Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Czarna mamba z nowa turbawka 296ps/364nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

b520b30049cb35a8.jpg

nowe turbo, minimalnie zmniejszone doładowanie - w szczycie 1,23 bara, na końcu pomiaru 1,18

nowy IC - niestety mniej wydajny i w nim tkwi problem nie złamanej bariery 300ps - strasznie sie grzeje. Pomijając fakt, że temperatura na dworze w trakcie pomiaru wynosiła prawie 30stopni, to w trakcie pomiaru powyzej 6k rpm temperatura powietrza finalnie przekraczała 60stopni :/, stąd na końcu wykres się "spłaszcza" Dla porównania 2 pomiar na nagrzanym ICku dał 7 koni mniej - temperatura pow. osiagnela 68stopni.

Nie mniej jednak - jest OK :)

Finalnie

296ps/364nm

Opublikowano

Jakie turbo ?

Jaki fmic ? Daj fotki.

Opublikowano

"nowe stare" - GT28RS

FMIC Iveco daily - malutki ( :( ) - to jedyna rzecz którą nowy nabywca (jeśli się takowy znajdzie) - będzie mógł sam sobie zmodzić

Foty silnika postaram się ustrzelić dzisiaj popoludniu jak znajdę chwile

Opublikowano

strasznie późno to coś wstaje - wszystkie GT28RS w 1.8T tak się zachowują?

Opublikowano

strasznie późno to coś wstaje - wszystkie GT28RS w 1.8T tak się zachowują?

mniej więcej, ze 500rpm jest do ugrania niżej

eliminatory wstają niżej :naughty:

Opublikowano

Faktycznie późno wstaje

Kiedy sprzedajesz?

Opublikowano

Max moment nieco powyżej 4krpm, to późno ? :cool1: W porównaniu do mniejszych turbin - na pewno, ale pamietajmy ze to tylko 1,8 litra

Do kupienia będzie pewnie od przyszłego tygodnia, jak się z czasem ogarnę

Opublikowano

tak z ciekawosci - jakie ma wymiary ten fmic?

Opublikowano

Kto stroił tego potwora?

Opublikowano

Compsport

@ Flyer to jest takie malenstwo ze wstyd wymiary podawac :decayed: - jak pudelko zapałek :kox:

Opublikowano

Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB...

Masz fotke kolektora wydechowego ?

Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ?

Opublikowano

chodzi o to, ze to autko ma jezdzic totalnie bezawaryjnie, kreski sa idealnie rowne, moment obrotowy - kwestia przyzwyczajenia i na prawde jezdzi sie sprawnie :)

wczoraj "potestowalem" samochod na niemieckiej autostradzie. nawet w momencie pełnego butowania i przebicia budzika egt nie przekracza 950stopni.

Boost mozna troche podbic i pewnie wygenerowało by to pare kucy, ale lepszy efekt da wpierw zmiana FMIC na cos wiekszego.

IMO ten motor przy tej tubinie i wiekszym, wydajniejszym FMICu ma potencjał spokojnie na 33x, tylko czy wtedy auto bedzie wpełni bezawaryjne i czy nie trzeba bedzie jezdzic zachowawczo?

Kolektor ATP

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-001&Category_Code=VVWM

Opublikowano

oka, wszystko jasne ;)

dobry fmic to podstawa :)

Opublikowano

Ja już niestety FMIC-a zmieniać nie będę, i tak w mody zainwestowałem drugie B6, poza tym auto mam już stosunkowo długo i mam ochotę na jakąś zmianę :)

Opublikowano

Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB...

Masz fotke kolektora wydechowego ?

Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ?

Ziom nie porównuj swojej pipiczki do gt28rs :wink4:

Opublikowano

Spokojnie jest do ugrania lepsze wstawanie tego turbo...moje budzi sie wczesniej a jest wieksze...niby twinscroll ale na lozyskach slizgowych a nie BB...

Masz fotke kolektora wydechowego ?

Czemu mniejszy boost ? chodzi o temp ?

Ziom nie porównuj swojej pipiczki do gt28rs :wink4:

hehe ok :)

Opublikowano

Aaaaa przypomniałem sobie

Jaką sprężynę aktuatora masz w tym RS ? 7psi czy 14psi ?

Opublikowano

Nie jestem w 100% pewny ale chyba 14, wnioskuje to po tym, że po założeniu nowej turbiny i aktuatora, pojawił się problem z przeładowywaniem. - pojechałem sobie na obiad (:D)- i po powrocie wszystko było już na tip-top, wnioskuję więc, że chodziło o za twardą sprężynę, którą trzeba było ciut poluzować by problem znikł. ale to tylko moje domysły.

739548-0005 - sygnatura producenta turbiny

BTW mam do odania muszle ze swojej starej turbiny za ok 500, dokładając 2500 można wyrezać z tego praktycznie nowa turbine :)

Opublikowano

Przeładowania są właśnie od zbyt naciągniętego aktuatora. Natomiast jeśli za bardzo Ci go poluzowali to niestety boost wolniej się buduje...

Trzeba znaleźć złoty środek bo to co jest jest kiszką :tongue4:

Opublikowano

no i właśnie chyba taki środek chłopaki z CompSportu znaleźli :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...