BeyerBrown Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 W ASO sprzedają minimum 2szt. - konektory są zaciśnięte po obu końcach przewodu, który dostaje się gratis. Ale za tę cenę jaką sobie życzą to jedwabne rękawiczki powinni dorzucać do kompletu i pakować całość w mahoniowy kuferek Duuuuuużo taniej dostaniesz je na Allegro
dawid.bary Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Ok, dzięki wielki za wyjaśnienie, Pozdrawiam Edytowane 15 Czerwca 2015 przez dawid.bary
hispano73 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Czy w modelach w`polifcie(mam Q5 2014) oznaczenie kodu 1N3 zostalo zastopione kodem QZ7( czyli mam aktywyny uklad kierowniczy )???
BeyerBrown Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) 1N1 = Hydraul. wspomaganie ukladu kierown.1N3 = Elektro-hydrauliczne wspomaganie ukladu kier. "Servotronic"1N7/1N8 = Aktive lenkung fuer audi drive select -ads- (czyli aktywny układ kierowniczy)QZ7 = Elektro-mechaniczne wspomaganie układu kier. Wszystko wskazuje na to, że faktycznie QZ7 zastępuje starego Servotronic'a (1N3), bo w np. A4 B8 po lifcie zrezygnowano ze wspomagania 1N1, 1N3 a także 1N7. Ten ostatni zastąpiono z kolei 1N8 - funkcjonalnie to wciąż 1N7, ale możliwe, że coś w nim poprawiono Druga sprawa, to w Q5 od początku produkcji oferowano tylko QZ7, a po lifcie (MY2013) dodatkowo 1N8, ETKA o innych przekładniach nic nie wspomina W każdym razie QZ7 nie jest aktywnym układem kierowniczym (1N7/1N8), za którego Audi w konfiguratorze żąda dopłaty ok. 5000zł. To obecnie seryjne wspomaganie o możliwościach 1N3 (utwardzanie wraz ze wzrostem prędkości), możliwe, że z bonusem w postaci kilku charakterystyk do wyboru dzięki Audi Drive Select. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
hispano73 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 1N1 = Hydraul. wspomaganie ukladu kierown. 1N3 = Elektro-hydrauliczne wspomaganie ukladu kier. "Servotronic" 1N7/1N8 = Aktive lenkung fuer audi drive select -ads- (czyli aktywny układ kierowniczy) QZ7 = Elektro-mechaniczne wspomaganie układu kier. Wszystko wskazuje na to, że faktycznie QZ7 zastępuje starego Servotronic'a (1N3), bo w np. A4 B8 po lifcie zrezygnowano ze wspomagania 1N1, 1N3 a także 1N7. Ten ostatni zastąpiono z kolei 1N8 - funkcjonalnie to wciąż 1N7, ale możliwe, że coś w nim poprawiono Druga sprawa, to w Q5 od początku produkcji oferowano tylko QZ7, a po lifcie (MY2013) dodatkowo 1N8, ETKA o innych przekładniach nic nie wspomina W każdym razie QZ7 nie jest aktywnym układem kierowniczym (1N7/1N8), za którego Audi w konfiguratorze żąda dopłaty ok. 5000zł. To obecnie seryjne wspomaganie o możliwościach 1N3 (utwardzanie wraz ze wzrostem prędkości), możliwe, że z bonusem w postaci kilku charakterystyk do wyboru dzięki Audi Drive Select. Dzieki kolego za wyczerpujaca odpowiedz.
pila Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Witam Panowie do czego służy ta plastikowa śruba Wkręcona w maglownice, po wykręceniu jej widoczna jest listwa przekładni. Czu słuzy może ona do ustawiania przekładni w środkowym położeniu znaczy koła na wprost? Czy w B7 3.0TDI trzeba coś wykręcać żeby dostać się do dolnej śruby maglownicy ? Edytowane 3 Lipca 2015 przez pila
biggman Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Ta sruba to zaslepka. Dokup w ASO normalna metalowa. Ten otwor sluzy do blokady mahlownicy. Aby zdemontowac magiel trzeba odkrecic jedna srube pod akumulatorem, pozostale dwie sa normalnie dostepne. No i oczywiscie rozpina sie krzyzak od kierownicy. Edytowane 5 Lipca 2015 przez biggman
luntek1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Siema. Mam pytanie może głupie ale jestem zielony w sprawach elektryki. Jak ma się wpiac w tą zielona kostkę 17pin?
biggman Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 musisz się zmostkować, nacinasz izolacje, lutujesz, opaska termokurczliwa albo izolacja
luntek1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ale w który kabelek,bo w miejscu 17 jest puste z jednej i drugiej strony.. właśnie nie wiem co zrobić a już tylko to mi zostało..
biggman Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Hmmm być może w cabrio sygnał prędkości idzie jakoś inaczej, nie mam w tym momencie dostępu do ELSY to Ci nie sprawdzę jak jest w cabrio
luntek1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Szkoda,ale dzięki za pomoc. W każdym bądź razie i tak muszę czekac.. może ktoś będzie wiedział który to jest☺
luntek1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ok. Szukam. Czyli rozumiem,ze sygnał szybkosci znajde w zielonej kostce w liczniku biało niebieski kabelek pin 21. Ale czy mogę się zmostkowac jeśli mam przewód 0.5mm a tam przy kostce jest jakiś cienszy, chyba 0.35mm. Nic się nie stanie?
BeyerBrown Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Elektryka w cabrio jeśli chodzi o ten fragment instalacji jest taka sama jak w sedanie i kombi - może ktoś tam kiedyś grzebał? 0.35 może być, u mnie zasilanie sterownika na takim przewodzie wisi i wszystko chodzi jak złoto
luntek1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Całkiem mozliwe bayerbrown.. w każdym bądź razie dzięki wszystkim za pomoc i dla Bartka za wrzucenie tego moda. Masakra! nie myślałem nawet, że tak może wspomaganie lekko chodzic:) świetna sprawa z tym, pozdro.
kamil031 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Kupiłem przekładnie z B7 o nr 8E1422105D i mam problem, bo widzę ze przekładnia pracowała na czerwonym płynie i teraz nie wiem jaki zalać, czerwony febiego czy zielony z ASO, nic się nie stanie jak zaleje ten zielony, dodam że moja pompa tez pracowała na czerwonym ma ktoś jakieś pomysły co mogę zrobić w takiej sytuacji.
BeyerBrown Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Ten i ten będzie dobry - tak mi powiedzieli kiedyś mechanicy od przekładni. Jakbyś chciał, to mam 2x0,5l zielonego na sprzedaż. Ori z ASO, z paragonem. Całość i tak wypadałoby przepłukać... literek płynu przyda się Edytowane 23 Lipca 2015 przez BeyerBrown
kamil031 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Już kupiłem 2l zielonego z ASO przepłucze cały układ i chyba będzie dobrze tylko sie zastanawiam jak ja tą przekładnie wytargam bez kanału na kobyłkach hehe
BeyerBrown Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 2 litry? To ty tam chyba pranie robisz a nie płukanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się