DivaynEays Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 W dniu 19.10.2018 o 19:19, r7adek napisał: Planuje podnieść moc do 280-290 KM o jakich wymiarach szukać ic ? Czy zanim zrobię program (sukcesywna wymiana sprzętu pod tą moc) mogę założyć ic i jeździć bez obaw ? bez problemow. 550x180x65 lub 550x230x65
zakwa Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ja mam u siebie 550x180x65 i moc okolo 250KM , bede podnosił na 280 KM a Fmic wytrzyma spokojnie 300 KM jak nie wiecej
shogu Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Koledzy, szukam kogos kto by sie podjal montazu, jestem w trakcie kompletowania wszystkiego i przydalby sie ktos kto doradzi co i jak
ponczo Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 Witam, ponawiam pytanie (wcześniej pytałem w innym wątku ale nie otrzymałem odpowiedzi) Czy ktoś posiada zestaw ze strrony: https://mtuning.pl/Intercooler-Piping-Kit-Audi-A4-B6-1-8T,p,1033 I może potwierdzić czy w orurowaniu znajduje się miejsce na MAP sensor? Czy trzeba ekstra coś modzić? Podejrzewam, że może to być to zaznaczone na czarwono na zdjęciu - może ktoś potwierdzić? Jakie porządne opaski dokupić do tego zestawu? - chodzi mi o średnice...
Patryk94 Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 map sensor jest mocowany na prostokat i dwie śruby, z kształtu róry wychodzi ze to pod MS ale cos jak by trochę inaczej.
ponczo Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 Z tego co widze na foto to jest to rura która przychodzi do przepustnicy - w tamtej okolicy też jest Map w ori IC. Ze zdjęcia za dużo nie idzie wywnioskować - może ktoś ma taki zestaw i potwierdzi?
Marciol Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 Podepnę się pod pytanie kolegi wyżej lecz trochę o co innego pytam.. Gdyż u mnie w temacie nikt kto montował nie potwierdził w 100% Czy ten Kit, który kolega ponczo wstawił 2 posty wyżej jest P&P do B6 1.8T AVJ ? Bez żadnego dodatkowego gięcia rur ? Do tego chcę podpiąć FMIC 550x180x65
ponczo Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 Marciol - z tego co się orientowałem to podejdzie Ci to bez problemu do AVJ. Ja też mam ten silnik tylko, że nie mam już SAI-a Znalazłem też zdjęcie na którym widać miejsce montażu MAP-a. Jeśli nie spieszy CI się bardzo to możesz poczekać aż w połowie kwietnia ęde montował ten zestaw u siebie. Wtedy potwierdzę czy wszystko pasuje bez grubszego rezania. W jakie moce celujesz, że chcesz zakładać 550x180x65??
Marciol Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W dniu 29.03.2019 o 23:40, ponczo napisał: Marciol - z tego co się orientowałem to podejdzie Ci to bez problemu do AVJ. Ja też mam ten silnik tylko, że nie mam już SAI-a Znalazłem też zdjęcie na którym widać miejsce montażu MAP-a. Jeśli nie spieszy CI się bardzo to możesz poczekać aż w połowie kwietnia ęde montował ten zestaw u siebie. Wtedy potwierdzę czy wszystko pasuje bez grubszego rezania. W jakie moce celujesz, że chcesz zakładać 550x180x65?? Nie śpieszy mi się, będe zakładać raczej jakoś w maju. Jeszcze czekam aż samochodzik będzie gotowy do odbioru po kapitałce.. więc będe musiał jeszcze dotrzeć tak że troche czasu mam Docelowo 250km Ale nie jest to must have, 220,230 już będzie mnie zadowalać
Rebelik Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Witam, chciał bym się was poradzić, gdyż planuje w swojej Audi podnieść moć do 220-230 km i chciał bym się dowiedzieć jaki FMIC zamontować. Zastanawiam się nad 140mm A 180mm,? bardziej bym był skłonny pozostać na 140mm, bardzo bym nie chciał ciąć belki. Tylko czy taki IC wystarczy? Podkreślam że ta moc mi w zupełności wystarczy i nie planuje niczego wiecej ?
bartez90 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Do takiej mocy to prawy ic z bexa.
ponczo Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 31 minut temu, Rebelik napisał: Witam, chciał bym się was poradzić, gdyż planuje w swojej Audi podnieść moć do 220-230 km i chciał bym się dowiedzieć jaki FMIC zamontować. Zastanawiam się nad 140mm A 180mm,? bardziej bym był skłonny pozostać na 140mm, bardzo bym nie chciał ciąć belki. Tylko czy taki IC wystarczy? Podkreślam że ta moc mi w zupełności wystarczy i nie planuje niczego wiecej ? Ja też celuje w okolice takich mocy i wrzucam 140mm. Zależy też mi na tym aby nie wycinać belki itp. Nie bawie się w drugiego IC z BEX-a. Zakup używki która nie jest nowa też mi nie odpowiada. Nowy FMIC na froncie moim zdaniem lepiej się sprawdzi niż dwa ponad 15 letnie IC schowane w nadkola...
bartez90 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, ponczo napisał: Nowy FMIC na froncie moim zdaniem lepiej się sprawdzi niż dwa ponad 15 letnie IC schowane w nadkola... To akurat jestes w bledzie bo 140tka ma znacznie mniejsza pojemnosc niz dsmic. Fizyki nie oszukasz, wystarczy znalezc w necie i sobie wyliczyc. Po prostu 2 x ic sa wydajniejsze niz fmic 140 dlatego zakladanie go jest glupota. 180 to co innego. A to czy nowe jakie ma znaczenie? Wystarczy wyczyscic dsmic, tansze to niz bawienie sie w 140tke. Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez bartez90
ponczo Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 1 minutę temu, bartez90 napisał: To akurat jestes w bledzie bo 140tka ma znacznie mniejsza pojemnosc niz dsmic. Fizyki nie oszukasz, wystarczy znalezc w necie i sobie wyliczyc. Po prostu 2 x ic sa wydajniejsze niz fmic 140 dlatego zakladanie go jest glupota. 180 to co innego. 2X NOWY IC + kierownice powietrza czyli tak jak ma BEX może i tak. Al 2x IC które mają już swoje lata? Niektóre IC są w opłakanym stanie... wiec nie wydaje mi się, że ich wydajność jest tak jak nowych... Mam znajomego który w A6 C5 ma FMIC 140mm i wiem jakie temperatury miał na fabrycznym ale jednym IC. Wszystko sobie spawdziłem na logach zanim podjąłem decyzje o FMIC. Nie testowałem tego na 2x IC jak bex więc nie będe dywagował. Parametry w A6 to 250KM i około 350Nm... 140mm może ma i mniejszą pojemność niż dsmic ale miejsce w jakim się znajduje daje mu ogromny plus... Każdy sobie wybierze co będzie dla niego lepszym rozwiazaniem... DSMIC wychodzi taniej i do takich mocy jak wyżej pewnie będzie okej. Jak ktoś leci wyżej z mocą to raczej wrzuci FMIC
bartez90 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 5 minut temu, ponczo napisał: DSMIC wychodzi taniej i do takich mocy jak wyżej pewnie będzie okej. Jak ktoś leci wyżej z mocą to raczej wrzuci FMIC Dokladnie, do 230km nawet szkoda sobie zawracac glowy fmic. 140tka nawet pomimo swojego umiejscowienia oraz tego ze jest nowa nie jest lepsza niz dsmic. Tez sprawdzalem nie raz. A potem fmic 180 nabiera sensu przy 250 km wlasnie.
ponczo Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Temat dotyczy montażu FMIC więc po prostu wyrażam swoją opinie i dziele się swoim doświadczeniem. Każdy wyciągnie sobie wnioski sam. Opcje na 220-250 KM są dwie. Każdy już będzie widział czego potrzebuje oraz jakim budżetem dysponuje
DivaynEays Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 6 godzin temu, bartez90 napisał: To akurat jestes w bledzie bo 140tka ma znacznie mniejsza pojemnosc niz dsmic. Fizyki nie oszukasz, wystarczy znalezc w necie i sobie wyliczyc. Po prostu 2 x ic sa wydajniejsze niz fmic 140 dlatego zakladanie go jest glupota. 180 to co innego. A to czy nowe jakie ma znaczenie? Wystarczy wyczyscic dsmic, tansze to niz bawienie sie w 140tke. nie zgodze sie. Pojemnosc ukladu to jedno, a efektywnosc chlodzenia to drugie. Fmic zapewni mimo wszystko nizsza temperature i stabilniejsza przede wszystkim od dsmica.
bartez90 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 5 godzin temu, DivaynEays napisał: nie zgodze sie. Pojemnosc ukladu to jedno, a efektywnosc chlodzenia to drugie. Fmic zapewni mimo wszystko nizsza temperature i stabilniejsza przede wszystkim od dsmica. No nie zapewni, bo porownywalem na tym samym aucie, w tych samych warunkach (ok 25 stopni na dworze). Przy 230 km w bex roznica byla 3-4 stopnie na korzysc dsmic w porownaniu do fmic 140. Fakt wiem ze niewiele ale jednak, wiec nie mowmy ze fmic 140 jest wydajniejszy bo nie jest. Poprosze kumpla o logi, jak bedzie mial to podesle.
Mariox37 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 W dniu 29.03.2019 o 23:40, ponczo napisał: Marciol - z tego co się orientowałem to podejdzie Ci to bez problemu do AVJ. Ja też mam ten silnik tylko, że nie mam już SAI-a Znalazłem też zdjęcie na którym widać miejsce montażu MAP-a. Jeśli nie spieszy CI się bardzo to możesz poczekać aż w połowie kwietnia ęde montował ten zestaw u siebie. Wtedy potwierdzę czy wszystko pasuje bez grubszego rezania. W jakie moce celujesz, że chcesz zakładać 550x180x65?? Ponczo i co zakupiles już graty do tego IC??? Kiedy będziesz pasował?? Ja patrzyłem na ten Fmic z Częstochowy ale pisze że do kabrio nie pasuje. A dawać ponad 1400 zl za robiony na olx średnio. Ja mam wywalony kat, 2ga sonda off, sai off, wydech na 3 tlumikach przelotowych, wtryski bex, i wyszlo 208KM. Ale turbo się kończy. Tak pomyślałem że wsadze hybryde nowy IC wtryski 380 i może by poszło na 250-260KM. Tylko kabrio to ciężka krowa bo wazy 1700kg.
ponczo Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Graty zakupione, zestaw orurowania + FMIC czekają na połowę kwietnia - wtedy będę montował całość. Postram się porobić troszkę zdjęć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się