colak Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam panowie nie moge uruchomić silnika miłaem zalany komputer oraz przekażniki które sie tam znajdują. po wysuszeniu pozostaje mi bląd 17072 i wumieniony jest tam J271 co to jest i gdzie przedewszystkim??? Panowie prosże o pomoc jesli ktos wie pozdrawiam colak
wrclaguna Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Blad 17072 Przekaźnik silnika do wymiany i stad nie pali
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 17072 Przekaźnik silnika - zwarcie do plusa 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika
colak Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 a masz kolego nr tego przekaxnika czy jest moze 219 bądz 373??? bo tylko takie tam wystepują przy komputerze???
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zobacz pod maskę, nie mam nr a z głowy nie chcę strzelać
colak Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 no u mnie to inaczej wygląda wiec nie wiem dokładnie który to?? [br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 18:50_________________________________________________są 2 przekażniki 219 oraz 373
colak Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam dzieki za info sprawa załatwiona powodem zwarcia i buczenia była woda w obudowie komputera przekaźniki 219 oraz 373 były w wodzie i stąd zwarci i rozładowywanie aku. po wysuszeniu całej skrzynki i gniazd oraz wymianie przekaźników wszystko gra zamykam temat i Pozdrawiam colak
Marcin850527 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Odgrzeje kotleta.. Dzisiaj chciałem wymienić wtyczkę od cewki w 1.8t. Stara była wyłamana i popękana strasznie.. Przy ściąganiu cewki wtyczka rozsypała w ręce i "zespawało" 2 piny.. Zanim to rozerwałem minęło chwile. Bije sie w pierś bo nie odpiąłem AKU ale nie zdążyłem tego zrobić.. Kilkadziesiąt razy przekładałem cewki i nigdy mi sie takie coś nie przytrafiło. No ale, "after birds". Po założeniu nowej wtyczki auto oczywiście nie odpaliło. Po podpieciu Vaga wyskoczyło: 17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open Circuit P0688 - 35-00 - - Więc zgodnie z tym tematem wymieniłem przekaźnik 219 i niestety samochód dalej nie odpala. Pytanie co teraz. Jest jakaś szansa że to nie ECU? I ewentualnie czy można go jakoś sprawdzić?? Pomoże ktoś?
jacek70 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Bezpieczniki sprawdzałeś ? Może brak napięcia w podstawie przekaźnika i dlatego pomimo wymiany przekaźnika auto nie pali.
Marcin850527 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Sprawdzałem. . Bodajże bezpiecznik nr43 za to odpowiada
jacek70 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 A ten przekaźnik trzyma ? Bezpiecznik dobry czyli + jest a minus?
Marcin850527 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Przekaźniki miałem 3 do dyspozycji. Mój, drugi na szybko kupiony na szrocie i od kolegi z a6 c5. Na żadnym nie odpala:( błąd cały czas powraca. I tak sobie poratowałem samochód że teraz muszę rowerem kręcić a do roboty 320km do pokonania. Do przegrania wkładu z ecu co potrzeba? Wystarczy wysłać nowy i stary sterownik?? Jak to jest z napięciem na cewkach? Mechanik mi dzwoni ze kluczuka nie ma w stacyjce a napięcie na cewkach jest.. Mówi ze jest niedobrze.. To ja mu mówię ze jak zrobiło się zwarcie to kluczyk leżał na siedzeniu i napewno zaplonowa nie był włączonyPacjent ożył Jutro mam odebrać..
kamyq13 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Możesz mi powiedzieć, co było przyczyną bo właśnie popełniłem ten sam błąd i mam te same objawy.
laskowski1919 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Czy ktoś mógłby podzielić się rozwiązaniem? Podobna sytuacja i mnie dopadła. Auto nie odpala. Błąd 17072 powraca cały czas, mimo wymiany przekaźnika 219. Edytowane 16 Marca 2018 przez laskowski1919
Mlody33 Opublikowano 17 Lipca 2023 Opublikowano 17 Lipca 2023 Dopadł mnie problem z odpaleniem samochodu, wyskakuje błąd 17072 PO688 czujnik przekaźnika zasilania ECM/PCM (j271) - odwód otwarty Rozwiązał ktoś ten problem czy tylko trzeba ten przekaźnik wymienić?
Mlody33 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Przekaźnik 373 został wymieniony na oryginalnym z ASO o numerze 645. Jak na dzień dzisiejszy usterka znikła
Mlody33 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia W dniu 5.08.2023 o 13:38, Mlody33 napisał(a): Przekaźnik 373 został wymieniony na oryginalnym z ASO o numerze 645. Jak na dzień dzisiejszy usterka znikła Usterka znów się pojawiła...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się