McGiver Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 NO I DALEJ ZONK!!!!!!! Dalej to samo. Grucha jednak jest dobra, tylko przewód w pompce miał mikropękniecie. Qumpel do mnie dziś zapadnie wieczorkiem to zgra mi soft i się sprawdzi czy nikt tam nic nie grzebał, bo śruby na wsporniku komputera są coś porezane i ktoś go wyciągał. Zamówiłem właśnie MBC dwusprężynowego i zobacze jek się na nim bedzie zachowywało doładowanie.
Buba Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 NO I DALEJ ZONK!!!!!!! Dalej to samo. Grucha jednak jest dobra, tylko przewód w pompce miał mikropękniecie. Qumpel do mnie dziś zapadnie wieczorkiem to zgra mi soft i się sprawdzi czy nikt tam nic nie grzebał, bo śruby na wsporniku komputera są coś porezane i ktoś go wyciągał. Zamówiłem właśnie MBC dwusprężynowego i zobacze jek się na nim bedzie zachowywało doładowanie. masakra
KL4K50N Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Nie,to od poprzecznego silnika. Lipa, to na razie nie mam skąd wytrzasnąć turbo To jak ma wyglądac turbo do mojego AEB'a[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 16:26_________________________________________________A takie to pewnie lipa, bo to jakieś Chińskie tak? http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/audi-onderdelen/475527439-turbo-type-k03-voor-audi-en-volkswagen.html?return=eJw1jV0OgjAQBu9CAo%2FQ0hKhpDFykwo1EH66abcRNd7dVvFt5ttJVgkqXpMgrRMlrUXitLL92I6IIIpiNqC3fFV2RliUQpdvS%2FFLchjhvC%2BSZoOTaFJ2oSnrwAcgAYYpQBzgGBYM8JyCdu42uH%2BPx3mN3eZXbac%2B1nsMTrxueLRHMF5X9GvzPRh6ezVpWZVkJiyMBuJDmgF4STJnUYLPwDjszaAlq3mTtO8PApJHbQ%3D%3D&df=1&fta=eNotj1tuwyAQRfeCVH%2BDjR8M8ha6BYsYSK3gMDKQuI2y947d%2Fp15aM4dAz28EgzAyhamhwmJ6QSilsD2MIrKpjFHEBoLcG0X0IgEIcPPgjp5m45ZptaKcC%2Br25ZZhx1ELwcldfgGObSC6PaEXLZL%2FKj5jTc64gKiQiwjr9KWRywVxpTnaN3YDFIdISgCmqtjmlapbIAt9kzX1cDEXHvfde1%2BghJ8FxcjW9c21Gl7r7j%2Fg9nPB0jJXU0guVC%2BPn%2BkgzmisWkK7n7NX4eI00ABW80%2BHW7S2VNORvNk%2BvMfH0wb4PB6v38BU5tiIw%3D%3D&fta_ind=4&fs=1
KYLOMC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 kurde masakra nie rozumie ciebie wyszło 15 błędów ,których mechanior nie powiedział i po skasowaniu błędów zaczęło kopcić ;/ może to nie turbo a uszczelniacze już poszczają a turbo wydaje jakies dźwięki ? jak n75 sprawne i grucha tez szczelność ok a nic nie pompuje to wygląda mi na to ze to klapka WG jest zawieszona lub jej nie ma
KL4K50N Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Nie wiem czy to po zresetowaniu błędów, czy też po ostrej "katówce" silnika podczas testu. N75 podobno działa. Turbo w ogóle nie działa, nic nie słychac jak pracuję, i na wskaźniku jak juz pisałem ciśnienie jest 0[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 17:44_________________________________________________I co najgorsze autko zbiera się do 200km/h bez problemów większych. Z tym, że Nissan mnie wysrał jak chciał
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 mam to samo, i nie mam kiedy zajrzec do zmiji ostatnio lecialem licznikowe 230km/h ale na odejscie moje stare AEB ru...cha AJL-a jak chce
KL4K50N Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 No dobra, ale odpowiedzcie mi czy ten chińskie czy usa turby są czegoś warte Nowe kosztują 250E
KYLOMC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 na forum są pewne informacje co do chinszczyzny jak masz forsę to kup nową ori a jak cienko z kasa to regeneracja zostaje ,ale najpierw posprawdzaj wszystkie elementy! Odkręć rurę od turba i zobacz jak środek wygląda !
McGiver Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 NO I WYSZŁO SZYDŁO Z WORKA!!!!!!!!! :angry: :angry: Jakieś PIE@#$$%**NE PATAŁACHY wsadzili łapska do softu i tak podlali mape na pełnym obciążeniu, że on sam nie wiedział co się dzieje!!!! N75 wariował jak wściekły, a wtryski chodziły prawie na pełnej bombie od 2000 obrotów/min na 100% obciążeniu, a ciśnienie doładowania nic a nic nie zmienione - 0,980 bara. Jak dobrze pójdzie dzis wieczorem bede miał wgranego seryjnego SOFTa i zobacze co się bedzie działo. Mama nadzieje, że bedzie OK i nie bedzie czeba wiecej Dzisiaj przyjadą długo oczekiwane wtryski 420ccm i bedzie można zacząć :evil: :evil: :evil: plan
KL4K50N Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Takich patałachów jest masa niestety. U mnie mechanik jak mojego składał, w IC znalazł całą koszulkę włożoną w IC . Szukam turbiny do swojej, ale lipa straszna ze znalezieniem.
McGiver Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Szukam turbiny do swojej, ale lipa straszna ze znalezieniem. Napisz co cię najbardziej interesuje, seria, K03s, K04 to zobaczę może coś bym ci załatwił z używki. Za 1200zł mam do załatwienia nówkę oryginał K03 tylko muszę spytać czy to sama kora uzbrojona czy kompletna, K03s pewnie w podobnej cenie, a K04 musiał bym zapytać.
kkrawat Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 KLAK5ON tu masz turbo do siebie http://allegro.pl/turbosprezarka-k03-aeb-apu-1-8-turbo-a4-passat-a6-i1788951763.html
Kraker Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 No to ja się pochwalę Moje autko odżyło, znowu dmucha turbo Na szczęście to był tylko przepuszczający DV.
KL4K50N Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Szukam turbiny do swojej, ale lipa straszna ze znalezieniem. Napisz co cię najbardziej interesuje, seria, K03s, K04 to zobaczę może coś bym ci załatwił z używki. Za 1200zł mam do załatwienia nówkę oryginał K03 tylko muszę spytać czy to sama kora uzbrojona czy kompletna, K03s pewnie w podobnej cenie, a K04 musiał bym zapytać. Dzięki za szybki odzew. Potrzebuję zwykłej ori k03 do AEB. Jak masz możliwość to załatwiaj [br]Dopisany: 26 Sierpień 2011, 21:20_________________________________________________ No to ja się pochwalę Moje autko odżyło, znowu dmucha turbo Na szczęście to był tylko przepuszczający DV. Kraker, ale Twoje Turbo nic nie pompowało, czy jakieś tam doładowanie miałeś
Kraker Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Pompowało w powietrze, tzn. DV przepuszczał. Ale jakie miałem ciśnienie przed i po wymianie to nie wiem, bo jeszcze nie podłączyłem manometru Po prostu czytając ten post, sprawdziłem DV i puszczał. Podejrzewam, że jakieś ciśnienie było, bo na wyższych obrotach było czuć przyrost szmocy. Ale teraz jest lepiej, i słychać szzzz.... Jak podłącze gajgerka, wszystko się okaże czy na 100% jest ok, ale jest dużo lepiej. A i moc jest na dole, wcześniej jej nie było. A propo turbiny, cucho, brak oleju, luz niecały milimetr. obraca się bez żadnych oporów. Co sądzicie, pożyje jeszcze jakiś czas? Mam nakulane 250tys. ale oleju nie pali, ani nie puszcza dymu.
McGiver Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 No i jestem po SOFCIE na serie. Wszystko wróciło do normy, znaczy do serii. Ciśnienie w peaku do 0,8, normalnie 0,6. Można powiedzieć, że teraz to jest taczanka :> Przez weekend może będą miał napisanego nowego Softa i zobaczymy co z tego będzie.[br]Dopisany: 27 Sierpień 2011, 09:04_________________________________________________ Szukam turbiny do swojej, ale lipa straszna ze znalezieniem. Napisz co cię najbardziej interesuje, seria, K03s, K04 to zobaczę może coś bym ci załatwił z używki. Za 1200zł mam do załatwienia nówkę oryginał K03 tylko muszę spytać czy to sama kora uzbrojona czy kompletna, K03s pewnie w podobnej cenie, a K04 musiał bym zapytać. Dzięki za szybki odzew. Potrzebuję zwykłej ori k03 do AEB. Jak masz możliwość to załatwiaj Nówke czy używke byś chciał?
KL4K50N Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 No i jestem po SOFCIE na serie. Wszystko wróciło do normy, znaczy do serii. Ciśnienie w peaku do 0,8, normalnie 0,6. Można powiedzieć, że teraz to jest taczanka :> Przez weekend może będą miał napisanego nowego Softa i zobaczymy co z tego będzie.[br]Dopisany: 27 Sierpień 2011, 09:04_________________________________________________ Szukam turbiny do swojej, ale lipa straszna ze znalezieniem. Napisz co cię najbardziej interesuje, seria, K03s, K04 to zobaczę może coś bym ci załatwił z używki. Za 1200zł mam do załatwienia nówkę oryginał K03 tylko muszę spytać czy to sama kora uzbrojona czy kompletna, K03s pewnie w podobnej cenie, a K04 musiał bym zapytać. Dzięki za szybki odzew. Potrzebuję zwykłej ori k03 do AEB. Jak masz możliwość to załatwiaj Nówke czy używke byś chciał? Używkę bardziej. no chyba, że masz w jakiejś rewelacyjnej cenie nówke [br]Dopisany: 27 Sierpień 2011, 12:06_________________________________________________Powiedzcie mi, bo nie czaje. Holender napisał, że ma turbo K03 na handel. A w opisie ma, że to do Diesel'a. On się nie zna? czy ja nie wiem, że k03 wystepują też w Dieselach http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/audi-onderdelen/488654560-gereviseerde-k03-turbo-voor-audi-diesel-a3-a4-enz.html?return=eJwtjOEKgyAUhd8lyJ%2BluUEzZLQ3celIrLx4r2xs7N1nrF%2Fn4zuHY5RQH6%2F4gEr0QlXoTJrmYSYC1bYhgtua1aRAsBhD2GxL%2B580MMP1tWjBLGqKtRxFLW%2FWFyi5UMm3h4L4sHi0sFteYC3FuOXVJT%2FtPh8%2BPAtQTvdYd%2BeOBy6LjLCfCgaQNWeYSENmEJGmaJ2W%2FelSDd8fAww%2Beg%3D%3D&df=1&fta=eNotj1GOwyAMRO9iafMNgWwTI67QK0Qk0C5qUqwALdqqd1%2Bo9m9m5PGzDZ7wFXFEyMc2P8wWQUWcJoSyad7ZqFNArqxHtSX89aTixcaaUEKmdsJ73t3hV0W5%2BtsTUz6W8NWzGxMqkEfeEWXNungkTbmjENMarNNilFNDSQQyVweqjlYrELz93DBUyW3PBOOm8MXIwQ2itER%2BO9aEPLneFr465la%2B1ISPixgvrcxrOQUyNs6bu1%2FTT9vP2mcIuylzQ1aK%2FTB7BPMEdf6XD1AGGb7e7z9h1Vh6&fta_ind=3&fs=1
tokarka606 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 To na aukcji jest od diesla jakiegoś na 100%. Uderz do mrozoo na a80.pl bo chyba ma jeszcze turbo do AEB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się