Bartek85 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 siema. mam pytanie odnośnie tych haczących biegów. odczucie jest takie jakby każdy bieg wchodził trochę na siłę. czasem jedynka na postoju nie chce wejść.
Bartek85 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprzęgło wymienione na regenerowane u Radzikowskiego. jest tam może jakiś wybierak czy coś co można szybko i tanio wymienić?[br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 19:36_________________________________________________a może olej w skrzyni wymienić? a pomoże coś jak nasmaruję ten przegub kulowy plastikowy pod mieszkiem?
hornet Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Jaki przebieg auta ? - ori jest ten przebieg ?? haczą wszystkie czy pojedyncze ? Wymiana oleju nic nie da..... może synchronizatory lecą ??
rikardo Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 siema. mam pytanie odnośnie tych haczących biegów. odczucie jest takie jakby każdy bieg wchodził trochę na siłę. czasem jedynka na postoju nie chce wejść. Sprawdź poduszki miałem uszkodzoną prawą pod silnikiem i lewą pod skrzynią. Cała jednostka się przekrzywiła niezauważalnie i miałem takie objawy. Ponadto ważna też jest ta podpora z przodu która sobie kiedyś opuściłem i przykręciłem ją w takiej pozycji, że element gumowy był po środku tego owalnego wgłębienia co było błędem bo ma być podparty.
Bartek85 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jaki przebieg auta ? - ori jest ten przebieg ?? haczą wszystkie czy pojedyncze ? Wymiana oleju nic nie da..... może synchronizatory lecą ?? przebieg to 255.000 oryginalny. wszystkie haczą. [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 00:51_________________________________________________ Sprawdź poduszki miałem uszkodzoną prawą pod silnikiem i lewą pod skrzynią. Cała jednostka się przekrzywiła niezauważalnie i miałem takie objawy. Ponadto ważna też jest ta podpora z przodu która sobie kiedyś opuściłem i przykręciłem ją w takiej pozycji, że element gumowy był po środku tego owalnego wgłębienia co było błędem bo ma być podparty. to poduszki skrzyni są dwie?
rikardo Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Jaki przebieg auta ? - ori jest ten przebieg ?? haczą wszystkie czy pojedyncze ? Wymiana oleju nic nie da..... może synchronizatory lecą ?? przebieg to 255.000 oryginalny. wszystkie haczą. [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 00:51_________________________________________________ Sprawdź poduszki miałem uszkodzoną prawą pod silnikiem i lewą pod skrzynią. Cała jednostka się przekrzywiła niezauważalnie i miałem takie objawy. Ponadto ważna też jest ta podpora z przodu która sobie kiedyś opuściłem i przykręciłem ją w takiej pozycji, że element gumowy był po środku tego owalnego wgłębienia co było błędem bo ma być podparty. to poduszki skrzyni są dwie? Masz dwie pod skrzynią, dwie pod silnikiem i podporę w przedniej części silnika. Jak się jednostka napędowa na zawieszeniu obniży to pojawia się haczenie biegów. Tak przynajmniej było w moim przypadku.
Bartek85 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 ok. ale jak sprawdzić te poduchy i tą podporę? jak zakładali mi skrzynię to powiedzieli że poduuszka jest dobra (taka dosyć duża rzecz na środku auta pod skrzynią)
samekgsx550 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Na zimnym też ci haczą ? czy tylko jak się rozgrzeje ? Częstym objawem padającego docisku jest to że na rozgrzanym nie idzie wbić 1 i R.
Bartek85 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 na zimnym też haczy. jeszcz jest taka opcja że jak jadę to drążek zmiany biegów drży jak zwariowany
rikardo Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 na zimnym też haczy. jeszcz jest taka opcja że jak jadę to drążek zmiany biegów drży jak zwariowany To ja bym przyjrzał się poduszkom, mi jak mechanik wymieniał sprzęgło to tez stwierdził, że poduszki w bardzo dobrym stanie bo zewnętrznie tak wyglądały poza lewą od skrzyni. Jak masz ok 200 tk na liczniku a poduszek nikt nie wymieniał to mogą się nadawać już do wymiany.
Bartek85 Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 a możesz podać numery tych poduszek? P.S mam nalatane 255.000
Biszczan Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Mam identyczne objawy jak Bartek: czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku najgorzej jest wrzucić "1", z "2" różnie bywa i wsteczny też nie zbyt łatwo wchodzi, ale "jedynka" najtrudniej. Lewarek zmiany biegów również telepie się jak poje**** momentami . Poduszki pewnie powymieniam, ale nie wiem czy ze skrzynią jest ok.
Bartek85 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 wydaje mi się że to nie tylko poduchy. może skrzynia już pada
RAFLIK A4 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Witam nieco podepnę się pod temacik. Jestem 10tys po wymianie sprzęgła + duwmas + docisk + łożysko oporowe + uszczelniacz wału = zestaw LUK. Dodam ze 4 Tys temu wymieniałem wszystkie poduchy zawiasu silnika i skrzyni . A teraz jakoś sprzęgło mi ciężej chodzi i wszystkie biegi haczą ale tylko na rozgrzanym silniku zawieszenie tez nowe LMO + amorki bodge sachs. bez żadnych obniżeń. Wiec proszę doradźcie mi co może być przyczyną u mnie ze biegi haczą i sprzęgło ciężej chodzi niż chodziło. Dodam ze podczas ruszania nie ma płynności tylko takie jak by szarpniecie.
SebolA4 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Podpinając się do tematu.Czy padający wysprzęglik może wpływać na gorzej wchodzące biegi?
rikardo Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Podpinając się do tematu.Czy padający wysprzęglik może wpływać na gorzej wchodzące biegi? Zakładając, że olej w skrzyni ma właściwy poziom, wysprzeglik nie cieknie, a problem ten nasil ci się wraz z ochłodzeniem to możesz mieć zapowietrzone sprzęgło mimo, że pedał wraca bez żadnych problemów. Sam się borykałem z tym problem który nasilał się lub mniej był dokuczliwy i przypadkowo w książce dot. naprawy VW passata znalazłem opisany problem. Autor zalecił odpowietrzenie sprzęgła w stacji obsługi specjalnym urządzeniem. Zaryzykowałem wizytę w ASO połączoną z wymiana płynu hamulcowego z odpowietrzeniem sprzęgła i się okazało, że miałem je zapowietrzone. Po odpowietrzeniu sprzęgła biegi przestały haczyć a podobnie wcześniej skłaniałem się do wymiany wysprzeglika.
Tenet Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Witam! Miałem podobne objawy. Na postoju trudno było wrzucić jedynkę, a pozostałe biegi w trakcie jazdy też wchodziły z oporem i było słychać huczenie. Po zdemontowaniu skrzyni i sprzęgła okazało się, że sprzęgło jest ok a padł docisk sprzęgła. Na obwodzie docisku w pewnych odstępach są nitowane takie blaszki i właśnie jedna z nich pękła. Ustawiła się tak, że tarła o obudowę skrzyni i dlatego trudno było wrzucać biegi i to było powodem tego huczenia. Możesz mieć to samo. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się