aju Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 silnik odpali bez oliwy a nawet z oliwą w cylindrach... dlatego mnie to zastanawia
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :gwizdanie:
Michallo33 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :gwizdanie: i tego chcemy sie dowiedzieć. Co sie stało?
aju Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :gwizdanie: raczej małe szanse, ale tak czy inaczej coś jest nie tak
Musashi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 a ja sie zastanawiam dodatkowo nad stanem panewek i czopow, skoro juz zdazylo sie wysuszyc w misce.... dobrze ze nie odpalil bylby dalszy progres destrukcji... przyczyna braku mozliwosci uruchomienia, moze byc sciety klin lub , no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl?
IDUAL Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 przy przepływce pewnie będzie wtedy niezły "ciąg" ,pewnie też nie taki łatwy do w miarę szczelnego przytkania dzięki za info,sorki raz jeszcze za zamieszanie w temacie[br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 22:55_________________________________________________ Kolego jeżeli bedziesz na tyle trzeźwo myślał to ja bym rwał rury dolotowe powietrza bo nimi leci wtedy olej z turbo albo wywrać wąż przy przepływce i zatkać go bez powietrza nie powinien palić. ta wyrwij rurę ręką trza mieć zawsze luźne opaski w takim razie Sorki za OT Lużnie opaski chyba nie za dobry pomysł bo powyrywa węże ale myśle że jakbym miał taki przypadek na trasie to w szoku lub nerwach napewno by sie tyle siły znalazło żeby wyrwać wąż przy przepływce. Ale myśle że ten idący od icka do tej plastikowej rury spokojnie by wyrwał tam jest gdzie sie zaprzeć tylko że w 1,9 TDI
Musashi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Lużnie opaski chyba nie za dobry pomysł bo powyrywa węże ale myśle że jakbym miał taki przypadek na trasie to w szoku lub nerwach napewno by sie tyle siły znalazło żeby wyrwać wąż przy przepływce. Ale myśle że ten idący od icka do tej plastikowej rury spokojnie by wyrwał tam jest gdzie sie zaprzeć tylko że w 1,9 TDI najskuteczniej jest rozszczelnic uklad za turbina, pozbawiamy wtedy silnik zastepczego paliwa.
aju Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl? rozmawiałem z kolegą telefonicznie w sprawie turbiny przy okazji było między innymi o tym i mówił że obroty nie były wysokie
Musashi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl? rozmawiałem z kolegą telefonicznie w sprawie turbiny przy okazji było między innymi o tym i mówił że obroty nie były wysokie hmm to dziwne ze nie odpalil, ale sciecie klina realne, BTW kolega niech pamieta o wyczyszczenu dolotu i IC z oleju.... inaczej powtorka z rozrywki.
Krzyh00 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 panowie auto trafilo dzis do mechaniora, wsiadl, przekrecil kluczyk, auto zagadalo za 1 razem olej okazalo sie ze wyssalo jak mowi max litr bo cos tam sie pojawilo na bagnecie widocznie postal troche to scieklo. silnik na 99,9% ok zatem na dniach odbiore auto to zdam relacje
olovski Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ten kolo z aukcji konkretny typ z emp-turbo wroclaw Ernest sie zwie i z czystym sumieniem moge go polecic znam kilka osob ktore bralo od niego i nie ma zadnych problemow
fusse Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Krzycho do kogo oddales auto? do Wlodka z konikowa? jak masz teraz mozliwosc wrzucaj turbo od awxa na czipie bedzie sobie lekko pracowac,a ori turbo daje juz swoje ostatnie sily.
Piotrek98igo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kolega wziął ode mnie AWXa.... uzywke?masz dojscie do innych np arl itp?
Krzyh00 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 auto odebrane, jezdzi jak jezdzilo czyli generalnie wstepne wszystko git zobacze z czasem jak tam olej sie utrzymuje
Krzyh00 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 najlepszy mechanior z aso vw
mat-85 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 sprobowalem wiec ruszyc (teraz sam sie zastanawiam po co) rozpedzilem sie do dwojki, zrobilem z 50-100m to jest najmniej inwazyjny sposób zduszenia silnika w takiej sytuacji - ruszasz, wrzucasz np. 3 i podczas jazdy zduszasz go hamulcem - bez nadwyrężania sprzęgła i prawdopodobieństwa uszkodzenia go. Oczywiście trzeba działać możliwie szybko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się