Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
59 minut temu, darayus napisał:

Spox, tak zrobię. Jaki fmic radzisz na moce 230-250km? 550x230x65 czy 550x180x65 obgoni? Mam dylemat. Jest sens się pchać w 230? Ponoć małe turbo dość mocno grzeje i 230 lepiej chłodzi, ale z koleji zderzak go częściowo zasłania? 

Różnica w cenie i gorsze możliwości spasowania 230 nieco mnie konsternują. Większa powierzchnia zasłonięta zderzakiem, no i na dziś cena min to 400 za 230mm, może 300 za 180mm.

Czy faktycznie 550x230x65 obniży temp i pozwoli wycisnąć więcej nm na hybrydzie k03? 

Fmic z turboworks jest tańszy od tego z fmic.pl. Podejrzewam, że oba to te same chińczyki, tylko z własnym logiem? 

Jak ktoś coś wie, to proszę o info. 

Ja jeżdżę na 180 przy znacznie większej mocy, tyle, że mam odsłonięty cały rdzeń. 

Jak zamontowany będzie tak żeby możliwie cały był odsłonięty to może być i 230, ale 180 spokojnie da radę.

Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, DivaynEays napisał:

Ja jeżdżę na 180 przy znacznie większej mocy, tyle, że mam odsłonięty cały rdzeń. 

Jak zamontowany będzie tak żeby możliwie cały był odsłonięty to może być i 230, ale 180 spokojnie da radę.

Też pompujesz hybrydą? 230mm nie da się całego odsłonić. Luka w zderzaku do 180 na styk pasuje. Za nisko też dać nie mogę, bo mam obniżony s line i nie bardzo widzi mi się jazda po tych wkur***ch hopkach. Ponoć małe hybrydy lubią większy fmic, czyli 230mm. Cóż. Trzeba jeszcze pomyśleć. 

Edytowane przez darayus
Opublikowano
23 minuty temu, DivaynEays napisał:

Ja jeżdżę na 180 przy znacznie większej mocy, tyle, że mam odsłonięty cały rdzeń. 

Jak zamontowany będzie tak żeby możliwie cały był odsłonięty to może być i 230, ale 180 spokojnie da radę.

Pokaż te logi, na które czekamy od końca grudnia, bo na słowo to sobie możesz te bajki opowiadać.

Opublikowano
Godzinę temu, darayus napisał:

Też pompujesz hybrydą? 230mm nie da się całego odsłonić. Luka w zderzaku do 180 na styk pasuje. Za nisko też dać nie mogę, bo mam obniżony s line i nie bardzo widzi mi się jazda po tych wkur***ch hopkach. Ponoć małe hybrydy lubią większy fmic, czyli 230mm. Cóż. Trzeba jeszcze pomyśleć. 

Wiadomo, im mniejsze średnicę tym temperatura wieksza bezpośrednio za turbiną przy tych samych przepływach w porównaniu do turbosprężarki o większych średnicach wyjściowych strony ciśnieniowej. A co do mocowania to opuszczasz go maksymalnie do dokładki zderzaka, nie pod niego także nie ma co się bać.

Opublikowano
6 minut temu, DivaynEays napisał:

Wiadomo, im mniejsze średnicę tym temperatura wieksza bezpośrednio za turbiną przy tych samych przepływach w porównaniu do turbosprężarki o większych średnicach wyjściowych strony ciśnieniowej. A co do mocowania to opuszczasz go maksymalnie do dokładki zderzaka, nie pod niego także nie ma co się bać.

Spoko. Będę rzeźbić. Dzięki za wskazówki. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.06.2020 o 09:36, morelo napisał:

Jestem po montażu w Audi Cabrio.

FMIC - JRSPEC

Wymiary rdzenia: 550x180x65mm

Wymiary całkowite: 700x180x65mm

Wszystko spawane na samochodzie silikony są tylko przy turbo, przepustnicy oraz gdzie wychodzi z FMIC:) no i zawór DV.  Pomalowane na czarno:) zapomniałem opaski pomalować. Mi to wszystko zajęło 15 godzin doprowadzić do takiego stanu jak na zdjęciu, czyli wszystko poskręcane gotowe do jazdy, musiałem tylko belkę podrezać, intercooler wsadziłem wlotami do góry i wszystko się ładnie poskładało bez problemu to można wsadzić 230 tylko musi być wszystko spawane na samochodzie. Największym problemem jest króciec po lewej stronie na dole który idzie do chłodnicy klimatyzacji, miałem zamiar przerobić tą rurkę ale jednak udało się bez:) Chciałem by nie rzucało się w oczy ma wyglądać jak seria no i chyba się udało efekt oceńcie sami. 

Jeśli ktoś chętny na takie mody to zapraszam:)

 

 

IMG_20200604_200215.jpg

IMG_20200604_200242.jpg

IMG_20200604_200347.jpg

IMG_20200604_200410.jpg

IMG_20200606_125605.jpg

IMG_20200606_125635.jpg

IMG_20200606_125754.jpg

A przypadkiem DV nie jest odwrotnie zamontowany?

Ps. poza tym fajna robota, też skłaniam się na orurowanie metalowe, po tym jak pękła mi guma ;)

Edytowane przez keczu
Opublikowano

Jezu panowie ,wyważanie ,tutaj normalnie już otwarte drzwi????

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 godzin temu, keczu napisał:

A przypadkiem DV nie jest odwrotnie zamontowany?

Ps. poza tym fajna robota, też skłaniam się na orurowanie metalowe, po tym jak pękła mi guma ;)

DV jest ok, te modele tak się zakłada:)

Opublikowano
13 godzin temu, morelo napisał:

DV jest ok, te modele tak się zakłada:)

A co to za model ?

Opublikowano
21 godzin temu, keczu napisał:

A co to za model ?

EPMAN - Zwykły chiński i jeśli był założony jak fabryczny z boku tak jak oryginalnie to ten zawór puszczał ciśnienie tu gdzie jest skręcany po prostu tam nie ma żadnej uszczelki ani oringa napisałem więc do sklepu gdzie kupiłem i dostałem odpowiedź że ten zawór montuje się odwrotnie i faktycznie zamontowałem odwrotnie tak jak sugerowano i wszystko jest w porządku.

Opublikowano
6 godzin temu, morelo napisał:

EPMAN - Zwykły chiński i jeśli był założony jak fabryczny z boku tak jak oryginalnie to ten zawór puszczał ciśnienie tu gdzie jest skręcany po prostu tam nie ma żadnej uszczelki ani oringa napisałem więc do sklepu gdzie kupiłem i dostałem odpowiedź że ten zawór montuje się odwrotnie i faktycznie zamontowałem odwrotnie tak jak sugerowano i wszystko jest w porządku.

A tak ogólnie - spawałeś ze zwykłej rury czy z nierdzewki ?

Opublikowano

Nierdzewka :)

Opublikowano

Jestem po montażu fmica u siebie. Okazało się, że górne zaczepy boków zderzaka były pozrywane i teraz zderzak odstaje lekko na boki w górnej jego części :-| jakieś pomysły jak to spasować? Mechanik mówi, że spawanie plastiku nic tu nie da, ale przecież nie wyrzucę dobrego zderzaka... 

Opublikowano

Zrób zdjęcie jak to wygląda.

Opublikowano
12 godzin temu, ELLIOTT napisał:

Zrób zdjęcie jak to wygląda.

 

20200816_072059.jpg

20200816_072039.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, darayus napisał:

 

20200816_072059.jpg

20200816_072039.jpg

Standardowe uszkodzenie zderzaka ,wyrwane ,zaczepy ,boczne ...

Opublikowano
1 minutę temu, bartez80 napisał:

Standardowe uszkodzenie zderzaka ,wyrwane ,zaczepy ,boczne ...

Da się to jakoś skorygować? Jakieś patenty? 

Opublikowano

Pospawać się da te zaczepy ,ale będzie to tak delikatne ,że wszystko musi siąść tak ,żeby nic nie było naprężone ,czyli wszystkie rury od Fmic nie mogą w żadnym stopniu ,przeszkadzać w dopchnieciu zderzaka.

 

Opublikowano
4 godziny temu, bartez80 napisał:

Pospawać się da te zaczepy ,ale będzie to tak delikatne ,że wszystko musi siąść tak ,żeby nic nie było naprężone ,czyli wszystkie rury od Fmic nie mogą w żadnym stopniu ,przeszkadzać w dopchnieciu zderzaka.

 

No trudno. Uroki obniżonego zawieszenia <.<

Opublikowano

Witam pany odgrzeje trochę kotleta. Zbieram graty. Obecnie siedzi bex w b6 avant. Chcę założyć hybrydę k03 0073 max od Geremi oczywiście myślę o zakupie fmic 550x180x65  i montaż na  kwasówce. Plan na 250-270km, spawanie  wszystko samemu. Potrzebuję informacji :

1) Jaka średnica rur,

2) ile kolan ile MB rury, 

3) czy halogenu zostają czy obligatoryjnie aut?, 

4) co mnie może zaskoczyć przy montażu? 

5) ile opasek i łączników silokonowych i jakie i jakie? 

6) gdzie  dokupić  podstawę pod czujnik ciśnienia? 

Czy lepiej kupic gotowca takiego? 

A4 b5 1.8t fmic orurowanie Łuczyce • OLX.pl https://m.olx.pl/d/oferta/a4-b5-1-8t-fmic-orurowanie-CID5-IDJKLQ0.html?reason=ip|lister

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...