koza21 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam, Panowie znalazłem B6, w dość fajnym stanie aczkolwiek ma ogromny minus - wnętrze. Ma (moim zdaniem) paskudne niebieskie wnętrze... http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C20/23/54/C20235464_3.jpg Stąd moje pytanie, czy jest możliwość lakierowanie tych plastików wewnątrz ?? Samochód bardzo mi się spodobał, ale to wnętrze... tragedia.. Pozdrawiam, Piotr
Zeppelin Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 jak na moje to lepiej było by przełożyc środek od jakiegoś auta z przeznaczeniem na czesci, pamietaj ze elementy lakierowane sprayem itd beda się wycierały, używasz pewnie jakichś preparatów do czyszczenia a nie daj Boże jak Ci zaczną rozpuszczać farbe ;/
Artur82 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 zawsze mozesz zagadac do kolegi z forum Ragi ile by wziął za folk
marcin248 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 witam panowie dołącze do tematu ,ja też mam niestety niebieskie wnętrze z tym że w B5 i jasną skórkę i dekory niby drewno i też myśałem co z tym zrobić strasznie mi się to nie podoba , ciekawe ile może kosztować czarny komplet z dekorami lub dekory bym sobie ze skórki z odpadów cienkich okleił jak by już na wierzchu było i ciekawe ile z tym roboty by było (sama zamiania przedniego kokpitu) na początek
julo23 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Malowanie odpada, nie wyobrażam sobie tego. Tylko zniszczysz to. Przekładanie też sporo roboty, czasu i kasy. Ja bym odpuścił. Wszystko oryginalnie poskładane, pourywasz zaczepy, albo ktoś Ci to gorzej poskłada i będzie trzeszczeć jak w przerobionym angolu. Jeździłem kiedyś taką granatową A6 i w środku też taka niebieska była - bez tragedii. Nie przesadzaj. Ważne żeby auto było utrzymane technicznie i wizualnie i w oryginale. Takie przeróbki mnie odpychają.
g_egorz Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ... dawali wam gdzieś te z "niebieskimi" środkami za darmo.. ja swojej szukałem 7 m-cy .. (i zapłaciłem "troszkę" więcej, ale mam prawie taką jak chciałem ).. szkoda, że nie "Q" i "s-line .. ale przez ten okres wszystkie były .. i nie wiedziałem jeszcze o forum... .. .. siedzisz w śodku i to on ma ci się podobać.. no chyba, że kupujesz dla sąsiadów..
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zapraszam do Gorzowa. Znam magika ktory dobrze to zrobi i bedzie to trwale
Kamyk Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Malowanie odpada, nie wyobrażam sobie tego. Tylko zniszczysz to. Przekładanie też sporo roboty, czasu i kasy. Ja bym odpuścił. Wszystko oryginalnie poskładane, pourywasz zaczepy, albo ktoś Ci to gorzej poskłada i będzie trzeszczeć jak w przerobionym angolu. Jeździłem kiedyś taką granatową A6 i w środku też taka niebieska była - bez tragedii. Nie przesadzaj. Ważne żeby auto było utrzymane technicznie i wizualnie i w oryginale. Takie przeróbki mnie odpychają. dobrze powiedziane - przeróbki na pewno są możliwe, natomiast na ile trwałe, to inna sprawa istnieje duże prawdopodobieństwo, że się to wszystko po paru tysiącach zacznie sypać .... duże ryzyko
Gattis Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 a lakier strukturalny do plastiku? :gwizdanie:
Dranek Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Ja tez kupiłem niestety z granatowym środkiem... Ale, cena była dobra, stan techniczny i wyposażenie też, więc długo nie myślałem o zakupie. W czerwcu zaczęły mi chodzić po głowie myśli ze zmianą koloru na czarny. Najpierw była czarna kierownica MF z B7 razem z osłoną, później czarny tunel środkowy z ręcznym i podłokietnikiem, później zmiana dekorów z drewna na rybią łuskę s-line, całkiem niedawno wymieniłem dywan i fotele z boczkami w wersji sport oczywiście w kolorze soul. Do tego wszystkie plasticzki, osłonki też są czarne. Nie trzeba tego robić od razu, wiadomo że przez jakiś czas między modernizacjami środek wygląda dziwnie, ale jest o niebo lepiej niż było! Zostały mi tylko schowki pasażera i kierowcy, konsola oraz pasy. Wszystko wystawione na aukcji, także jak się sprzeda dołożę trochę i będzie cały czarny. Niedawno dzwonił do mnie gość od przekładek i mówił że jak znajdzie czarny komplet schowków i konsolę to się ze mną zamieni i wszystko mi przełoży gratis! Mówił że strasznie ciężko jest znaleźć granatową dechę, a trafił mu się angol z granatowym wnętrzem. Także głowa do góry i zabierać się do roboty! Mój wyglądał jak w pierwszym poście, teraz wygląda tak: http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/17/92/84/65/1792846506
marcin248 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 teraz jest klasa ciekawe tylko czy z czasem nie będzie nic trzeszczeć na naszych za***istych drogach ja mam u siebie granatowo w B5 ciekawe w jakich kosztach można by było się zmieścić z takim modem strasznie mnie razi to niebieskie z kremową skórką w środku
Dranek Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Ja na razie nie narzekam na trzeszczące plastiki. Skręcałem wszystko osobiście, jest idealnie dopasowane. Jedynym elementem który mi trzeszczał w tym aucie była.... lampka podsufitki. Przenosiła jakieś dziwne wibracje z karoserii, ale uporałem się. Co do kosztów w B5 to nie wiem, ale mogę poradzić żeby nie kupować z pierwszej lepszej aukcji, prędzej czy później trafi się jakaś okazja. Ja sporo gratów kupiłem od lokalnych handlarzy częściami i jestem zadowolony. Z tego co pamiętam za tunel środkowy z ramką na 2din dałem 200zł (mój granatowy na śmietnik), podłokietnik 150zł (mój leży gdzieś na półce), dywan 150zł ( swój granatowy sprzedałem za 50zł), komplet plastików wnętrza z osłonami szyn fotela 100zł na allegro, kompletne listwy s-line dość słono bo 400zł ( moje drewno poszło za 250zł), kierownica MF z airbagiem 700zł ( moja w idealnym stanie poszła za 300zł z poduchą MF). Ja zmieniałem jeszcze fotele i boczki, ale Ty masz kremową skórę więc ten mod Cię ominie. Najtrudniej zacząć wszystko zmieniać, ale później będzie duża satysfakcja z modyfikacji. :> Moje graty kupowali tylko panowie od przekładek, a kiere z poduchą pan z komisu, także każdy nawet granatowy towar ma swojego kupca
julo23 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Pany a co z poźniejszą odsprzedażą auta ? Bo po VINie chyba sobie ktoś może sprawdzić jaki był środek, i raczej nie uwierzy że zmieniałeś wszystko bo Cie niebieski raził w oczy. Od razu te podejrzenia że auto po powodzi itp. Ja bym odpuscił i jeżdził na niebiesko I blue dabadiii da badaaaaa....
Dranek Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Ja mam porobione zdjęcia przed i po, ale nie martwię się tym, ponieważ chcę nim pojeździć ok. 3 lat i zostawię go młodszej siostrze za drobną opłatą Już jej raz zostawiłem A3 i była zadowolona, teraz mówi ze chcę A4..... i wcale się jej nie dziwię.
julo23 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 A3 jaki model ? 8L czy 8P ? Ja mam smaka właśnie wrócić do A3, kupie chyba żonie a sam od czasu do czasu sobie pojeżdze
Dranek Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 8L oczywiście. To było moje pierwsze Audi i tak naprawdę mam do niego największy sentyment, a wcześniej było CC 700 i Ford Escort. Po przesiadce z escorta 1.4 czułem się jak w odrzutowcu Po A3 kupiłem sobie opla signum, fajne auto nie mogę nic złego powiedzieć na funkcjonalność i wykończenie wnętrza, ale ten diesel DTI to porażka. Wróciłem więc do sprawdzonego Audi i do 1.9TDI, chociaż B6 jest 3 lata starsza od signum to cena zakupu jest na zbliżonym poziomie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się