Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Samozapłon, co teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

silnik odpali bez oliwy a nawet z oliwą w cylindrach... dlatego mnie to zastanawia :mysli:

Opublikowano

przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :mysli: :gwizdanie:

Opublikowano

przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :mysli: :gwizdanie:

i tego chcemy sie dowiedzieć. Co sie stało?

Opublikowano

przy strzale ze sprzęgła na 5-tce nie przeskoczył mu przypadkiem rozrząd :mysli: :gwizdanie:

raczej małe szanse, ale tak czy inaczej coś jest nie tak :mysli:

Opublikowano

a ja sie zastanawiam dodatkowo nad stanem panewek i czopow, skoro juz zdazylo sie wysuszyc w misce.... :mysli:

dobrze ze nie odpalil bylby dalszy progres destrukcji...

przyczyna braku mozliwosci uruchomienia, moze byc sciety klin lub :mysli:, no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl?

Opublikowano

przy przepływce pewnie będzie wtedy niezły "ciąg" :wink4: ,pewnie też nie taki łatwy do w miarę szczelnego przytkania

dzięki za info,sorki raz jeszcze za zamieszanie w temacie[br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 22:55_________________________________________________

Kolego jeżeli bedziesz na tyle trzeźwo myślał to ja bym rwał rury dolotowe powietrza bo nimi leci wtedy olej z turbo albo wywrać wąż przy przepływce i zatkać go bez powietrza nie powinien palić.

ta wyrwij rurę ręką :decayed:

trza mieć zawsze luźne opaski :wink4: w takim razie

Sorki za OT

Lużnie opaski chyba nie za dobry pomysł bo powyrywa węże ale myśle że jakbym miał taki przypadek na trasie to w szoku lub nerwach napewno by sie tyle siły znalazło żeby wyrwać wąż przy przepływce. Ale myśle że ten idący od icka do tej plastikowej rury spokojnie by wyrwał tam jest gdzie sie zaprzeć tylko że w 1,9 TDI

Opublikowano

Lużnie opaski chyba nie za dobry pomysł bo powyrywa węże ale myśle że jakbym miał taki przypadek na trasie to w szoku lub nerwach napewno by sie tyle siły znalazło żeby wyrwać wąż przy przepływce. Ale myśle że ten idący od icka do tej plastikowej rury spokojnie by wyrwał tam jest gdzie sie zaprzeć tylko że w 1,9 TDI

najskuteczniej jest rozszczelnic uklad za turbina, pozbawiamy wtedy silnik zastepczego paliwa.

Opublikowano
no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl?

rozmawiałem z kolegą telefonicznie w sprawie turbiny przy okazji było między innymi o tym i mówił że obroty nie były wysokie

Opublikowano
no wlasnie a jakie obroty zalapal w czasie akcji? obrotomierz sie skonczyl?

rozmawiałem z kolegą telefonicznie w sprawie turbiny przy okazji było między innymi o tym i mówił że obroty nie były wysokie

hmm to dziwne ze nie odpalil, ale sciecie klina realne,

BTW kolega niech pamieta o wyczyszczenu dolotu i IC z oleju.... inaczej powtorka z rozrywki.

Opublikowano

panowie auto trafilo dzis do mechaniora, wsiadl, przekrecil kluczyk, auto zagadalo za 1 razem :shocked: olej okazalo sie ze wyssalo jak mowi max litr bo cos tam sie pojawilo na bagnecie widocznie postal troche to scieklo. silnik na 99,9% ok zatem :good: na dniach odbiore auto to zdam relacje :hi:

Opublikowano

no to czekamy :wink4:

Opublikowano

ten kolo z aukcji konkretny typ z emp-turbo wroclaw

Ernest sie zwie i z czystym sumieniem moge go polecic

znam kilka osob ktore bralo od niego i nie ma zadnych problemow

Opublikowano

Krzycho do kogo oddales auto? do Wlodka z konikowa? jak masz teraz mozliwosc wrzucaj turbo od awxa na czipie bedzie sobie lekko pracowac,a ori turbo daje juz swoje ostatnie sily.

Opublikowano

kolega wziął ode mnie AWXa....

Opublikowano

no i bardzo dobrze :good:

Opublikowano

kolega wziął ode mnie AWXa....

uzywke?masz dojscie do innych np arl itp?
Opublikowano

auto odebrane, jezdzi jak jezdzilo czyli generalnie wstepne wszystko git :good: zobacze z czasem jak tam olej sie utrzymuje

Opublikowano

u kogo naprawiales?

Opublikowano

najlepszy mechanior z aso vw :wink4:

Opublikowano

sprobowalem wiec ruszyc (teraz sam sie zastanawiam po co) rozpedzilem sie do dwojki, zrobilem z 50-100m

to jest najmniej inwazyjny sposób zduszenia silnika w takiej sytuacji - ruszasz, wrzucasz np. 3 i podczas jazdy zduszasz go hamulcem - bez nadwyrężania sprzęgła i prawdopodobieństwa uszkodzenia go.

Oczywiście trzeba działać możliwie szybko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...