Booster Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Czesc,Może na początku zacznę w co należy się zaopatrzyć przed rozpoczęciem pracy.1. Fmic ( mój jest rozmiarów 550x230x65 - rozmiar rdzenia) koszt: 350-400zł2. 3 kolanka 90' - 40zł/szt3. 4 łączniki lub kawałek sylikonowej rury - łącznik 20zł/szt, 1mb rury 90zł4. 1 kolanko 45' - 40zł/szt5. obejmy, najlepiej nierdzewne, około 16-20szt (nie wiem jaka cena, swoje wziąłem z pracy)6. 1mb rury z kwasówki 2,25cala, ja kupiłem polerowaną za 40zł/mbPrzy demontażu zderzaka musimy wyciągnąć reflektory ( wtedy mamy łądne dojscie do mocowań zderzaka z błotnikami, 3 nakrętki z każdej strony na kluczyk 10Po wyjęciu kratek w zderzaku ukażą nam się kolejne mocowania, mały torx na widoku i sruba imbusowa schowana w otworze belki ( sruby w belce pod żadnym pozorem do końca nie wykręcajcie po później jest urwanie głowy z wstawieniem jej spowrotem wystarczy poluzować a zderzak sam wyskoczy.kolej zabrać się za małego gnojka, z wyjęciem nie ma dużych problemów, sam cooler jest osadzony na zaczepach gumowych, wystarczy po odkręceniu rur podsadzić go do góry, aby było łatwiej go usunąć można odkręcić stelaż na którym jest on zamocowany i jedno mocowanie pasa przedniego do błotnikaPoniżej można zobaczyć różnicę w rozmiarach:Dalej jest już tylko przyjemna praca, montaż FMIC-a wspomogłem sobie podwieszając go na srubach oczkowych i opaskach samozaciskowychPrzed zmontowanie wszystkiego do kupy, nie można zapomnieć o czujniku cisnienia doładowania który znajduje się oryginalnie w starym IC, wystarczy go wykręcić, a w rurze z kwasówki wywiercić otwór 11,5mm, czujnik idealnie się wpasuje a dodatkowo go zasylikonowaćKwestia docięcia rury ispasowania tego wszystkiego to już łatwizna, u mnie całosć wygląda tak:Czas pracy 3-4 godziny 1
kajzera Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Przymierzam sie pomału do takiego montażyku , tylko czas pokaże czy ja osobiście sie zdecyduje na home made ,czy poszukam jakiegoś majstra ... hmmmm 1
bzyku18_23 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Odczuwalny jest spadek temperatury powietrza doładowującego??
aju Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 wygląda dziwnie... czujnik na sam silikon? rurki bez pogrubianych końcówek = się spadki gum łączących (tak tak teraz wydaje Ci się że trzyma mocno) chyba większość to gumowe rury, mało rur, będzie lag? na pewno będą puchnąć
Booster Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 wygląda dziwnie... czujnik na sam silikon? rurki bez pogrubianych końcówek = się spadki gum łączących (tak tak teraz wydaje Ci się że trzyma mocno) chyba większość to gumowe rury, mało rur, będzie lag? na pewno będą puchnąć To nie jest 300 konne auto, nie ma tam doładowania 1,5 bara żeby łączniki spadały i tym samym puchły, dodatkowo łączniki są zbrojone. Jeżdze już trochę na tym i jest bardzo OK, spadek temperatury jest mocno odczuwalny, szczegulnie w ciepłe dni, auto lepiej przyspiesza. 1
aju Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 taki fmic to myślałem że tam ze 400rumaków
dobis Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A jak się ma sprawa z zderzakiem, jakieś przeróbki?
Santa Cruz Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Poka jak wygląda z założonym zderzakiem.
Booster Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 Zderzak troche trzeba wewnątrz porezać, ale to ze względu na wielkosć fmica, przy mniejszym nie bedzie potrzeby
_Bartek_ Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Chciałbym wyspawać możliwie najwięcej rur, a jak najmniej użyć gumowych łączników. Czy ma ktoś wymiary na ile pociąć rurę i jak ją dopasować w AVJ, by potem tylko włożyć i za pomocą 4 łączników sylikonowych zamocować do silnika?[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 14:35_________________________________________________Może ktoś to pomierzyć?
grzes1150 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 Trochę duży ten FMIC :gwizdanie: jest lag????? Auto po sofcie czy seria???
Booster Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 Narazie jest seria, laga nawet najmniejszego nie odczułem, za to auto trochę odżyło
grzes1150 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Narazie jest seria, laga nawet najmniejszego nie odczułem, za to auto trochę odżyło No to wal mu program na 1 Bara \
lukaszooo Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 mam troszke oczywiste pytanie :gwizdanie: sam fmic bez programu nie daje zadnych przyrostow np w zimne dni ????
Booster Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 im bardziej chłodne powietrze tym większa jego objętość, wymiana na fmic daje delikatny przyrost mocy bez programu, ale różnica odczówalna jest bardziej w ciepłe dni niż chłodne.
lukaszooo Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 mam zamiar zrobic program w nastepnym roku wiec musze wczesniej zrobic fmic i wyciac kata dzieki za info
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 belki dużo rezałeś?rury mam,kolanka są tylko nie wiem jakie wymiary rdzenia?550x140x65 wystarczy?
Booster Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 belki dużo rezałeś?rury mam,kolanka są tylko nie wiem jakie wymiary rdzenia?550x140x65 wystarczy? Belkę delikatnie musiałem porezać bo krawędzie coolera nie mieściły się, ale twój jest węższy wiec nie będzie trzeba nic rezać
krzysiekml Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 już wyrezałem tak na zaś,w razie lekkiego bum będzie trochę luzu pomiędzy belką a ickiem czy to coś pomoże? nie wiem ,tylko czekam jak mrozy puszczą i zakładam całość
lukaszooo Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 mam pytanie chlodnica Fmica trzyma sie tylko na opaskach szybkolacznych jesli tak to gratuluje profesjonalnej roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się