, bo zrobisz sobie to w dwa - trzy dni i masz samochód w którym wiesz co i jak jest. Ja bym brał chyba
Kali S4 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No właśnie cena,za ile masz do kupienia to autko?
Fakier Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A co dokładnie jest uwalone w tym silniku? Może da się go jeszcze naprawić, zamiast wymieniać cały.
priotr Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie wiem co jest uwalone. Blokuje wał przy kręceniu kluczem. Rozrząd ok. Włąściciel twierdzi ze coś na czwartym cylindrze się podziało. Cena około 17500tys.
domjenick Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie wiem co jest uwalone. Blokuje wał przy kręceniu kluczem. Rozrząd ok. Włąściciel twierdzi ze coś na czwartym cylindrze się podziało. Cena około 17500tys. a zawory na pewno sa ok?
Fakier Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 może pasek mu przeskoczył i zawory poklepało, także nie tylko "dół" do wymiany, ale raczej cały silnik... ale to tylko gdybania, trzeba rozebrać silnik i popatrzeć. Na Twoim miejscu szykowałbym się na wymianę całego silnika.
priotr Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wiem. I dlatego liczę się z kosztem całego silnika. a jak bedzie mniej to super. tylko ta cena wydaje mi się duża bo ponad 20 tys wyjdzie a za tyle mogę szukac nie uszkodzonej.
domjenick Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 ale to tylko gdybania, trzeba rozebrać silnik i popatrzeć. nie trzeba-wykręcić świece,zdjąć pokrywę zaworów i zakręcić kołami na 5,na podnośniku,obserwować,czy zawory się podnoszą,jeśli pracują normalnie-dopiero wtedy brać się za zdjęcie głowicy,ale to już i tak grubsza robota,dla zdolnego mechanika-dzień roboty i znajdzie przyczynę,chyba,że będzie mieć szczęście i trafi od razu
Onkel Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ponad 20 tys wyjdzie a za tyle mogę szukac nie uszkodzonej. No nie wiem czy Ci się czasem z B5 nie pomyliło??? Kupujesz za 17000 + 4000 silnik = 21000zł ---> za tyle nie bitą zadbaną i z przebiegiem 130k proszę :polew: Nie to auto, nie w tych pieniądzach.
tomek20stencel5 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Lol, ponad 20 to już dużo tak? Ja za swoją B6 AVJ z LPG z przebiegiem 183000 dałem ok. 29tyś. (koszt zakupu w niemcowni, sprowadzenia, rejestracji i naprawy silnika, bo było trochę do pogrzebania przy nim), chociaż zależy też jaki ma wypas, bo mój najbiedniejszy nie jest . Na początku też szukałem jak najtaniej, ale koledzy mnie od tego odwiedli, więc jak to 20000 dla Ciebie dużo to kup lepiej B5....
priotr Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Moze macie Panowie racje. Patrzyłem na allegro i ceny różne ale wiedzę niektóre po 23-25 tys z gazem i już są jakiś czas na allegro.
dawidek89 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 nie sugeruj sie cenami na allegro
priotr Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A ile Panowie warta jest taka audi w stanie BDB??
szymus_k Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 jak auto ma zatarty silnik (bo na to wygląda), to może być okazja na wyrwanie całkiem przyzwoitej bryki za dobrą kasę-zejdź trochę z ceny, daj silnik do remontu (wymiana pogiętych zaworów(o ile są), szlif wału, tłoki, uszczelniacze itp...)- koszt powinien być do zniesienia (napewno nie 4 k). Będziesz wiedział co masz i pośmigasz drugie tyle co ma na liczniku:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się