czaja77 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Wiem , wiem, żona też mi tak powiedziała - przepłaciłeś! A ja poprostu chciałem sobie, a raczej mojej audi dokupić coś świeżego, nowego, pachnącego salonem..... . Żonie się nie dziwię bo zazdrosna, ale Wam to trochę tak. Wy tak czasem nie macie? Że nie chcecie części ze starego auta z którym bóg i może partia tylko wiedzą co sie działo? A tak poważnie to chyba poprostu nie miałem szczęścia - bo poprostu po tygodniu szukania w sieci dałem sobie spokój, nie znalazłem ( może źle szukałem ) całego zbirnika, nie klejonego, z uszczelkami na dwie pompki i o pojemności 6,5L ( bo taki wchodzi wg etki, nr. rys.955-30 dla modelu z 98, poz.nr. 3, a przynajmniej tak mi powiedziano w aso ) efekt jest :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
macko Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 no panowie zgryzlem na tych zebach spryski juz wielu wprowadziliscie w blad :/ kolega ktory postawil temat ma audiczke 96 rok a tam jeszcze nie wkladali przekaznika 389 wszedl on dopiero z interwalem na wycieraczki. kazdy kto tego niema jest skazany na przekaznik 380 ktory praktycznie tylko w aso jest dostepny bo szukalem go 2 miesiace a na koniec kupilem 2 w stanach wiec jeden jak by co moge tanio odsprezdac co do sposobu dzialania. spryskiwacze wlacza sie dopiero gdy mamy zapalone swiatla i przytrzymay manetke od spryskiwaczy na szyby jakies 2 sekundy.
MAX_01 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Hmmm, no cóż. Graty podochodziły, wsio is okay poza przekaźnikiem. W aso otrzymałem coś takiego: nie o numerze 389 a o nr. *603 !!! i gość z aso pokazywał mi w etce że faktycznie to ten przekaźnik do mojej audi. I co Wy na to? czaja77 zerknij na styki i spróbuj sobie przypomnieć czy w 389 było tak samo: Myślę że to może pomóc następnym pokoleniom Pozdrawiam.
czaja77 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 389 został zamieniony no 603,informacja z ASO to jest schemat jak go podłączyć jest to samo co 389. będzie ok :kox: http://img528.imageshack.us/i/schematcaocifr1.jpg/
MAX_01 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 :> :> :> :> dzięki. Teraz spokojnie mogę iść spa.....kować graty do montażu na sobote.
MAX_01 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 No i już. Po bólu. Zamontowane! Świetnie się wysuwają, dają czadu i wsuwają... tylko że psikają za nisko! Nie chce uczyć się na własnych błędach, i dlatego pytam - jak ustawić (czym?) strumień sprysków idealnie na szybę świateł?? Tam gdzie powinny psikać?? A co poza tym? Opis kolegi czaja77 - w 100 % prawdziwy, dzięki za pomoc , sterownik o którym pisałemm wcześniej jest OK, wsio działa jak z fabryki. Nie posiadałem ori styków do kości od sterownika.. ale nic to, wystarczy rozwiercić w kości brakujące otwory i wtedu przypasi prawie wszystko, nawet standard wsuwki . A zacząłem od wymiany: następnie dodałem pompkę od sprysków reflektorów ( to ta większa ), do szyb odzysk starej był: później elrktryka, od pompki do środka i do odpowiednich styków: no i na koniec montaż dysz... niech to hu...śtawka weźmie!!! , ale mexyk! Takiego rezania to już dawno niie miałem!! Ale żem się na wkur... Kilkadziesiąt minut przymierzania, gięcia, podginania ... Urwał, urwał, kurwał, ku***a !!! I po tym (nie)miłym przymierzaniu nastał moment odpalenia ... Five, four, three, two .one: Super. Lux. Ale jak teraz swobodnie ustalać kierunek psikania?
Cristoforo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 te uniwersalne dysze maja u góry regulatory takie małe dysze ja regulowałem gruba igłą góra dół
MAX_01 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Czyli co, wpycham iglę w te dziurkę i se tak po prostu nią obracam tam gdzie chce? W te centralną dziurkę?
Cristoforo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Czyli co, wpycham iglę w te dziurkę i se tak po prostu nią obracam tam gdzie chce? W te centralną dziurkę? mozesz delikatnie szczypcami regulować jak chcesz
mrogal Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Czyli co, wpycham iglę w te dziurkę i se tak po prostu nią obracam tam gdzie chce? W te centralną dziurkę? mozesz delikatnie szczypcami regulować jak chcesz ja zlapalem takimi malymi kombinereczkami z dlugimi szczypcami i tym sobie krecilem jak chcialem ciezko chodzi ale daje rade to regulowac idealnie wazne by za bardzo nie odgiac do gory dyszy bo wyskoczy z gniazda i trzeba ja wcisnac spowrotem
MAX_01 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Po regulacji / ustawieniu dysz spryskiwaczy ciśnieniowych. Igła odpada - za delikatna. Kombinerki lub płaskoszcypce wg wskazówek kolegów Cristoforo i mrogal - OK. Należy pewnie chwycić za te okrągłe końcówki i użyć zdecydowanej ale wyważonej siły. Dysze te działają troszkę jak przegub kulowy - można go obracać w każdą stronę, oczywiście w zakresie jego regulacji. A i jeszcze jedna praktyczna porada - włóż do dziurek sprysków cieńki drucik o odpowiedniej długości, będzie wskazywał dokładnie oś strumienia płynu co bardzo ułatwia właściwe wyregulowania kierunku na klosze.
czaja77 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 witam , to fajnie ze już po montażu ,kolejny na forum ze spryskami.
MAX_01 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 A tak to działa... Postaram się nagrać więcej w dzień, kiedy to będzie lepiej widać
Cristoforo Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 powiem Ci tak; jak miałem zastosowany taki sam zestaw sprysków to jadąc w nocy po załączeniu lekko mi przysłaniały strumien światła czasem nic nie było widać po załozeniu zderzak od esy+ori spryski nie mam tego problemu gratki za załozenie mi zajeło to cały dzień a esowy godzinkę
MAX_01 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Gdybym dysponował większą ilością gotówki to pewnie kupiłbym wsio ori..... no ale jak się nie ma co się lubi to sie lubi co się ma. Wiązka światła faktycznie jest lekko przesłaniana na 1-2 sekundy, lecz w zasadzie oprócz dysz sam płyn ( piana ) wyrzucony na klosz również na chwilkę zasłania / rozprasza wiązkę światła ( czyż nie jest tak u Ciebie z ori? ). Należy poprostu częściej myć / spryskiwać reflektory na postoju niż podczas jazdy i wsio powinno być bezpiecznie. Z drugiej strony myślę że o wiele większe niebezpieczeństwo stwarzają zabite / zachlapane reflektory przez co widzimy o wiele gorzej dłużej niż przez dwie sekundy, oraz oślepiamy. No, może przy następnej a4 uda mi się znaleźć sztukę która już będzie miała wszystkie niezbędne ori dodatki.
Cristoforo Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 właśnie róznica jest widoczna na uniwersalnej dyszy bardziej zasłaniało mi niz na ori i to nie wina piany itd. być może kwestia wyregulowania ale ja na to nie miałem czasu
Kozi Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam pytanko. Jak wycięliście prosto dziury na spryski? Czy w zderzakach, od spodu, są te miejsca zaznaczone? Pozdro!
Kozi Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 A czy ma ktoś może forteczkę, jak to zaznaczenie wygląda? Wiem, że ze zdejmowaniem zderzaka jest troszkę zabawy, nie chce tego robić tylko po to, aby się dowiedzieć, że oznaczenie jest tak słabe, że nie da rady według niego wyciąć otworów. Panowie, a tak w ogóle, to te wasze spryski są wypaśne. Jakiś czas temu dotykałem tego tematu, ale jakoś małe było zainteresowanie. Jeżeli renowacja odbłyśników i lamp nie pomoże mi w polepszeniu świateł, też sobie spryski wyrezam - przemycie zawsze znacznie pomaga Mam jeszcze pytanko, jak zużycie płynu Wam wzrosło? Podejrzewam, że znacznie, mam racje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się